Thailand & thaifriendly

Voormalig lid 14804

Ervaringsdeskundige
28 nov 2019
748
461
Hoi allemaal,

Gezien dat ik vaak in Bangkok bent, gebruik ik een lange tijd https://www.thaifriendly.com/
Hier vind je heel veel dames die op zoek zijn naar sex. Zowel tegen betaling, als geen betaling. Met een freelance kan je voor THB 2000 (€50) 2 uur heel veel plezier hebben zonder rubber. Maar de prijzen verschillen van dame tot dame. Onderhandelen is zeker van toepassing.

Ook heb ik paar dames meegenomen wat eten en gewoon een leuke dag doorbrengen. En als dank heerlijke sex. Vele dames willen van hun saaie dag weg, en een beetje plezier hebben. En hun dankbaarheid laat ik dan natuurlijk niet links liggen. En willen ze geen sex vind ik dat op zich geen probleem want ik spreek het nooit van te voren af dat het moet.

Een goede tip is om de app Line te installeren.
Dat is WhatsApp voor hun want Line wordt daar meer gebruikt dan WhatsAapp.
Berichten sturen is gratis op ThaiFriendly, maar je kan alleen 1 bericht per 10 minuten sturen.
Zo het is beter om gelijk vragen naar hun Line id.
Trouwens, als je Line wil installeren hoef je dat niet via je nummer te doen.
En niemand ziet hoe dan ook je nummer.

Voormalig lid 23930

Toogplakker
20 sep 2021
203
60
Wat aanvullende informatie over ThaiFriendly (TF).

TF is een cliënt app. Alles wat je post staat op de servers van TF en blijft daar in leesbare vorm staan tot in de eeuwigheid. Er staat niets lokaal op je telefoon. Als bijvoorbeeld een dame je blokt ben je dus al je communicatie met haar kwijt.

Vergeet niet je TF wachtwoord. Schrijf het ergens op. Anders kun je nooit inloggen vanaf een andere telefoon of PC en kun je je account nooit verwijderen. Er staan op TF om die reden duizenden ongebruikte accounts.

90% van de meiden op TF gebruiken beauty apps. Dus wat je ziet is vrijwel nooit wat je krijgt. Ze zien er allemaal blanker, jonger, slanker, gaver en mooier uit dan in werkelijkheid. Jouw lelieblanke prinses kan zomaar een koffiebruine barmeid uit de Isaan zijn. Je bent dus gewaarschuwd 😁

Mannen mogen met een gratis account 1x per 10 minuten een bericht versturen. Dat geldt niet voor vrouwen. Die mogen onbeperkt berichten versturen. Dat is onderdeel van het verdienmodel van TF om mannen aan het betalen te krijgen ($20/maand). Vrijwel iedereen vindt dat overigens te duur voor het gebodene. Vraag in het tweede bericht dus al naar hun Line ID.

Zoals overal zitten er ook op TF scam- en nepaccounts. Je herkent ze omdat ze nog geen 24 uur oud zijn als ze je voor het eerst benaderen. Gewoon een dagje wachten met antwoorden. Een nepaccount is dan vanzelf weer verdwenen. En als die sexy twintiger na het vijfde bericht ineens over cryptovaluta begint weet je ook hoe laat het is.

Voordeel van TF is dat er vanalles op zit, van dik tot dun en van jong tot oud.

Zet in je profiel duidelijk wat je zoekt. "Nothing serious" of "just for fun" bijvoorbeeld. Er zitten nl. ook dames tussen die een serieuze relatie zoeken en seksuele toespelingen als zeer beledigend ervaren. Lees daarom altijd het profiel van de dame om vergissingen te voorkomen.

En heren, niet gaan spelen met een dame die op zoek is naar een serieuze relatie voor gratis sex, en dan met de noorderzon verdwijnen. Dat is misbruik maken van de situatie waarin deze vrouwen zich vaak ongewild bevinden. Blijf open over je bedoelingen. En als je er toch onbedoeld in verzeild raakt, geef haar dan indirect wat geld. Koop wat nieuwe spullen voor haar of betaal een reparatie. Of geef haar wat geld "voor haar ouders". Wek geen valse hoop.

