Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.Joyseeker zei:Zijn er Thaise dames bekend die het bare doen?
Joyseeker zei:Zijn er Thaise dames bekend die het bare doen?
elmarco zei:Ik denk zelf nog wel eens met weemoed terug aan Pattaya in Rotterdam.
Daar had je bijvoorbeeld Kaki, al redelijk op leeftijd maar haar niet aan te zien (slank, nog strak en heerlijk wiebelend kontje als ze met veel te kort jurkje voor je uit de trap op liep).
Met name een soapy massage uitlopend op een bare vrijpartij is toch wel het ultieme.
Ik ben heeel benieuwd of er nog tips zijn voor Thaise soapy massage met aantrekkelijke dames.
Het kan aan de kwaliteit van de foto's liggen, maar die bij de genoemde Nana Thai (wel dank voor de tip) spreken mij niet echt aan.
Zoals bij de meeste thaise dames lukte het ook bij Sakura om bare te gaan na de derde keer . En het is nog een bloedmooie ook!!! Na enkele keren gaan de meeste overstag. Geduld is de boodschap.Patar zei:Bij mijn weten doet Sakura in Boortmeerbeek (Sweeteye) het erg graag zonder.
Heb geen ervaring met Mai. Maar Sakura kon ik na enkele keren Bare nemen.stefc003 zei:volgens de website werken er nog 2 dames, doen ze allebei zonder?
misschien een trio mogelijk?![]()
![]()
![]()