Thaise dames

DriverT

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
513
324
Mmmm... Die Kitty.
De eerste keer daar aan die grote baan nabij het station van Mechelen. Er werkte ook nog een zeker Taa die tijd, maar was niet te vergelijken met Kitty.
Gewoon bij de eerste ontmoeting NZC zonder meerprijs..... Ze kwam gewoon op me zitten, een spontane vrijpartij.
Later nog eens geweest op een grote baan richting Mechelen. Toen heeft ze me klaargepijpt tot ik haar mond vol spoot en dan NZC voor de tweede ronde.
Wat een geil ding.

Moet allemaal rond de eeuwwisseling geweest zijn, of vlak erna. Allemaal zo lang geleden.

trailme

Snuffelaar
21 mei 2019
23
11
Bij Ruen thai Mechelen werkte een tijdje PIM (1 van haar vele namen), daarna was ze lange tijd actief in Schilde. Half thai/half Chinese.
Die heb ik heel vaak vanbinnen gewit.
Zij werkte een jaar of 2 geleden nog in Overijse als Cherry. Toen ze weg ging nam een ander meisje die naam over.

Nog Ruen thai zaliger:
Tong met haar grote natuurlijke borsten deed ook alles zc (hoewel ze getrouwd was).
Pon die nu nog steeds aan het station van Mechelen werkt, kon je ook bare nemen mits extra.

Leuke maar helaas verre herinneringen aan een tijd dat er nog veel jongere Thaise vrouwen in de salons werkten...

Laatst bewerkt:

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
De Ruen Thai 2 is al verscheidene keren van naam en eigenaar veranderd en heet nu Janphen Thai.
https://www.janphenthaimassage.com/
Pon is definitief naar Thailand teruggekeerd, zo hebben ze mij gezegd.
Sex mag er in principe niet, hoewel sommige meisjes het wel doen, maar Joy (ondertussen ook weg) en de 2 meisjes die ik onlangs bezocht doen het wel alleen mc.

trailme

Snuffelaar
21 mei 2019
23
11
Ik ben niet meer in RT2 geweest sinds het omgedoopt werd naar Janphen Thai.
Pon zal toch wel een heel eind in de 50 zijn, misschien wel 60 gepasseerd.
Er zat destijds bij RT1 ook een Joy. Ik weet niet of dat dezelfde is die bij RT2/Janphen Thai werkt?
Zijn die overige dames daar wel leuk? Of zijn ze ook al op leeftijd?

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
Ik denk wel dat het dezelfde Joy is. RT1 en RT2 zijn verscheidene keren van naam veranderd en Pon en Joy zijn verscheidene keren van salon veranderd. Zoals ik zei, is ook Joy er niet meer.

Wat leeftijd betreft, Bee is redelijk jong :
https://www.redlights.be/profiel/bee-73/
Wat ge op de foto's niet ziet is dat ze een bril met grote glazen draagt en dat ze daarmee er in mijn ogen er wel schattig uitziet :love:
Voor 60 € extra is ze bereid tot zoenen, pzc en nmc, maar geen nmc.

softman

Snuffelaar
24 apr 2015
24
2
Destijds was er in Ruen Thai ook nog een Die en een Tik. Die is later nog even opgedoken in St. Niklaas.
Ondertussen alles al afgezocht maar geen van beiden nog ergens teruggevonden.
En Kitty ook niet (laatste was in die sauna).
Leuke tijden doorgebracht met deze 3 dames. Ik had er een goede band mee.

Raven57

Snuffelaar
24 mei 2018
18
6
Vandaag bij Tina geweest na het douchen begon ze met de massage binnen een minuut lag ze mij anaal te likken en mijn pik te stimuleren. Na het omdraaien pijpte ze mij heerlijk waarbij mijn zak ook heerlijk gelikt werd. ze gleed over mijn pik naar boven en op de terug weg gleed hij zo haar kutje in heerlijk strak is ze nog steeds. Ze ging daarna op mijn pik zitten met hem in haar kont nog strakker. ze is heerlijk en je mag klaarkomen waar je wild. de prijs is 80 voor een uur en 50 voor alles zonder condoom. Anaal vraagt ze 50 euro meer niet reageren dan stopt ze hem er zo in.jr kunt haar bereiken via https://www.kinky.nl/advertenties/8305202-tina

bf_1

Toogplakker
11 jun 2016
47
37
Ik meen me te herinneren dat deze dame hier ook een topic had?

4fun
Ja dat topic is vast nog wel te vinden. Ik heb Kitty met de grote tattoo op haar rug ooit (sept 2006) bezocht in Kontich Pat Pong. Ik kwam daar rond 21:00 en dat was me een hete massage. Mijn pik schoot er meteen twee maal in zonder, maar ik was toen nogal een rookie, dus gewoon met de hand afgemaakt.... Helaas een tweetal weken nog een vervelend plasgevoel aan overgehouden. Bleek geen druiper oid te zijn, maar ging uiteindelijk wel over. Nooit meer langs durven te gaan, ik las ook wat verhalen dat haar bezoeken niet zonder risico was voor anderen....

jonathan_sb2

Ervaringsdeskundige
19 jun 2022
286
250
Vandaag bij Tina geweest na het douchen begon ze met de massage binnen een minuut lag ze mij anaal te likken en mijn pik te stimuleren. Na het omdraaien pijpte ze mij heerlijk waarbij mijn zak ook heerlijk gelikt werd. ze gleed over mijn pik naar boven en op de terug weg gleed hij zo haar kutje in heerlijk strak is ze nog steeds. Ze ging daarna op mijn pik zitten met hem in haar kont nog strakker. ze is heerlijk en je mag klaarkomen waar je wild. de prijs is 80 voor een uur en 50 voor alles zonder condoom. Anaal vraagt ze 50 euro meer niet reageren dan stopt ze hem er zo in.jr kunt haar bereiken via https://www.kinky.nl/advertenties/8305202-tina

@Raven57 , ... waar werkt deze Tina ???

Terug
Naar boven