Thailand & thaifriendly

Sklaas

Toogplakker
25 mrt 2017
211
320
Mijn TF contact nam weer contact op (je weet wel, die er als een dode zeester bij lag), het was weer gezellig en ze stuurde op een gegeven moment ook een mooie foto vlak voordat ze ging douchen, waarop haar sappige borsten te zien en het begin van haar venusheuvel (je kan de m-vormige welving net zien). Na wat gezellig bijgepraat te hebben vroeg ze of ik haar kon helpen met wat geld omdat ze "nu geen geld meer had om eten te kopen". Tsja... ik heb gezegd dat ik ik haar een beetje kan helpen als ik haar IRL weer zie. We hadden al afgesproken dat ze dan 3000 kon krijgen voor een overnight stay. Dus ze kan nu zelf bepalen hoe dit nu verder gaat, ook al geloof ik best dat voor een hoop dames Pattaya tegenwoordig heel erg lastig is om aan geld te komen.

De bar scene is langzaam aan het wegkwijnen, omdat de typische westerling die dat spel kent en leuk vindt steeds meer andere oorden opzoekt. Daarvoor in de plaats komen veel Indians, Russen en Chinezen, die elk een heel ander soort vorm van vermaak voor ogen hebben. De Indians gaan "straight to beach road" voor de freelancers, de Russen hangen een beetje rond op straat met alocohol uit de 7-eleven en de Oost-Aziaten gaan veelal naar soapy massage salons. Ik generaliseer en overdrijg nu een beetje, maar het schijnt dat veel bars het nu moeilijk hebben en veel ervan sluiten.

Enfin, als nail salon medewerkster was haar baan foetsie, als bar medewerkster ging het sowieso al niet lekker met haar (ze kan niet op tegen de jongere mooiere meiden, en ze is ook niet echt goed met alcohol of flirterige gesprekken) en nu gaat ook slecht met de hele bar scene. Ze zegt nu zwembaden schoon te maken. Dat zal vast niet veel opleveren en ik geloof best dat ze het moeilijk heeft, en daardoor weer contact opnam in de hoop dat ik haar weer kon helpen. Dan is het antwoord: alleen als daar IRL ook iets leuks tegen over staat (dan moet ze ook iets meer actief meedoen, ze hoeft geen blijdschap te veinzen, van mij mag ze ook mijn schouder gebruiken om uit te huilen, maar die dode zeesterren-houding vind ik niets... is misschien wel ween fetish voor sommigen ;-p). Dus alleen cash als we elkaar zien... en anders niet (NZC zit sinds de vorige keer al goed, dus daar heb ik geen klachten over)

iamnaughty

Ervaringsdeskundige
7 sep 2015
291
66
Laatste keer dat ik via TF mijn line stuurde werd die automatisch gedelete. Hebben jullie dat ook?

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
Wat werd gedelete? Je Line ID of je QR code? Dat is mij nog niet gebeurd gelukkig, maar ik weet wel dat TF steeds strikter wordt.

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
Op mijn eigen profiel, zijn zelfs mijn stats zijn de cijfers voor x vervangen. 🤦‍♂️
Statistics:
Divorced, Male, xx
xxxcm - xxkg / (xftx - xxxlbs)

Overigens is mijn line ook met xx verminkt. De andere messagers, zoals mijn fb, skype staan er gewoon nog op. Ik kijk nu, of ik de cijfers met emojis kan vervangen. 😁 Mij krijgen ze niet stuk.

Laatst bewerkt:

Sklaas

Toogplakker
25 mrt 2017
211
320
Wordt een QR code nog wel met rust gelaten? Want bij mij maakt het niet uit of een Line nummer/naam wel of niet zichtbaar is in TF. In Line kan ik er immers toch niet op zoeken, en kan ik daar alleen nog m.b.v. de QR code iemand vinden...

timtim

Ervaringsdeskundige
26 jan 2016
256
82
Ik heb mijn Line-account moeten verwijderen omdat het niet meer werkte. Blijkbaar had een dame die ik beloofd had te ontmoeten binnen korte tijd, maar die ik uiteindelijk niet bezocht, mij gemeld en mijn hele Line laten blokkeren. Rancuneus.

