Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Idd de meeste FKK- en Saunaclubs accepteren de Corona check app. Ook op de Vulkan werd deze geaccepteerd.

real_person

Toogplakker
30 jul 2015
102
2
Gisteren, ofwel donderdagavond, bij VV geweest. Het was niet druk, ofwel relaxed. Ongeveer 1:1, later in de avond steeds minder man. Er waren 6 dames: Alexandra, Dana, Elena, zo'n dame die altijd in de hoek zit met plastic tieten, zo'n Bulgaarse met een goede kont en een nieuwe dame.
Op een ander forum las ik dat de nieuwe dame, slank en jong is, daar kwam ik voor, maar ze was iets voller dan Elena. Niet mijn type. Jammer, misschien heb ik het verkeerd gelezen.
Uiteindelijk een uur met de skinny Dana geweest, daarna een korte sessie met Elena en als laatste in de sauna geweest. Het was lekker, meer hoef ik niet te vertellen toch?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Zaterdag weer eens naar Duisburg en ik was er vroeg want voor 10.00 uur was ik al binnen. Een aantal mannen waren ook al binnen en volgens mij is dit de enige saunaclub die ik ken dat je niet hoeft te wachten tot het 10.00 uur is. Bij binnenkomst slechts 2 dames aanwezig namelijk Alexandra en de jonge, slanke Emmie. De rest moest nog komen zei Barbara want er waren wegomleidingen rondom Duisburg waardoor de meeste dames later kwamen maar zo rond 11.00 uur was iedereen wel gearriveerd. In totaal 6 dames: Alexandra, Emmie, Michaela, Maria, Bahar en Elena. een 7e dame zou nog komen maar die ik heb ik nooit gezien want zo heel lang bleef ik ook weer niet.

Ik wil altijd gelijk een kamer nemen dus ik ging alvast op de bank van Michaela zitten. Michaela kwam rond 10.15 uur binnen en iets voor half 11 zat ze al naast me op de bank en we tongzoenden als vanouds. Even daarna nog wat knuffelen en praten en een kamer. Ze liep voor me uit en ik dacht bij mezelf wat een aantrekkelijke dame Michaela wel niet is. Echt heel vrouwelijk met rondingen en een flinke cup. Precies wat ik wil. Ik heb de 20 minuten zo'n beetje volgemaakt en haar in missio weer heerlijk volgespoten. Elena zag ik ook en ik heb haar voor het laatst in die andere club in leverkusen bezocht en haar naam was daar Elli. Elena was dus weer terug in villa venus waar ze ook is begonnen en ze zei dat het haar thuis was.

Rond 13.30 uur vroeg ik Elena bij me te komen zitten want het werd steeds drukker met mannen en ik had geen zin langer te wachten. Elena had pas 2 kamers gemaakt en haar 2e kamer duurde ongeveer 45 minuten. Pijpen kan ze als de beste en ze had mijn pik snel stijf gepijpt. Ik vroeg of ze bovenop me wou komen maar ze was erg strak en hij wilde er niet in dus ik stelde missio voor. Dat standje gaat altijd wat makkelijker. Heb een poosje dit standje gedaan en vervolgens plat doggy. dat hield ze niet al te lang vol. In de missio vervolgens weer verder geneukt en na een tijdje wilde ze toch even pauze. Ze zei dat ze lang had geneukt maar ik begreep het niet zo want ze had pas 2 kamers gemaakt en zeker in totaal niet langer als 5 kwartier.
Met dit gegeven blijkt dus dat Elena dus niet langdurig te neuken is want het wordt haar al gauw teveel. Wel jammer dus als ik haar weer neem ik haar als 1e dame want ze houdt niet zo van lange kamergangen blijkt dus. Na de korte pauze nog in missio verder geneukt en uiteindelijk haar ook vol kunnen spuiten.

Van de overige dames vond ik alleen Bahar interessant maar Bahar is zo'n dame die weinig kamers maakt. Als ze heeft gekamerd duurt het een poos dat ze weer terug is op haar stek en op de bank blijft ze ook een poos zitten om uiteindelijk toch te gaan kameren. Het is wel fijn dat je bij deze club naast een dame kan gaan zitten en 5 tot 10 minuten zeg maar wat voorspel te hebben of te praten. Bij die andere club in Leverkusen mag dit niet en dat vind ik dan weer jammer want je moet gelijk gaan kameren met de dame van jouw keuze maar in villa venus gaat het op dit punt als vanouds.

Het was mooi weer buiten en ik had niet veel zin nog langer te blijven dus ik ging vroeg in de middag naar het centrum van Duisburg om aldaar ook weer eens de loophuizen te bezoeken die ik voor het laatst heb bezocht van voor de corona.

