Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

tracer76

Toogplakker
4 jan 2019
117
37
Vandaag was ik in de Villa na mijn verplichte test. Het was er niet zo druk qua mannen en tegen vijven werd zelfs stil met 4-5 man ofzo. De dames waren bang dat ze vanaf maandag weer dicht zouden gaan ivm Corona dus maar maar wat extra gekamerd. Vier maal: Alice,Katie,Bahar en als laatste Larissa. Al met al een geslaagde dag.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Goed te lezen uit je recensie dat Bahar en Katie er waren maar vorige week zaterdag ontbraken juist die 2 dus hoop dat ze er nu wel zullen zijn. Mochten ze er wel zijn dan geeft dat echter nog niet de garantie dat ik met beiden kan kameren want ze zijn veelgevraagd en maken vaak lange kamers maar ik heb zaterdag veel tijd dus zal het raar moeten lopen als ik ze niet tref.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Vanochtend weer vroeg vertrokken om naar de villa af te reizen maar eerst naar de testlokatie maar daar aangekomen bleek de deur op slot. Ik klopte op de deur en de deur ging open. Helaas geen test mogelijk want ze wachten op toestemming om te mogen blijven testen.
Het meisje gaf me een andere testlokatie wat maar een paar minuten lopen was. Daar aangekomen kwam ik 4 bekende dames van de villa tegen die zich daar ook gingen testen en Kati was daar één van en dat stemde mij tevree want dat was een dame waar ik graag mee kamer.

Rond 10.15 uur in de villa met eerst 7 dames (Alexandra, Flori, Larissa, Kati, Elena, Maria en Maja(nieuw en onervaren) . Helaas de bank van Bahar leeg dus dat was balen. Het was erg rustig met mannen en veel dames in het zitgedeelte. Alleen Kati zag ik niet. Ik vroeg Larissa waar ze was en ze zei boven maar niet met een klant. Ik liep naar boven en ik hoorde dat ze in gesprek was. Ben toen weer naar beneden gelopen en nam plaats op de bank van Kati. Het duurde lang dat ze terug was en het was inmiddels 11.15 uur. Op de bank wat geknuffeld waarna een kamergang volgde.

De eerste keer met Kati was geweldig maar vandaag had ik er meer van verwacht. Ze ging op haar buik liggen en wilde gemasseerd worden want ze had last van haar rug. Nou niet echt wat ik voor ogen had maar ik ben de kwaadste niet dus deed haar zin. Daarna begon ze erover of ik niet een uur met haar wilde want dan had je tijd om te praten en zo. Niet echt voor mij want lange kamers doe ik nooit want klaarkomen in een hald uur tijd is voor mij genoeg. Haar pijpkunsten vond ik ook minder als de vorige keer. We deden wel een lekker standje namelijk lepeltje lepeltje en met een schaar neukte ik haar lekker en stotend tegen die kont kwam ik lekker klaar in haar. Misschien had ze haar dag niet. Ik hoorde haar ook een poos luid praten met haar smartphone. Ze klonk wel geïrriteerd en boos want in het zitgedeelte kon ik haar nog horen. Op de bank hoorde ik haar zeggen dat ze zich verveelde. Nee; ze zat niet echt lekker in haar vel had ik de indruk. Nog op de kamer zei ze dat ik 50€ moest afrekenen maar ik wist precies dat we een half uur binnen waren en ik had haar nog wel ruim 5 minuten gemasseerd dus dat vond ik raar. Heb haar dus gewoon 40€ betaald.

In het zitgedeelte zat ik vooraan en opeens hoorde ik een wat zware stem en dan word ik blij want ik hoorde Bahar. Had haar helemaal niet opgemerkt maar ze is dus wat later begonnen. Een gast zat naast haar maar ik had toch meer tijd nodig voor een tweede kamergang dus dat was geen probleem. Toen ze met hem naar boven ging nam ik plaats op haar bank met in de veronderstelling dat ze een uur weg zou blijven want ze maakt vaak lange kamergangen zo ook nu. Ruim een uur later kwam ze weer naar beneden en toen ze bij de drankautomaat stond stak ik mijn hand naar haar omhoog om te laten weten dat ik interesse in haar had. Ze kwam naast me zitten en lekker met haar mogen (tong)zoenen en mijn jongeheer trok ze lekker af onder mijn handdoek. Het werd een geweldige kamergang en Bahar kwam ook klaar wat mij iets langer duurde maar in plat doggy heb ik haar maar mooi volgespoten.

