brazilputalover
Toogplakker
- 23 apr 2025
- 91
- 55
Niets dat was per ongeluk
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je kan op Line nog gewoon op naam of nummer eenWordt een QR code nog wel met rust gelaten? Want bij mij maakt het niet uit of een Line nummer/naam wel of niet zichtbaar is in TF. In Line kan ik er immers toch niet op zoeken, en kan ik daar alleen nog m.b.v. de QR code iemand vinden...
Nieuwe fotos worden gemodereerd, dus als jij je QR plaatst, kan je zomaar de Sjaak zijn.Wordt een QR code nog wel met rust gelaten? Want bij mij maakt het niet uit of een Line nummer/naam wel of niet zichtbaar is in TF. In Line kan ik er immers toch niet op zoeken, en kan ik daar alleen nog m.b.v. de QR code iemand vinden...
FuckerdeFUCKOp mijn eigen profiel, zijn zelfs mijn stats zijn de cijfers voor x vervangen.
Statistics:
Divorced, Male, xx
xxxcm - xxkg / (xftx - xxxlbs)
Overigens is mijn line ook met xx verminkt. De andere messagers, zoals mijn fb, skype staan er gewoon nog op. Ik kijk nu, of ik de cijfers met emojis kan vervangen.Mij krijgen ze niet stuk.
Dat kun je zien bij de instellingen, onder Account.Met welk nummer NL/TH weer ik niet meer.
Wat bedoel je hier precies mee?Gekke is dat de chat werd vrijgegeven als ze hun nummer geven.
De Qr code.. dacht dat je met id sowieso niet meer kon zoeken.Wat werd gedelete? Je Line ID of je QR code? Dat is mij nog niet gebeurd gelukkig, maar ik weet wel dat TF steeds strikter wordt.