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
Wordt een QR code nog wel met rust gelaten? Want bij mij maakt het niet uit of een Line nummer/naam wel of niet zichtbaar is in TF. In Line kan ik er immers toch niet op zoeken, en kan ik daar alleen nog m.b.v. de QR code iemand vinden...
Je kan op Line nog gewoon op naam of nummer een 🆔 opzoeken hoor. Qr nog niet geprobeerd, maar via lens lijkt me dat ook niet zo moeilijk.

Sklaas

Toogplakker
25 mrt 2017
211
320
Ik hoor tot de groep (relatief nieuwe?) gebruikers die niet meer op ID kan zoeken, maar alleen nog op QR code. Misschien kunnen gebruikers die al langer een Line account hebben nog wel op ID zoeken. Hoe lang heb jij je account al? Als ik google, dan hebben meer mensen last van dit probleem. Ik meen me te herinneren dat we ergens op dit forum (misschien in dit draadje) al eerder over dit verschijnsel hebben gehad. Maar misschien haal ik nu dingen door elkaar... Iemand anders die ook niet (meer) op ID kan zoeken in Line?

Overigens kan je in line gewoon op QR code zoeken, daar heb je lens niet voor nodig. Of bedoel je iets anders?

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
Ik heb al jaren hetzelfde Line account en kan sinds eind vorig jaar ook niet meer op ID of telefoonnummer zoeken. Ik kan een dame alleen nog maar toevoegen met haar QR code. Dit probleem is hier inderdaad al eerder besproken.
Volgens berichten op de International Sex Guide kun je alleen nog op ID of telefoonnummer zoeken als je je Line account hebt aangemaakt met een Thais telefoonnummer. Ik heb mijn account destijds echter aangemaakt met mijn Nederlandse nummer.

Sklaas

Toogplakker
25 mrt 2017
211
320
Ah thanks, op die manier!
Omdat ik vaak op het vliegveld een tijdelijk Thaise simcard neem, dan zou ik misschien een nieuw account kunnen aanmaken. Dat is dan aangenomen dat het lukt om met zo'n tijdelijk simcard/nummer een Line account aan te maken (?)

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
Ik heb mijn line account, meen ik, sinds 2018/19. Met welk nummer NL/TH weer ik niet meer. Ik kan zelfs met shake phone, contacten toevoegen. Heb je er meteen 100+, waarvan je zo'n 90% weer weg kan keilen. Doe dat op Nana, Cowboy, of bij een uni, dan heb je er wat aan 🤤

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
Nieuwe fotos worden gemodereerd, dus als jij je QR plaatst, kan je zomaar de Sjaak zijn.

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
Op mijn eigen profiel, zijn zelfs mijn stats zijn de cijfers voor x vervangen. 🤦‍♂️
Statistics:
Divorced, Male, xx
xxxcm - xxkg / (xftx - xxxlbs)

Overigens is mijn line ook met xx verminkt. De andere messagers, zoals mijn fb, skype staan er gewoon nog op. Ik kijk nu, of ik de cijfers met emojis kan vervangen. 😁 Mij krijgen ze niet stuk.
FuckerdeFUCK‼️
Nu is mijn hele zorgvuldig getypte tekst op TF maar de klote. Maw pleite.🤦‍♂️

bbdeg

Ervaringsdeskundige
24 feb 2017
433
168
Ik ben net terug, en heb de gratis TF gebruikt ivm whatsapp, ging echt prima. Gewoon zelf wat fotos geliket van dames in de buurt, en dan kijken wij mij ook Lokeren. Deze dan een berichtje gestuurd, met in de eerste zin gelijk wat ik zoek (alleen fun, freelance, St, geen relatie) en dat ze me hun whatsapp moesten sturen als ze interesse hadden . Gekke is dat de chat werd vrijgegeven als ze hun nummer geven.

Heel leuke app contacten gehad, 2 leuke dates. 1x in Phuket en 1x in Bangkok. Als ik interesse had videobelde ik ze ook nog even via whatsapp om te kijken of zlhuj fotos echt waren en of ze een klein beetje Engels konden, dat vind ik toch wel prettig. Daarnaast nog bij een blowjobbar geweest in Bangkok.

JahnMoon

Toogplakker
19 aug 2024
48
37
Het is overduidelijk dat chatten op TF niet privé is zonder abonnement. Wanneer telefoonnummers en if QR codes (om Line)wordt onbeperkt chatten geopend en na paar dagen worden gedeelde telefoonnummers en QR codes gewist.

Terug
Naar boven