Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

marcel35

Toogplakker
29 jan 2018
99
91
Op zondagochtend naar Duisburg. Eerst even langs de test locatie aan de Holtener strasse. Beetje koud geworden omdat ik buiten moest wachten op de uitslag. Rond 10.15ur met de verklaring de warme locatie van Villa Venus binnen gestapt. Oeps.. ik zag maar 3 dames. En een man zat al bij Maria op de bank.
Ingecheckt en naar beneden om o.a. te douchen. Daarna boven op een van de bankjes plaats genomen. Na een drankje de keuze laten vallen op Maria die ik al een tijdje niet had gezien. Eerst even bij praten op de bank en dat afgewisseld met tongzoenen en strelen. Daarna naar haar kamer grenzend aan de kamer. Een heerlijke sessie met haar gehad. Pijpen, beffen, strelen en uiteindelijk haar in doggy geneukt (vol gespoten).
Ze gaf later aan dat het deze dagen vrij rustig is met zowel de dames als de mannen. Ik had drie dames geteld bij binnenkomst. Maria gaf aan dat Michaela ook nog komt (hummm).
Na het douchen en even ontspannen kwam rond 12.00 uur Michaela binnen. Ze nam even de tijd om zich voor te breiden en nadat ze zich gesetteld had op haar bank ben ik bij haar gaan zitten. Blijkbaar had Maria haar al aangegeven dan een "kunde" op haar wacht.
Heerlijk op de bank weer (tong-)zoenen en strelen. Daarna naar haar kamer boven. De druk bij mij was er al door Maria afgehaald dus nu lekker en lang met Michaela "gespeeld". Afwisselend: met haar grote borsten spelen, pijpen en beffen. Bij het laatste geniet ze (volgens mij). Nog even in een standje 69 elkaar opaal bevredigd. Tot slot haar heerlijk geneukt en vol gespoten. Een heerlijke meid en ook dankbaar als je haar ook laat genieten.
De tijd hebben wij niet bijgehouden, maar Barbara (aan de bar) wist dat het een half uur was. 40euro voor deze sessie.
Daarna nog even gebruik gemaakt van de sauna. Ik had nog even voor een massage willen gaan, maar uiteindelijk toch rond 14.15 uur besloten om naar huis te gaan.
Een mooie zondag en deze wordt zeker binnenkort nog eens herhaald.

rickske123

Toogplakker
19 jun 2019
231
297
Hallo ,

Ik wil vrijdag hier ook eens een bezoekje gaan brengen en nu heb ik een vraag over het covid testcentrum in de holtener strasse , kan je u hier laten testen zonder afspraak als niet Duitser ? omdat een online afspraak boeken als buitenlander niet lukt omdat ze een Duits adres vragen .

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ja; je kunt je hier gratis laten testen zonder afspraak. In dat geval kan het zijn dat je wat langer moet wachten als dat je een afspraak hebt gemaakt. Wachttijd hangt ook af van hoe laat je komt. Uitslag krijg je op papier en 15 minuten wachten op uitslag.

real_person

Toogplakker
30 jul 2015
102
2
Zojuist terug van VV. Kwam daar rond 20:30 aan. Moest tot 21:15 voor ik een keer aan de beurt was. Ik dacht juist dat het heel rustig was, maar goed nog steeds zes man in de tent t.o.v. drie aanwezige dames. Alexandra, een nieuwe Anna en zo'n andere iets oudere dame met zo'n grote boezem (valt buiten mijn categorie, maar is wel populair hier). De sauna stond overigens gewoon uit.
Vanuit de testlocatie had ik gebeld of Anna er was, ze zei ja, maar ik bedoelde de Ana van 30. Naja, deze Anna was ook wel goed. Het kan ook zijn dat ze Hanna heet hoor. Ben iets langer dan een halfuur in de kamer geweest met haar en twee keer lekker klaargekomen.
Ze is 23 jaar, kort en slank met zwart haar. Bij het zoenen op de kamer voelde ik dat ze een soort overgebitje (geen kunstgebit) heeft. Ze heeft het litteken van een keizersnede en schaamlippen die wat uitsteken (vind ik absoluut lekker). Hoewel ze vrij kort is qua lengte, kon ik wel met mn volledige lengte naar binnen. :lol: Tussen de eerste en de tweede sessie heb ik haar gemasseerd waardoor ze goed nat werd tussen de benen. Dus daarna was het lekker stoten.
Het was wel duidelijk haar eerste dag hier. Communicatie is in het Engels, maar wel heel gebrekkig. Die andere dame moest haar ook helpen met afrekenen. Ik heb 75eur afgerekend.
Anna was lekker, maar ik weet niet of nog naar VV zou afreizen. Omdat er weinig animo was. Ik las laatst dat er op vrijdagavond wel 26 dames waren bij een ander club. Wellicht dat ik daarheen toef de volgende keer.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Laatst 26 dames op een vrijdagavond?
.
Weet niet over welke club je het hebt maar dat was vast geen RTC club in NRW of het moet een club als H#pp# Ga#de# in Oedt/Tonisvorst zijn geweest.