Let ook op voor ladyboys. Ik zie in toenemende mate post-op (geopereerde) ladyboys op TF die zich als vrouw presenteren en niet meer als transgender. Deze ex-mannen zijn daarin zo bedreven dat je met een haldronken kop in een schemerig éénuurshotelletje het verschil niet meer merkt. De kans dat je hiermee te maken krijgt is vooralsnog klein.

Dat gezegd hebbende: de wat meer androgyn uitziende dames schrijven dan ook "I'm 100% lady" in hun profiel.

Niemand zal openlijk voor seksuele diensten op TF adverteren. Die worden actief verwijderd. Let op signaalwoorden als freelance, st (short time) of "looking for fun".

Let ook op de beeldtaal van hun foto's. Zie je een veertiger met een hoog gesloten jurk tot op haar enkels met als profieltekst "only marriage" dan zou ik die overslaan. Zie je een slanke twintiger in een mini bikini in een uitdagende houding op bed met de tekst "I don't have chocolate but I have something sweet for you" dan maak je meer kans 😉

Tenslotte: wees hoffelijk en beleefd in alle communicatie. Net als hooligans die het voor de echte supporters kunnen bederven, zullen westerse horken met een overdreven superioriteitsgevoel anti-westerse sympathieën opwekken. Sommige meiden willen daarom bij voorbaat al geen mannen meer uit notoir vrouwonvriendelijke landen als India en Saoedi-Arabië. En vergeet niet: je bent in Thailand. Je staat als Westerling pas op de derde of vierde plaats.

Voormalig lid 14804

Ervaringsdeskundige
28 nov 2019
748
461
Heel veel woorden in je tekst, maar wat je eigenlijk zegt kon in een kort zin worden geschreven, want deze site is niet anders dan alle andere dating sites. En als je het zo serieus neemt dat je een hele eindexamen verhaal moet neerzetten, is het gewoon niet voor jou bedoeld.

Daar los van;
Mijn laatste nzc date was 3 uur voor THB 2000 (€50). Eerst wat eten en drinken en daarna heerlijk seks gehad met zo vaak klaarkomen als ik kon. Hele leuke en aardige dame met veel humor. Zij zat niet heel krap bij de kas want heeft ook een vaste baan. Maar wou geeoon iets extra r bij. Dat maakt het allemaal nog leuker en vooral relaxter.

Hotboy8001

Ervaringsdeskundige
10 feb 2018
336
157
5 weken geleden ook in Thailand Phuket geweest, ook gedate via Thaifriendly van de 6 dates ik had waren het er twee nzc. De meeste beginnen bij 2000-3000 bath om uit eindelijk op 1200-1600 uit te komen.
De eerste die ik had daten niet als freelance maar om zogezegd nieuw buitenlads vriendje te vind haar ex bleek Duitser te zijn geweest. Eerste avond bracht ze me mee naar BBQ plaats en erna naar het hotel met nog wat drankjes uit de 7elven. Zei ging slapen met kleren aan dus d8 word hier niks. Op eens ergens midden in de nacht deed ze haar broek onderbroek uit nadat ik zowat overal aan het wrijven was geweest en was stijf zonder na te denken schoof ik heb er bare in en in no time schoot ik haar vol. Heb haar twee dagen kunnen daten, tot ik vroeg ze clean was toen werd ze redelijk kwaad en moest ze 2000 bath voor de pil tegen zwangerschap. Daarna niet meer gezien wel nog kwade berichten van gehad. Ondertussen er nog 3 gevonden op Thaifriendly waar twee het enkel nmc deden maar lekkere figuren zeer zeer slank tot skinny een er van heeft me de pijpjob van mijn leven gegeven zc en zo strak nmc…. Hmmm nog mee proberen af te spreken maar lukte niet zo. Dan eentje van 19 tegen gekomen via thaifriendly wel wat molliger. Zei geen sex meer gehad te hebben een tijdje. Eerst haar geneukt met maar bleef er niet zo stijf van omdat ze er wat lag als een pop. Dan maar de condoom er af mocht er zo in tot ze klaar kwam en ik haar volspoot… nu er uitgehaald hing mij lul wat bruine afscheiding op toch wel wat raar vond ik… met deze daarna iets gaan eten en bij haar plaats met de scooter afgezet.

Voormalig lid 23930

Toogplakker
20 sep 2021
203
60
Sexisleuk zei:
... want deze site is niet anders dan alle andere dating sites.

