Thaise dames

Patar

Snuffelaar
29 nov 2015
12
1
Sakura... een geval apart... Vandaag gebeld voor een nieuwe afspraak na toch een heerlijke neuksessie onlangs maar vandaag besliste ze toch om bij Leela thai massage te vertrekken (meldde men mij via de foon). Eens eigen baas - altijd eigen baas. Ofwel zit ze weer aan de stuff en is ze helemaal de pedalen kwijt. Jammer want ze smaakte en voelde heerlijk. Benieuwd wanneer en waar ze binnenkort opdaagt.... En blijkbaar nam ze May ook mee want die is ook foetsie van de website. 't Zal er weer 'gestoven' hebben gisterenavond....

A

Anonymous

Guest
Dan hoop ik dat de dames in de buurt van Rotterdam komen voor prive ontvangst.
En dat ze zo te keer gaan met dat stuifmeel dat ze niet van op houden weten.
Dan neem ik ze allebei wel :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Er is er maar 1 de beste die mijn droom werkelijkheid zou kunnen worden.

En dat is Reily Reid,maar dat zal nooit werkelijkheid worden helaas :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

altijdalleszonder

Toogplakker
19 jun 2015
62
3
In Antwerpen in de van arteveldestraat, van wesembeekstraat enz, in de vele thaise karaokecafes, weet wel niet of het nzc is daar

Asterixxx

Snuffelaar
10 sep 2015
12
0
verdorie. Door ziekte had ik niet de kans om haar nog eens te bezoeken...
Nu is ze weer weg ... :cry:

Asterixxx

Snuffelaar
10 sep 2015
12
0
Ondertussen nog niemand Mai gespot ?
Ik had nu iemand gevonden waarbij ik mij redelijk op mijn gemak voelde...

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
856
525
Ja, dat is ze. Een paar dagen geleden zat ze nog bij 4 Star Maasage in Edegem. Nu dus in Bangkok Massage in Diegem. Als ze zo rap verandert, dan is ze buiten gesmeten.

Is een soort ex van me en heb haar ook beschreven in deze topic : https://nzcforum.be/viewtopic.php?t=12035

Dame #5: Mimi = Siriwan = Sakura

deedydude

Ervaringsdeskundige
8 jun 2020
334
156
Niks buiten gesmeten.
'Overplaatsing' was al ruim op voorhand aangekondigd.
Er is een link tussen beide salons.

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
856
525
Hoelang was het al geleden dat er in dat salon nog een echte Thaise zat? Merendeel zijn al sinds jaar en dag Zuid-Amerikaanse dames. Per uitzondering eens een Thaise.

En ja, tussen de meeste salons bestaan links. Dat verbaast me niets. Fuen Faa in Mechelen had destijds de meeste tentakels. Mechelen, Wetteren, Sint-Niklaas, Vilvoorde, Rumst, etc.

softman

Snuffelaar
24 apr 2015
24
2
Ja inderdaad, waar is de tijd van Fuen Faa in Mechelen. Leuke momenten beleefd daar.
Iemand een idee of Kitty (met de "Don't touch" tattoo, nadien in Rumst), Tik of Die (nadien in Sint-Niklaas) nog ergens actief zouden zijn ? Of zijn die ondertussen allemaal op pensioen of zo ?

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
856
525
Kitty in Waarloos/Kontich ettelijke keren bezocht daar. Soms sessies van 3 uur.

Tik ging daarna naar de Meeuwenlaan in Koningslo/Vilvoorde. En daarna naar Olen.

Ja-Ae was (is?) nu de bazin in Rumst.

Cat verhuisde naar de Raapstraat in Sint Niklaas en werd daar bazin. Later kwam ik ze tegen in Olen, bij Tik.

Som, mijn allereerste ervaring met een Thaise.

Oh ja, nooit rubbers gebruikt bij deze prinsessen...

Fritspits

Snuffelaar
25 jun 2017
20
0
Kitty, die ik kende als daw, zou ik ook wel eens willen terug zien. Ze kon ook uitstekend, hard, masseren.

softman

Snuffelaar
24 apr 2015
24
2
lieverleffe zei:
...
Som, mijn allereerste ervaring met een Thaise.

Oh ja, nooit rubbers gebruikt bij deze prinsessen...

Idem, Som was ook mijn eerste :)

En deze die destijds op de home pagina van Fuen Faa stond, de naam ben ik vergeten, die heb ik ook nog een paar keer gehad op een andere locatie in Mechelen. Dat was ook een heerlijke meid.

Maar de beste momenten heb ik toch met Die gehad, echte GFE, urenlang. Ze was echt mijn type : klein, fijn, A-cupje, en eerder het zachte type.

Terug
Naar boven