Demies

Snuffelaar
18 dec 2021
1
0
Maandagavond voor de eerste keer maar eens wezen kijken.
Was er rond 19.00 uur, was bang dat ze dicht waren zag geen autos.
Maar de lampen branden, aangebeld en een heel klein ding deed de deur open.
Binnen me gedoucht en wat gedronken, er waren 3 andere mannen binnen.
En in totaal iets van 4 of 5 dames.
Ben voor de kleine jonge meid gegaan, sprak geen woord engels kwam uit roemenie.
Beetje gelikt en 69 gedaan maar ze was zo passief als wat pffff.
Haar maar beginnen te neuken, maar met hard stoten deed het pijn zo nauw was ze.
Gelukkig toch lekker in haar gekomen.
Nog wat gedronken en ben weer gegaan, maandag nieuwe kans.

Toen ik ging kwam er een lange slanke denk turkse dame omlaag is dat bahara een aanrader??

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Nou en of; Bahar is een topper en daarom wordt ze vaak en lang geboekt. Ik vraag altijd naar haar aanwezigheid.

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
Even bellen of vandaag dan wel morgen in persoon gaan vragen (en knoop er een bezoekje aan vast) lijkt me de beste optie om er achter te komen. Elders gelezen/gehoord dat ze dicht zouden zijn. 2e kerstdag is ook in Duitsland een feestdag.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Vandaag weer naar Duisburg afgereisd en me eerst laten testen in de Holtener strasse. Daarna villa venus gebeld en Barbara vertelde dat Maria, Anna, Alexandra en Bahar er zouden zijn. Ter plekke de teleurstelling dat Bahar er nog niet was en misschien pas om 12 uur of nog later zou komen. Ik moest van de druk af en vroeg Maria of ik naast haar mocht komen zitten maar ze zei dat ze bezet was. Of dat zo is betwijfelde ik dus ging naast Anna op de bank zitten. Klein, slank en jong meisje met zeer beperkte talenkennis. Ze vroeg of ik Engels met haar kon praten maar dat ging moeizaam. Ik zoende haar wat en haar hand ging naar mijn pik die groeiende was. Ik besloot een kamer met haar te nemen. Ze zei dat ze eerst naar het toilet ging dus ging ik vast liggen. Een paar minuten later kwam ze eraan en was het weer zoenen. Pijpen was niet zo bijzonder en meer handwerk dus gezegd dat ik haar wilde likken wat ze in 1e instantie niet begreep. Met haar hoofd voorovergebogen keek ze hoe ik bezig was. Daarna kwam ik op haar in de missio en langzaam duwde ik mijn pik in haar zonder enige vorm van protest. Heel voorzichtig begon ik haar te penetreren want ze voelde best wel strak aan in het begin. Gaanderweg ging het soepeler en kwam ik dieper in haar maar misschien ook doordat ze natter werd. Ze klemde haar benen een beetje maar doet voelde lekker aan hoe ik die kleine neukte. Af en toe begreep ze me niet wat ik precies wilde maar met handen en voeten kwamen we er wel uit. Ik wilde daarna beslist dat ze op me ging zitten. Gehurkt verdween mijn pik helemaal in haar en ik ben bovengemiddeld maar ze gaf geen kik. Wel trok ze een beetje een angstig gezicht dat het haar misschien wat pijn zou gaan doen maar hij gleed er soepeltjes in. Ik wilde haar niet teveel vermoeien dus weer overgeschakeld op missio en haar uiteindelijk volgespoten. De druk was er nu af.

Een vervolg zal er niet inzitten want ze is me te stil wat natuurlijk onder andere met haar gebrekkige talenkennis te maken heeft maar tijdens de sex heb ik haar op geen kreuntje weten te betrappen en dat vind ik jammer want wat gekreun geilt mij juist flink op als het tenminste niet fake is. Bovendien is haar figuur niet echt mijn smaak aangezien ik van wat vollere dames hou met meer kont ook.