Niet helemaal. Als je Thaifriendly langer gebruikt kom je er achter dat contacten waar je 3 maanden geen bericht naartoe stuurt automatisch uit je contactenlijst worden verwijderd.
Ongeschikt dus als je na een half jaar of langer weer terug gaat.

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
769
Jan Steen zei:
Mannen mogen met een gratis account 1x per 10 minuten een bericht versturen. Dat geldt niet voor vrouwen. Die mogen onbeperkt berichten versturen. Dat is onderdeel van het verdienmodel van TF om mannen aan het betalen te krijgen ($20/maand). Vrijwel iedereen vindt dat overigens te duur voor het gebodene. Vraag in het tweede bericht dus al naar hun Line ID.
Voor zover ik weet mogen vrouwen met een gratis account ook maar 1x per 10 minuten een bericht versturen. Ik krijg tenminste regelmatig meteen hun Line ID als ik ze heb benaderd. Of die staat al in hun profiel, vaak met de opmerking erbij dat ze geen Premium account hebben.
Wel is het zo dat vrouwen met een gratis account geen profielen kunnen bekijken (ze zien denk ik alleen je foto en de kopregel) en geen 'likes' kunnen zien. Ze kunnen dus alleen likes versturen, en het heeft geen zin om hun te liken. Alleen een bericht sturen heeft zin.

Overigens kan ik iedereen aanraden om een Premium account te kopen. Voor 1 maand kost dat slechts $25 (wel even de auto-renewal uitzetten!), dus nog niet eens de prijs van 1 wip in Thailand, en dan mag je onbeperkt berichten versturen. En bovendien kun je dan bijvoorbeeld ook instellen dat jouw berichten altijd bovenaan komen in de inbox van de meisjes, wat wel zo handig is bij de mooiste en populairste meisjes die vaak tientallen berichten per dag krijgen.

Voormalig lid 14804

Ervaringsdeskundige
28 nov 2019
748
461
Jan Steen zei:
Niet helemaal. Als je Thaifriendly langer gebruikt kom je er achter dat contacten waar je 3 maanden geen bericht naartoe stuurt automatisch uit je contactenlijst worden verwijderd.
Ongeschikt dus als je na een half jaar of langer weer terug gaat.
Heb ik nooit meegemaakt. Ib bewaren alle verzonden berichten om te weten wie ik heb gecontacteerd.

Wat betreft dames hebben ook deze inderdaad de optie om gratis (1 bericht per 10 minuten), of premium te gaan. Dat zeggen ook af en toe.
Voor het laatst THB 2000 voor 3 uur heel veel plezier.
Maar net wat Moggie zegt, die $25 heb je snel terugverdiend, soort van.

Voormalig lid 23930

Toogplakker
20 sep 2021
203
60
Ik denk dat e.e.a. afhangt van welke versie van TF je gebruikt. Ik gebruik twee versies: een hele oude (1.5.9 met het vierkante icoontje) en een nieuwere versie (1.9.951 met het ronde icoontje).

Met de oude versie kan ik bijvoorbeeld nog foto's lokaal downloaden. Met de nieuwe versie kan dat niet meer. Ook wat je "ziet" aan foto's en wat je kunt met berichten verschilt enorm tussen beide versies. Met de nieuwe versie kun je vrijwel iedereen een bericht sturen. Met de oude versie stonden alle "popular members" (lees: alle knappe meiden onder de 30) achter de betaalmuur.

Dus misschien gebruiken we allemaal andere versies met verschillende mogelijkheden. Bovendien heb een APK versie van Android draaien waarop allemaal APK versies van apps staan.

Welke versie gebruiken jullie dan? Het versienummer vind je onder het hoofdmenu (met de drie horizontale streepjes), dan op 'Settings' tikken en helemaal naar beneden scrollen.

Voormalig lid 23930

Toogplakker
20 sep 2021
203
60
Sexisleuk zei:
Wat betreft dames hebben ook deze inderdaad de optie om gratis (1 bericht per 10 minuten), of premium te gaan. Dat zeggen ook af en toe.

Ik krijg regelmatig meerdere berichten van dames binnen één minuut.

En ik denk dat de meeste Thaise dames geen 750 Baht (20€) gaan betalen voor premium. Dat is meer dan 10% van het inkomen van een 7/11 caissière. Ter vergelijking: voor een minimumloner in NL zou dat meer dan 100 euro zijn voor een abonnement. Dat gaat niemand doen.

