Thailand algemeen

Voormalig lid 14804

Ervaringsdeskundige
28 nov 2019
748
460
In Pattaya wordt in de bars, zeker de grote bars, echt wel goed id gecheckt... al wordt daar ook wel eens een bar gesloten omdat er minderjarigen worden gevonden, maar dat is zeldzaam.
Pattaya is meer dan beach road en alle bars. Spreekt voor zich dat ze niet in een bar aan het werk was.

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
Maar om te zeggen dat ze ouder uitzag kan die zeker niet. Mafkees!
Een Thai, of andere Aziatische, die er ouder uitziet? Die ben ik in 50+ jaren Azië nog steeds niet tegengekomen. Ze, elke sekse, zien er juist (veel) jonger uit. Een 13 jarige, kan er ondanks makeup nog uitzien als een 8 jarige. Waar haalt die Franse mafklapper die onzin vandaan zeg? Previous wat jij zegt, door verdient een enkeltje Bangkok Hilton, levenslang en zonder pardon.

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
611
767
Ik check altijd! id kaart. Geen uitzondering wat dit betreft. Voor diegene die niet weet hoe je de Thaise id kaart moet lezen; het is nu jaar 2568 volgens de buddhist kalender. Dit betekend dat de dame hoort niet onder het jaar 2550 te staan want dan is ze minderjarig.
Als ze van 2550 is, kan het zijn dat ze nog 18 moet worden dit jaar.

Sklaas

Toogplakker
25 mrt 2017
209
320
[... ]

Ik check altijd! id kaart. Geen uitzondering wat dit betreft. Voor diegene die niet weet hoe je de Thaise id kaart moet lezen; het is nu jaar 2568 volgens de buddhist kalender. Dit betekend dat de dame hoort niet onder het jaar 2550 te staan want dan is ze minderjarig.
Op de ID card van mijn TF contact (je weet wel, degene waarvan jij zeker wist dat ze een oplichtster was 😉) staat weliswaar in het zwart haar Thaise geboortedatum (jaar 2530), maar daaronder staat ook gewoon in het blauw haar westerse geboortedatum (jaar 1987).

Er is dus geen noodzaak om de Thaise jaartelling te onthouden voor degenen die twijfelen aan de leeftijd en de ID willen checken...

Sklaas

Toogplakker
25 mrt 2017
209
320
Een Thai, of andere Aziatische, die er ouder uitziet? Die ben ik in 50+ jaren Azië nog steeds niet tegengekomen. Ze, elke sekse, zien er juist (veel) jonger uit. Een 13 jarige, kan er ondanks makeup nog uitzien als een 8 jarige. Waar haalt die Franse mafklapper die onzin vandaan zeg? Previous wat jij zegt, door verdient een enkeltje Bangkok Hilton, levenslang en zonder pardon.
Ik begrijp wat je bedoelt, maar sommige meisjes (ook Aziatische) zien er op hun 13e qua lichamelijke/biologische ontwikkeling al vrij volwassen uit. En Aziatisch vrouwen kunnen hun "jongvolwassen" uiterlijk vaak met gemak volhouden tot ver in hun 20e.

Met andere woorden: sommige Aziatische meisjes slagen erin om van hun 13e tot hun 28e eruit te zien als op hun 18e.

Dat maakt het tricky om je vuistrege toe te passen op elke 13 jarige, en/of om twijfelgevallen te beoordelen. Want hoewel er ongetwijfeld 13 jarigen zijn die eruit kunnen zien als een 8 jarige, zullen er ook een hele hoop 13 jarigen zijn die eruit kunnen zien als een 18 jarige.

Daarom kan je ook bij een Thaise die eruit ziet als een 18 jarige, er niet blind vanuit gaan dat ze 18+ is. Dat is dus een geheel andere situatie (eentje die ons ook zou kunnen overkomen), dan het bewust selecteren op een uiterlijk van een 13 jarige... (maar ook daar is het beeld niet zwart-wit, omdat sommige 18+ meisjes expres nep beugeltjes, vlechtjes en schoolmeisjes-uniformpjes dragen, en hun stem aanpassen, om als <18 uit te zien/klinken)

M.a.w. veel soorten en smaken en bij twijfel toch maar ID controleren. 😉

Laatst bewerkt:

loperken

Legende
17 okt 2016
1.791
716
The Thai Buddhist Era (B.E.) year 2550 corresponds to the year 2007.
Google is uw beste vriend.;)

Sklaas

Toogplakker
25 mrt 2017
209
320
Nee hoor, want is ze 2550 geboren is ze/word ze 18.
Stel als ze op 31 december 2550 is geboren en ze wordt dit jaar dus op 31 december 18, vind je haar dan gedurende het hele jaar al meerderjarig of niet?