Kwam trouwens beneden bij de douches nog in contact met een bekende Hollandse man die ik daar vaker aantref en met wie ik vaker heb gesproken dus dat was een leuke bijkomstigheid. Op de bank in het zitgedeelte werd ik ook nog aangesproken door een Duitser die hier voor het eerst was. Ik zei dat hij beter een week of nog wat later had moeten komen omdat veel dames nu weg zijn. Hij had het over Michaela en Bahar en ik zei dat Michaela er niet was en Bahar later zou komen. Hij had gekeken op het "ijsberenforum" en kwam met de naam wooley wat mij ook niet onbekend in de oren klonk. Ook met hem een poos staan kletsen.

Er waren dus maar 3 dames en na een poos had ik het wel gezien want misschien zou Bahar pas veel later of helemaal niet komen. Ik had geen zin meer om daarop te wachten maar maandag 3 januari ben ik ook nog vrij en ga in ieder geval weer naar Duisburg voor een massage en daarna wat shoppen en daarna zal ik villa venus weer gaan bellen en vragen naar de aanwezigheid van Bahar. Mocht ze er echt zijn dan ga ik direct naar de testlokatie om vervolgens een kamer te boeken met haar want sex met haar is geweldig en verslavend dus wordt vervolgd.

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Volgens een bericht op een Duits forum zou Bahar nu werken bij FKK 40 (Aldi-Dietzenbach). Gepost door een forumlid en bevestigd door een ander.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ja; ik heb vanmiddag Villa venus gebeld en Barbara zei dat ze op vakantie was. Dan heeft ze de club verkeerde informatie doorgegeven. Van een dame die contact met haar heeft zei dat ze in Frankfurt zou werken. Erg slecht nieuws voor me want Bahar was sinds haar terugkeer nog niet zo lang in villa venus werkzaam en ze was voor mij de absolute nummer 1. Mocht ze echt niet meer terugkeren dan is dat een flinke teleurstelling voor me.

Ik had trouwens nog what's app contact met Bahar op 31 december en haar gevraagd of ze zondag 2 en maandag 3 januari aanwezig zou zijn. Ze had een bericht ingesproken en zou me zaterdag 1 januari laten weten wat haar plannen waren. Ze heeft echter niet meer gereageerd maar zojuist nu ik in de trein zit heeft ze een bericht ingesproken. Ik luister het thuis af en ben benieuwd wat ze te zeggen heeft.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ik heb haar gesproken bericht zojuist beluisterd en ze zegt dat ze nu in Frankfurt werkt en daar maar kort te zullen gaan werken waarna ze weer naar huis vertrekt. Ze weet echter niet of ze nog naar villa venus terugkeert. In dat geval is ze prive te bezoeken in Duisburg.

Deze info voor wat het waard is want dames zeggen wel meer en doen vervolgens wat anders. Al met al vind ik het heel erg jammer dat ik haar voorlopig niet meer kan bezoeken want voor haar kwam ik speciaal naar de villa en nu geeft ze geen zekerheid. Van Sonja kon ik het wel verwachten want, hoewel ze heel lang in de club heeft gewerkt, zei ze te weinig te verdienen en ik zag ook wel dat ze regelmatig lang moest wachten op een klant.
Bahar had over klandizie echter niet te klagen dus haar vertrek verbaasd me enigzins. Zeker omdat ze sinds haar terugkeer nog niet zo lang in de villa heeft gewerkt maar misschien kan ze meer verdienen daar in Frankfurt of wilde ze wat anders proberen?

BigDickOnTour

Toogplakker
9 dec 2021
114
38
Wat betaal je dan bij zon vila venus voor een dergelijke beurt zc of is dat automatisch al zonder condoom? Moet je dat vragen / bij betalen op de kamer of hoe werkt dat ?