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
Vanmiddag geweest maar bijna geen dame te bekennen. Overschot aan mannen.
2 dames aan het lunchen en verder geen andere dame beschikbaar.
Ging achter op een bankje zitten waar een handdoek op lag. Dus wachten tot de dame klaar is.
Zag Michaela (die met de hele grote titten) bij de kluis staan. Net klaar met een klant.
Zij keek vandaar haar haar zitplaats en zag mij en glimlachte.
Ze kwam spoedig naar het bankje toe en was snel aan het tongzoenen. Na 2 minuten naar de kamer.
Ik moest op het bed zitten en zij pijpte mij (zij hurkend). Zij is daar erg goed in.
Daarna op bed weer pijpen en niet veel later haar geneukt. Na een poosje haar volgekwakt.
Is niet mijn favoriete dame vanwege haar grote lichaam (hou meer van tenger/slank)
Er was nog een slanke dame met veel tatoo's (naam?). Zij was konstant bezet. Later ook nog een zeer tenger/slank meid gezien vlakbij de bar (naam?). Iemand al deze gehad en hoe zijn ze ? (als er nog geen bericht over is)

marcel35

Toogplakker
29 jan 2018
99
91
Tim, het lijkt op een kleine bezetting. Als ik t goed lees 3 tot max 5 dames. Heb je navraag gedaan waarom de bezetting zo klein/laag is.
Zijn bepaalde dames met vakantie of zijn ze in n andere RTC aanwezig. Heb je toevallig nog gezien of de sauna aanstaat, anders wordt het heel geduldig wachten als binnenkort afreis voor een bexoekje en genieten van NZC.

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
marcel35 zei:
Tim, het lijkt op een kleine bezetting. Als ik t goed lees 3 tot max 5 dames. Heb je navraag gedaan waarom de bezetting zo klein/laag is.
Zijn bepaalde dames met vakantie of zijn ze in n andere RTC aanwezig. Heb je toevallig nog gezien of de sauna aanstaat, anders wordt het heel geduldig wachten als binnenkort afreis voor een bexoekje en genieten van NZC.

Achteraf zat ik te denken dat ik Michaela had kunnen vragen wat er aan de hand is met zo weinig dames.
Dus geen idee wat er op dit moment speelt. Ik weet niet of de sauna aan stond (gebruik ik ook nooit).
Er waren in ieder geval 4 dames. Misschien 5.
Zo weinig dames en tegelijkertijd zo veel heren, heb ik nog nooit meegemaakt.
Bardame (niet Barbara) wilde vaccinatiebewijs zien. Had een uitgeprinte (internationale) versie.
Binnen hoeft mondkapje niet (tenminste niemand die er wat van zegt)
Trouwens laatste tijd zeer druk en files rondom de wegen (Kaiserberg etc) van VV.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Was vandaag voor de verandering in de villa. Bardame was niet Barbara maar Carmen. Die kwam ik ook al eens tegen in de Grim. Aanwezig waren 7 dames: Alexandra, Sammy, Sonja, Bahar, Seri (ex Grim), Elena en nog een (slanke) dame op bank 2 waarvan ik de naam niet weet. Michaela heb ik overigens helaas niet gezien terwijl de bardame haar aanwezigheid wel bevestigde toen ik belde met de club.

Bij binnenkomst zag ik dat Elena er met een klant een kamer ging maken. Ik ging alvast op haar bank zitten. Ik hoefde gelukkig niet lang te wachten. Ze was goed gehumeurd en af en toe danste ze zwoel en zorgde zo voor wat opwinding en sfeer. Elena is een mooie meid en de sex altijd goed. Na wat voorspel op de bank maakten we een kamer. Heb haar eerst gelikt en daarna heeft ze me gepijpt. Dat laatste hoefde niet lang want mijn pik was al op sterkte Bij het eerste standje kwam ze lekker bovenop me maar oei wat is ze strak. De vorige keer heb ik dit standje maar vroegtijdig afgebroken want ik kreeg hem niet in haar "Musschi". Dit keer wilde ik dat dit standje beslist ging lukken en het ging maar wel met de nodige moeite. Ze hield het een poosje vol maar ook weer niet zo lang. Ik zei dat ik nu maar aan het werk moest en dat ging lekker. Heb haar missio genomen en dat voelde aangenaam. Gewoon rustig door blijven neuken met af en toe (tong)zoenen en regelmatig kijkend in de spiegel kwam ik uiteindelijk heerlijk in haar klaar. Elena vond het ook een geslaagde wip gezien haar reactie.