Kortom: volgens mij praten jullie een beetje langs elkaar heen en is er een discussie om niets, omdat beide kanten niet willen inzien of toegeven dat hun "gelijk" afhangt van de geboortemaand...

iamnaughty

Ervaringsdeskundige
7 sep 2015
291
66
Behalve de zieke ventjes zoeken we allen +18 toch?
Anyway.. net op youtube gezien dat tourism in decline zou zijn want hogere prijzen in Thailand? (hotels, resto, ? hoeren?)
Bij het zoeken naar een deftig hotel in bangkok merk ik dat inderdaad wel. Boven de 100 € de nacht.

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
611
767
Ik heb in Pattaya een keer een meisje gehad die volgens haar profiel in Thai Friendly 21 was, maar die na onze sessie in mijn hotelkamer bekende dat ze nog maar 19 was.
'Because farang no like young lady' zei ze.
En dat klopt voor een deel ook wel. Veel, met name oudere, mannen mijden juist de jonge meiden onder de 20 / 21, omdat die vaak nog onervaren zijn en / of slechte service leveren. En dat is mijn ervaring ook. Ze zijn vaak erg ongeïnteresseerd, willen niet pijpen of doen het heel kort, willen soms niet eens gelikt worden (no, it tickles!), of willen er geen vinger in, etc.
Toch probeer ik het regelmatig met zo'n jong ding van 18 of 19, want soms (ongeveer 2 of 3 op de 10 keer, schat ik) tref je er eentje die wél goed is. En dat is toch wel erg leuk dan.
Mijn favoriete meisje in Pattaya is nu 22, maar was 19 toen ik haar voor het eerst over de vloer had en leverde toen meteen uitstekende service.
En een heerlijk meidje die een paar jaar mijn favoriet is geweest in Bangkok (ze is helaas gestopt), was ook nog maar 19 toen we elkaar voor het eerst ontmoetten.
Wat trouwens wel opviel bij beide meisjes, is dat al ze behoorlijk volwassen waren voor hun leeftijd. Veel 18- en 19-jarigen zijn nog wat kinderlijk, en dat zijn vaak ook degenen waar geen land mee te bezeilen valt in bed.

Voormalig lid 14804

Ervaringsdeskundige
28 nov 2019
748
460
De jonge dames met kinderen zijn sowieso meer volwassen dan leeftijdgenoten die geen kinderen hebben. Dit is mij dan opgevallen.
Ik ga liever voor de jonge dames tussen 19 en 30. Maar laat het ook duidelijk zijn, een Thaise dame van 35 kan heel jong en strak uitzien met hele goede service. 🙂

timtim

Ervaringsdeskundige
26 jan 2016
255
80
In Thailand was de minimumleeftijd toch 20 jaar? Of ben ik mis? In de Insomnia moeten ze 20 zijn bij pass-controle of ze gaan niet binnen.

Dilemma

Toogplakker
24 jul 2018
214
140
Voor prostitutie 18+
Voor normale situaties met ouderlijke toestemming 15+
20+ is hetzelfde als dat sommige gemeentes hier geen vergunning geven beneden 21. Het heeft geen wettelijke basis voor prostitutie, maar praktische/morele basis. Voornamelijk omdat de drinkleeftijd 20 is in Thailand. Beetje lastig om dames te hebben in bars terwijl ze niet mogen drinken.

Laatst bewerkt:

GeileJens

Toogplakker
30 aug 2019
133
55
De jonge dames met kinderen zijn sowieso meer volwassen dan leeftijdgenoten die geen kinderen hebben. Dit is mij dan opgevallen.
Ik ga liever voor de jonge dames tussen 19 en 30. Maar laat het ook duidelijk zijn, een Thaise dame van 35 kan heel jong en strak uitzien met hele goede service. 🙂
Chinese vrouwen van in de dertig zijn volgens mij vaak op hun seksuele top. Zal voor Thaise vrouwen niet veel anders zijn.

Voormalig lid 38747

Toogplakker
24 jul 2023
138
351
"Beste heer,
in antwoord op uw schrijven, waarin u aangeeft ontevreden te zijn over de dienstverlening van beide dames en u zichzelf geconfronteerd zag met bijkomende onverwachte kosten na thuiskomst, deel ik u het volgende mee;

U dient zelf naar de Thaise politie van het district Bangkok Thong Lor te gaan en op het politiebureau een klacht indienen tegen beide jongedames. Vermeld u aub dat de verdachten mogelijk minderjarig zijn, zodat ook hun ouders aansprakelijk gesteld kunnen worden. Let op! U betaald kosten aan de politie. Deze kosten dienen discreet in een aparte enveloppe te worden overhandigd. U hoort verder niets meer van de Thaise politie omdat het ongebruikelijk is om buitenlanders serieus te nemen, maar u kunt ervan op aan dat het door u, (en ik benadruk het nogmaals) discreet en in een aparte enveloppe overhandigde geld, zal worden besteed om de lunch van het hele bureau te betalen.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben ingelicht.

Met vriendelijke groet,

De hoerenman"

Terug
Naar boven