BigDickOnTour

Toogplakker
9 dec 2021
114
38
Wat betaal je dan bij zon vila venus voor een dergelijke beurt zc of is dat automatisch al zonder condoom? Moet je dat vragen / bij betalen op de kamer of hoe werkt dat ?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
20 min 30€
30 min 40€
40 min 50€
60 min 80€

AO inbegrepen maar er kan soms een (nieuwe) dame bij zitten waarbij je niet in haar mag spuiten maar in principe is het zonder condoom zonder bijbetaling.

BigDickOnTour

Toogplakker
9 dec 2021
114
38
Oke dat zijn leuke bedragen, en dan betaal ik neem ik aan 40€ voor een half uurtje met een dame en wil ik nog is met en andere dan betaal weer 40€, t is niet zo dat ik 80€ betaal en dan in een uur 3 dames kan proberen ?

En is t dan ook nog intree betalen of 40€ (Of de genoemde bedragen) en thats it ?

ShortNick

Ervaringsdeskundige
4 feb 2019
336
191
Genoemde bedragen zijn per dame per sessie. Je betaald achteraf aan de dame zelf. Dit gebeurd meestal in de ontvangstruimte, aangezien daar ook de kluisjes zijn.

De entree is bij mijn weten €30.
http://fkk-venus.sex/
Dus 1 dame voor 30 min. kost je in totaal 30+40=70.
En 1 dame voor 1 uur is 30+80=110

BigDickOnTour

Toogplakker
9 dec 2021
114
38
Aha en vrouwlief gaat dan niet zeiken (omdat ik dan nieuw ben) zc is extra of bespreek je dat voor je naar kamer gaat of is t gewoon all inn en geen gezeik?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Het was helemaal niet mijn bedoeling villa venus te bezoeken want wilde voor die andere club gaan in Dortmund maar aangezien de testlokatie gesloten bleek te zijn heb ik eerst een dame thuis bezocht en vervolgens een uur massage genoten bij een massagehuis in Duisburg waarna ik alsnog weer naar de testlokatie in de Holtener strasse ging en warempel hij was nu wel open. Echter het was behoorlijk druk en het duurde best lang eer ik het negatieve testbewijs in handen had.

Vantevoren de club gebeld en 5 dames aanwezig: Alexandra, Maria, Anna, Alice en Michaela. Die laatste was er verantwoordelijk voor dat ik koos voor villa venus. Ik was rond 14 10 uur binnen. Zeker niet veel mannen en Michaela zag ik al bij binnenkomst en gelijk Olanda klonk mij ten gehore. Echter; toen ik na de douche terugkeerde naar het zitgedeelte was Michaela alweer verdwenen. Op haar bank zat echter nog niemand dus ging ik daar zitten. Hoefde niet lang te wachten en ik had geen haast want ik wist toch dat ik alleen met Michaela wilde kameren. Het bleek haar eerste werkdag te zijn na haar vakantie. Ze zag er weer geweldig uit. Die tieten en haar lichaam met vrouwelijke rondingen met kont doen me smelten. Wat mij wel opviel was dat ze binnen 5 minuten dat ik naast haar op de bank zat al wilde kameren. We hadden nog niet eens ge(tong)zoend dus ze wilde niet teveel treuzelen en geld verdienen had ik de indruk. Ze zei ook dat ze best wat klanten heeft die speciaal voor haar komen en zo op haar eerste dag wilde ze denk ik veel kamers maken.

De sex was weer geweldig in haar ruime kamer (nummer 3)
Heb haar eerst gebeft en naarmate ik langer bezig ben begint ze te schokken en vervolgens wil ze dat ik haar neuk.
In de missio zo op haar liggend en zoenend, echt aangenaam, moet ik mij beheersen haar niet te snel vol te spuiten. Doggy uiteraard ook gedaan waarna plat doggy en Michaela kreunt er ook af en toe lekker bij en vervolgens volgespoten.

Had de tijd niet goed bijgehouden maar denk dat ik 25 minuten met haar samen was dus leek mij 40€ wel gepast.
Na precies 1 uur na binnenkomst alweer vertrokken want wilde op tijd weer thuis zijn want morgen weer vroeg op en had al tweemaal geneukt.

Terug
Naar boven