Je had voorheen in Bochum een RTC club genaamd
Fr##de 39 maar die bestaat niet meer en daar had je wel 30 tot 35 dames waarvan zeg maar de helft van de dames zonder neukten.

real_person

Toogplakker
30 jul 2015
102
2
Nee geen RTC club, ik bedoelde @C@P##ulc0 G01D te Ratingen. Bij F##de39 kon ik tot altijd bare, maar sinds 1 juli 2019 of 2018 hadden ze zo'n nieuwe wetgeving doorgezet waardoor het bijna bij geen enkele dame meer mogelijk was. In de laatste weken voor de lockdown was het wel bij alle dames mogelijk btw.
Ik kom wel bij andere clubs, alleen die beschrijf ik hier niet. De titel van het forum zegt genoeg ;-)

rickske123

Toogplakker
19 jun 2019
231
297
Gisteren maar eens besloten om VV te Duisburg te bezoeken omdat in LL te Moers Georgina niet meer aanwezig is en het qua bezetting daar heel kalm is met maar 2 dames die er nog ontvangen , na eerst onderweg te Moers zijn gestopt voor een corona test gelijk doorgereden naar VV en omdat het 10 uur in de morgen was toen ik er aankwam blijkt er om een parkeerplaats dichtbij te vinden een groot probleem is , dan de auto maar enkele honderden meters verder geparkeerd na aangebeld te hebben deed er een blonde skinny meid open met eindeloos lange benen , na de administratieve en financiële verplichtingen ben ik me onder gaan douchen , toen ik boven kwam waren er 3 dames aanwezig , de blonde waar ik over sprak bij het binnen komen een mager donker meisje en Maria die me wel aansprak om eens te kameren , toen ik echter bij haar zat kwam Michaele aan , maar zoals gezegd eerst maar eens met Maria naar de kamer , het kussen vond ik maar matig met haar en toen maar besloten om een 69 te toen wat me wel beviel , na een tijdje vroeg ik aan haar om te neuken en wilde ze een condoom nemen maar ik zei ohne condoom en ze stemde toe om het zonder te doen op zijn hondjes , na de gedane arbeid me gaan wassen en besloot ik een pauze te nemen en kwam er weer een vers meisje aan dat Flori bleek te heten , daar maar eens langs gaan zitten en onmiddellijk zijn we naar boven gegaan en na een heerlijke rechtstaande zoenpartij zijn we op bed beland waarbij we snel in een 69 positie belanden en na een tijdje heb ik haar in misio gepenetreerd , me weer eens gaan douchen en ik was aan het twijfelen om nog een derde keer te kameren met Michaela , maar deze was bezig met een klein skinny meisje mooi te maken vanop haar zeteltje , na een tijdje was dit gebeurt en ben ik bij haar gaan zitten en wat kan die meid lekker en nat zoenen , nadat we beide aan de onderkant elkaar ontdekt hadden besloten we om naar haar kamer te gaan , en met haar was het echt stomende seks waarbij ik na een tijd in misio bij haar klaarkwam , na de derde ronde besloot ik om voldaan en tevreden naar huis terug te keren .

Het bezoek daar is me prima bevallen en zoals je al kan lezen val ik op wat vollere dames omdat ik met de meeste skinny dames slechte ervaringen heb , ik weet niet of het bij VV ook zo is dat de skinny dames meestal nogal passief zijn en ze heel matig tot niet zoenen ?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Heb vanavond Barbara gesproken en ik had het over Lucy en ze zei dat ze volgende maand weer zou beginnen.
Mocht dat het geval zijn dan spoed ik mij naar villa venus.

bogozz

Toogplakker
30 jan 2019
127
68
Hij bedoelde waarschijnlijk "covid test", maar de spellingcontrole van zijn GSM kent het woord "covid" nog niet en heeft aangepast :lol:

Edit moderatorteam: quote verwijderd!

@ bogozz, quote geen berichten die er net voor staan aub.

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
@Bolletje,

Holtener strasse...je kunt er langs zonder afspraak. Ga dan wel zo vroeg mogelijk. Anders flink lang wachten op de uitslag...

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Lees net een bericht op het freiercafe om blij van te worden. Iemand bericht dat Bahar vandaag is teruggekeerd. Voor mij zeer verheugend nieuws want Bahar is voor mij een dame met wie ik steeds uitstekende kamers maak. Als zij er is ervaar ik altijd een spanning van het moment dat ze naast me komt zitten want geduld is nodig want ze is populair.

Voor mij een goede reden om a.s. zaterdag villa venus aan te doen. Zal nog wel even contact opnemen om haar aanwezigheid te bevestigen en als Michaela en Flori er ook zijn dan kan het een prachtige dag voor me worden.