Tenzij er een duaal systeem van prijzen is (Thai betalen minder) wat me overigens niks zou verbazen.

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
769
Jan Steen zei:
Welke versie gebruiken jullie dan? Het versienummer vind je onder het hoofdmenu (met de drie horizontale streepjes), dan op 'Settings' tikken en helemaal naar beneden scrollen.
Versie v1.9.978. Zal de laatste versie wel zijn, want ik heb hem ongeveer een maand geleden geïnstalleerd.

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
769
Ik krijg ook weleens meerdere berichten binnen korte tijd. Ik ben dan ook niet helemaal zeker of die regel van 1 bericht per 10 minuten ook voor de dames geldt.
Aan de andere kant weet ik dat sommige dames wel degelijk een Premium abonnement hebben. Vóór corona zeker. Vergis je niet in wat aantrekkelijke, jonge meiden weten binnen te harken met 'op hun rug liggen'. 25 dollar, ongeveer 900 Baht, verdienen ze 'in één wip' terug ;). Bovendien is het toch een beetje een statussymbool als ze zich zo'n duur abonnement kunnen veroorloven, en status is heel belangrijk in de Thaise cultuur.
Maar wat je zegt: het zou mij inderdaad ook niet verbazen als TF een duaal prijzensysteem hanteert.

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
769
Jan Steen zei:
Versie v1.9.978. Zal de laatste wel zijn, want ik heb hem ongeveer een maand geleden gedownload.

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
769
Jan Steen zei:
TF is een cliënt app. Alles wat je post staat op de servers van TF en blijft daar in leesbare vorm staan tot in de eeuwigheid. Er staat niets lokaal op je telefoon. Als bijvoorbeeld een dame je blokt ben je dus al je communicatie met haar kwijt.
Ik weet niet zoveel van internet-techniek, maar volgens mij klopt dit niet. Aan het eind van mijn laatste vakantie in Thailand heb ik alle likes en alle berichten die ik had verstuurd en ontvangen, verwijderd. Dit heb ik op mijn laptop gedaan. Toen ik echter weer thuis was en TF op mijn telefoon opende, bleken daar alle likes en berichten nog gewoon in te staan!

Voormalig lid 23930

Toogplakker
20 sep 2021
203
60
Ik denk dat een gogo toppertje - althans in 2019 - meer verdiende dan menig lid hier :D Zeker als ze daarnaast ook nog wat sponsors / suikeroompjes erop na hield. Voor het grootste deel van de Thai gaat dat niet op.

Dat je verschillen ziet in TF kan te maken hebben dat je de PC versie vergelijkt met de smartphone versie. Mogelijk werken die twee versies onder de motorkap anders.

Ik vergeleek twee smartphone versies. Toen mijn vorige telefoon kapot ging en ik met de nieuwe op TF inlogde, had ik meteen alles weer bij de hand. Dat kan alleen maar betekenen dat alles op een server staat.

Voormalig lid 14804

Ervaringsdeskundige
28 nov 2019
748
461
[/quote]
Versie v1.9.978. Zal de laatste wel zijn, want ik heb hem ongeveer een maand geleden gedownload.
[/quote]

Ik heb een latere versie die met 981 eindigt.
Op mijn telefoon tenminste. Punt is, inloggen via telefoon gaat gelijk naar de app versie. En deze is sowieso minder overzichtelijk, en r zitten veel meer "popular" dames hierop.

Tenzij je via een netwerk/VPN inloggen, heb je ook te maken met verschillende IP adressen van telefoon en laptop, en daarom kan het ook zijn dat alle likes en zo voort weer te zien was.

Maar ja, het blijft een leuke site met heel veel leuke dames.

Voormalig lid 23930

Toogplakker
20 sep 2021
203
60
We kunnen dus alleen maar constateren dat er veel verschillende versies van TF in de omloop zijn. Iedereen heeft een andere versie en alle versies hebben weer andere mogelijkheden en beperkingen.

Versie 1.9.951 die ik gebruik heeft geen enkele dame achter de betaalmuur zitten maar het nadeel is dat je inbox alleen maar de contacten van de laatste 3 maanden laat zien.

De programmeurs van TF zijn blijkbaar hard bezig. Die veranderingen zijn zo'n beetje begin dit jaar ingezet toen duidelijk werd dat de covid-19 maatregelen langzaam zouden worden afgebouwd.

Terug
Naar boven