Sammy was vaak bezet merkte ik al. Dat is die zeer slanke Duitse jongemeid met a-cup en lange zwarte haren vaak op bank 3. Toen ze na een kamergang terug op haar plek zat rook ik mijn kans. Ik dacht nu of nooit want ik wilde haar wel eens uitproberen. Eigenlijk had ik meer pauze moeten nemen want het was nog binnen het uur na mijn eerste kamergang maar bij Sammy krijg je niet de tijd want als het drukker wordt met mannen is ze continu bezet. Totaal niet mijn type aangezien ik meer van vollere dames hou maar ik wilde wel eens ervaren hoe ze was en of ze strak was. Nou en dat ze strak was is heb ik geweten. 40 kg weegt ze maar zo'n strakke kut heb ik nog nooit meegemaakt. Heb tweemaal toe glijmiddel over mijn pik gesmeerd maar mijn lul ging er zeer moeilijk in. Mijn pik was ook weer niet superstijf maar bij een normale kut zou ie er toch vrij gemakkelijk in moeten kunnen gaan. Het neuken werd geen succes. Ze is gewoon te strak voor mij en das niet lekker neuken en best wat pijnlijk ook. Het leek wel of mijn pik vacuum in haar was gezogen. Ik ging een keer te snel uit haar en dat deed haar pijn waarvoor ik mij verontschuldigde. Ik was nieuwsgierig en heb beslist geen spijt maar herhaling zit er voor mij niet in. Ik ben wat groter geschapen dan gemiddeld maar bij Sammy is dat geen voordeel.

Ik twijfelde bij de derde kamergang tussen Sonja en Bahar. Ik koos voor de laatste want Bahar kende ik nog niet. Ze ziet er goed uit en op de bank was het aangenaam toeven met haar. Op de kamer was de sex geweldig. Pijpen was afwisselend en mijn ballen nam ze ook mee en met haar tong ging ze over mijn bovenlichaam. Ze maakte me echt geil en ze geniet zelf ook van de sex want ze kreeg diverse orgasmes. Ik vind het ook leuk als een dame plezier aan de sex beleeft en dat liet ze merken ook. Heerlijke vrouw en heb precies 30 minuten met haar gekamerd. Alles ging zeer rustig en relaxed en zoenen is ze ook niet vies van. Zeker een dame om vaker te bezoeken. Ze ging trouwens ook twee keer reversed cow girl met me doen. Erg geil standje want ik zag mijn pik tussen haar schaamlippen in langzaam in haar kut verdwijnen.

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Binnenkort toch nog eens naar Villa Venus trekken. Lang geleden dat ik er nog geweest ben, de laatste tijd veel in andere clubs vertoeft. Aangezien ik de line up hier voor mij wat minder vond. Maar club is korter bij voor mij en soms zitten er wel pareltjes

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.396
340
Ben er afgelopen weekend weer geweest, deze keer 3x gekamerd. Ben als eerste met de slanke Duitse Semmy gegaan. Aardig meisje die je niet voor de harde sex moet nemen. lekker strak poesje die ik heb volgespoten. Ze vertelde me dat ze voorheen op de Vulkan heeft gestaan. Daarna heb ik 2x een sessie gedaan met Bahar, zij blijft toch de beste van de line-up. Larissa en Maria heb ik niet gezien.

4fun

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
700
532
Is Bahar de dame welke vroeger ook heeft gewerkt?
Of een nieuwe?
Ben benieuwd hoe ze uit ziet, haar kwaliteiten😁

Lele22

Toogplakker
2 okt 2018
59
37
Laatst nog geweest.

4 sessies gehad in totaal: Sonja, Bahar, Michaela en Elena. Alle 4 volgepompt tot de laatste zaadcel.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Uitstekende keuze Lele22: deze 4 dames zijn voor mij ook de aantrekkelijkste van de villa en zou ik ook volgepompt hebben maar 4 op 1 dag is me 1 teveel :lol:

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
Lele22 zei:
Laatst nog geweest.
4 sessies gehad in totaal: Sonja, Bahar, Michaela en Elena. Alle 4 volgepompt tot de laatste zaadcel.

kun je 3 dames (Sonja, Bahar en Elena.)beschrijven hoe ze eruit zien ?
Michaela is de beetje forsere met zeer grote borsten.
Sonja met zeer vele tatoos ?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Vraag me af wanneer Lucy weer verschijnt. Eind juli heb ik nog met haar gekamerd. Ze zou 2 tot 3 maanden wegblijven zei ze. Als ze weer aanwezig is graag reactie? Bvd

Lele22

Toogplakker
2 okt 2018
59
37
tim zei:
Lele22 zei:
Laatst nog geweest.

kun je 3 dames (Sonja, Bahar en Elena.)beschrijven hoe ze eruit zien ?
Michaela is de beetje forsere met zeer grote borsten.
Sonja met zeer vele tatoos ?

Sonja is een kleine dame met brede heupen, relatief grote borsten en grote billen. Bahar is een mooie Turkse dame- Pocahontas type (goede billen, minder grote borsten). Elena is een mooie zigeuner-hyrbid (grotere borsten maar wat hangend, minder grote billen en in het algemeen een soortgelijk type lichaam als Bahar.

Torrosje

Snuffelaar
7 aug 2018
15
7
Paar weken geleden ook bij Sammy geweest, aardig beetje verlegen meisje. Schhoolgirl type. Tongzoen beetje terughoudend, en bij het neuken wilde ze geen interne donatie. Daar heb ik jullie nog niet over gehoord of mag dat nu wel?

Terug
Naar boven