Thaise dames

LOVERALFA1

Ervaringsdeskundige
7 apr 2015
327
52
Joyseeker zei:
Zijn er Thaise dames bekend die het bare doen?
.
Als je veel geduld en tijd neemt bij de "juiste", dan lukt dat wel !
.
Mits bijbetaling van 50 Eurokes op het standaard uurtarief van 80 Euro is de kans zelfs groter. ;)
.
Er zijn reeds recensies hierover geplaatst..
.
LA
:ugeek:

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Joyseeker zei:
Zijn er Thaise dames bekend die het bare doen?

Er zijn er genoeg, en inderdaad met bijbetaling is er veel mogelijk.

http://nanathai.nl/
Op de Strevelsweg 149a in Rotterdam, zijn de meeste dames bereid voor bare service met bijbetaling uiteraard.
De dames zijn niet de jongste meer.

Mvg

Naked

gertje

Toogplakker
28 apr 2015
62
4
Als je enkele keren bij dezelfde thaise dame bent geweest is daarna 50% van die dame''s bereid om voor 50Euro extra bare te neuken.

elmarco

Toogplakker
7 apr 2015
85
13
Ik denk zelf nog wel eens met weemoed terug aan Pattaya in Rotterdam.
Daar had je bijvoorbeeld Kaki, al redelijk op leeftijd maar haar niet aan te zien (slank, nog strak en heerlijk wiebelend kontje als ze met veel te kort jurkje voor je uit de trap op liep :p).
Met name een soapy massage uitlopend op een bare vrijpartij is toch wel het ultieme.

Ik ben heeel benieuwd of er nog tips zijn voor Thaise soapy massage met aantrekkelijke dames.
Het kan aan de kwaliteit van de foto's liggen, maar die bij de genoemde Nana Thai (wel dank voor de tip) spreken mij niet echt aan.

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
elmarco zei:
Ik denk zelf nog wel eens met weemoed terug aan Pattaya in Rotterdam.
Daar had je bijvoorbeeld Kaki, al redelijk op leeftijd maar haar niet aan te zien (slank, nog strak en heerlijk wiebelend kontje als ze met veel te kort jurkje voor je uit de trap op liep :p).
Met name een soapy massage uitlopend op een bare vrijpartij is toch wel het ultieme.

Ik ben heeel benieuwd of er nog tips zijn voor Thaise soapy massage met aantrekkelijke dames.
Het kan aan de kwaliteit van de foto's liggen, maar die bij de genoemde Nana Thai (wel dank voor de tip) spreken mij niet echt aan.

Ja, was die er nog maar, helaas te vroeg van ons heen gegaan.
Was inderdaad een topper
Pattaya nu Nana tai en Sjang Mei nu Nana Nua (zelfde eigenaar)
Toen werd ook de stal regelmatig ververst, nu zitten ze er allemaal weer een tijdje.
Vroeger had je nog meer Thaise gelegenheden ( bijna allemaal) waar je met bij betaling blank kon inloggen, misschien zijn ze er nog, maar ik heb geen zin meer om dat uit te gaan zoeken.
Misschien zitten er op de Claes de Vrieslaan of de Zaagmolenstraat nog iets van jouw gading bij
Geen garanties uiteraard

Mvg

Naked

Patar

Snuffelaar
29 nov 2015
12
1
Bij mijn weten doet Sakura in Boortmeerbeek (Sweeteye) het erg graag zonder.

gertje

Toogplakker
28 apr 2015
62
4
Patar zei:
Bij mijn weten doet Sakura in Boortmeerbeek (Sweeteye) het erg graag zonder.
Zoals bij de meeste thaise dames lukte het ook bij Sakura om bare te gaan na de derde keer . En het is nog een bloedmooie ook!!! Na enkele keren gaan de meeste overstag. Geduld is de boodschap.

A

Anonymous

Guest
Bedankt :p

Maar niet in nederland helaas.

Weet er iemand een aziatische dame die langer is dan 1.75 :?: ;)

Is. Misschien wel zeldzaam :)

Patar

Snuffelaar
29 nov 2015
12
1
De website is nog actief. Bij momenten neemt ze de foon nog op en als je haar aanstaat neukt ze er nog steeds volop op los. Het liefst van al zonder... Maar ze werd helaas eerder reeds verdacht van verspreider van druipers en andere beestjes.... Misschien nu beter...

A

Anonymous

Guest
volgens de website werken er nog 2 dames, doen ze allebei zonder?
misschien een trio mogelijk? :D :D :D

gertje

Toogplakker
28 apr 2015
62
4
stefc003 zei:
volgens de website werken er nog 2 dames, doen ze allebei zonder?
misschien een trio mogelijk? :D :D :D
Heb geen ervaring met Mai. Maar Sakura kon ik na enkele keren Bare nemen.

Asterixxx

Snuffelaar
10 sep 2015
12
0
Laatste keer dat ik belde kreeg ik toch te horen dat ze gesloten waren, en kreeg ik de vraag om hun pricacy te respecteren. (ik vermoed dat het hier om een persoonsverwarring ging en dat ze dacht dat ik iemand anders was).
Ik heb daarna nog eens een sms gestuurd, en daarop kreeg ik het antwoord:

"No sorry we not open any more we are stop our business. Sorry"

Als er iemand zou weten waar ik Mai kan vinden (een ex Sweeteye Girl). mag je mij dit steeds vertellen. Ik zou je dankbaar zijn.
Ik mis haar.

Patar

Snuffelaar
29 nov 2015
12
1
Wees gerust collega's: bare sakura daagt binnenkort wel opnieuw op. Ze kan het ....en niet laten en voelt de ventjes en centjes o zo graag. Even geduld vermoed ik en we kunnen er weer op of in...

cornholio24

Toogplakker
24 mei 2015
183
15
Hmmm die Mai ziet er erg interessant uit :cool:. Wellicht dat malice of asterixxx iets kunnen delen over hun ervaringen met haar of welke services ze aanbiedt?! Er is maar weinig over haar te vinden hier of op hookers.

Terug
Naar boven