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
700
532
Vraagje, is corona app met de booster voldoende om binnen te komen of verplicht een pcr?

xxlbare

Toogplakker
22 sep 2016
62
5
Ik kan bevestigen dat een booster voldoende is. Barbara keek even op de Corona-check-app zag 3 vaccinaties staan en dat was voldoende.

Alweer een hele tijd geleden dat ik hier geweest was. En het was een verademing. Keuze uit 7 dames. Heerlijk!

1e ronde:
Ik was geil en de druk was hoog. Ik denk dat het Alisia was. Jonge moeder van 23 beetje slappe buik van de zwangerschappen maar een prachtig lekker kutje. In een half uurtje afgevuld.

2e ronde:
Alexandra. Zeer mooie slanke dame. Ouder dan ze lijkt, je zou haar hooguit 26 geven maar tijdens de seks bleek ze duidelijk meer ervaren. Ze moet je mogen, dan ontdooit ze en is het super! Ze ging all-the-way om me te laten komen.

3e ronde:
Maria. Haar ken ik al heel lang. Met haar kameren is nooit een teleurstelling. Maar ik was "leeg". Toch erg lekker en gezellig.

Pfft. Dit is echt verslavend!

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Vanochtend even na 10 uur gebeld met de villa voor bevestiging van de aanwezigheid van Michaela en Bahar.
Barbara's reactie was "alle sind da". Kom ik even na 13 uur binnen en zie op alle banken vooraan een handdoek over één helft wat niet anders betekent dat een dame daar zit.

Ik loop vervolgens naar beneden om me uit te kleden en te douchen krijg ik opeens een klap op mijn bil. Bleek dus Sonja te zijn. Het was haar eerste dag in de club na lange tijd privéontvangst. Toen ik naar het zitgedeelte liep keek ik gelijk naar de bank waar Bahar zit want zij is de reden van mijn bezoek maar daar zat een man dus ik dacht die is misschien bezet. Ik zag dat de bezetting behoorlijk goed gevuld was met 9 dames: vanaf vooraan rechts naar links Alexandra, Dana, Anna, Alice en Flori. Verder Sonja, Elena, Michaela en Elena. Larissa nog steeds niet aanwezig en Kati ontbrak ook.

Ik zag Michaela alleen op de bank en vroeg haar naar Bahar en haar antwoord was dat ze er nog niet was en later zou komen dus ik ging gelijk naast Michaela zitten. Wat voorspel op de bank en vrij snel een kamer. Was weer heerlijk genieten en in de missio zoog ze lekker aan mijn tepels terwijl ik haar neukte. Na een kleine 20 minuten lekkere sex haar volgespoten.

Heb lang gepauzeerd en gekeken hoe druk de dames het hadden. Alexandra had volgens mij een gast die haar 2 uur had geboekt want zag haar alleen toen ze de deur opendeed bij aankomst. Maria en vooral Michaela maakten veel kamers. Op een gegeven moment liepen twee gasten achter Michaela aan de trap op. Dacht best geil om met zijn tweeën met een dame bezig te zijn. Flori en vooral Sonja had weinig klandizie. Ik had het met haar te doen. Ze had twee uur lang geen kamer gemaakt.

Het was bijna 15.30 uur en nog steeds geen Bahar. Ik dacht ik wil nog een kamer maken maar met wie? Met Anna had ik al eens gekamerd. Qua lichaam niet bepaald mijn type maar wist wel dat ze strak was.Ze spreekt beperkt Engels. Op de bank wat zoenen en zat ze aan mijn pik en klein beetje conversatie. Daarna een kamer. Heb haar eerst gebeft en zat aan haar tepels en kwam op haar. Wou hem er langzaam inschuiven maar toen zei ze "don't you wanna have a blowjob" dus heb me toch maar even laten pijpen. Daarna voorzichtig bij haar naar binnen gegaan. Ik ben niet van de harde, ruige sex en wil haar geen pijn doen want ze is klein zei ze nog en ik heb een grote pik. Ze vertelde dat ze mannen had die haar hard neuken en haar daardoor pijn doen waardoor ze naar een gynaecoloog moet. Nee zo ben ik niet om een dame pijn te doen wat ze kon waarderen en zei ze na afloop nog "no pain". Kwam lekker in haar klaar en gaf haar nog een kleine fooi.

De volgende keer zal ik Barbara echt nog duidelijker moeten maken dat ik 100% zeker moet zijn dat Bahar aanwezig is en met haar antwoord "alle sind da" geen genoegen mee moeten nemen want ik ben kieskeurig en voor één speciale dame "Bahar" dus kom ik voor naar villa venus.

marcel35

Toogplakker
29 jan 2018
99
91
Als ik de voorgaande reacties lees, dan lijkt het dat er dagelijks weer meer dames aanwezig zijn bij VV. Klopt dat beeld dat de meeste weer terug zijn na een vakantie in het moederland.
Begin januari waren maar weinig dames aanwezig en ook het aantal mannen viel mee. Binnenkort maar weer een bezoekje plannen! :lol:

Terug
Naar boven