Thailand algemeen

jonathan_sb2

Ervaringsdeskundige
19 jun 2022
286
250
2015 - 18 = 2007.

Het jaar 2007 was het jaar BE 2550 in de Thaise kalender. Om een Gregoriaans jaar om te rekenen naar een jaar in de Thaise boeddhistische jaartelling (BE), tel je 543 jaar op bij het Gregoriaanse jaar, aangezien de boeddhistische jaartelling 543 jaar voorloopt op de christelijke jaartelling.

Bv: 2007 + 543 = 2550.

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
611
767
Maar dan kan het zijn dat ze nog 18 moet worden dit jaar. Dus je moet ook op haar geboortedatum letten.

Sklaas

Toogplakker
25 mrt 2017
209
320
2015 - 18 = 2007.

Het jaar 2007 was het jaar BE 2550 in de Thaise kalender. Om een Gregoriaans jaar om te rekenen naar een jaar in de Thaise boeddhistische jaartelling (BE), tel je 543 jaar op bij het Gregoriaanse jaar, aangezien de boeddhistische jaartelling 543 jaar voorloopt op de christelijke jaartelling.

Volgens mij heb ik al eens eerder vermeld dat op hun ID ook de westerse geboortedatum staat...

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
2015 - 18 = 2007.

Je begrijpt het nog steeds niet hè!? De geboortedatum is bepalend voor meer of minderjarig. Je weet hopelijk ook dat het Thaise kalenderjaar half april begint. 17½ is gewoon minderjarig en die grens moet je niet op willen zoeken.

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
611
767
Is dat een ladyboy @bare-addict? Zo ja, dan is ze verdomd mooi.
In Pattaya kun je er nog zat zonder condoom neuken voor 1500 THB. 'Echte' dames tenminste; de prijzen voor lady boys weet ik niet.

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
de prijzen voor lady boys weet ik niet.
Ladyboys zijn, ongeacht hun vraagprijs, vaak eerder geneigd de condooms "te vergeten".
Persoonlijke ervaring, dus spijker me daar niet op vast. En de prijs? Ik had ze eerder dit jaar nog voor een natje en een droogje, totaal <500thb.

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
In Phuket nu. Eerste dag begint al niet goed.

Zie screenshot onder, ik heb ze ooit nog kunnen bare neuken aan 1500, de hele nacht want ze stond zot van de coke.

Nu stuurde ik haar via instagram opnieuw. 3000 bath shorttime en geen bare. De teend van vorig jaar lijkt zich verder te zetten. Veel geile en knappe vrouwen hier, zowel Russisch als Thaïs, maar beiden reteduur en weinig interesse als je er niet uitziet als een filmster.

Denk dat het nu echt wel laatste keer Thaïland zal zijn voor me, de goeie dagen lijken voorbij. Voor dit geld neuk ik wel knappe Roemeense in België.
Is dat een ladyboy @bare-addict? Zo ja, dan is ze verdomd mooi.
In Pattaya kun je er nog zat zonder condoom neuken voor 1500 THB. 'Echte' dames tenminste; de prijzen voor lady boys weet ik niet.
nee hoor, bij mij geen mannen of ladyboys. 100% vrouwen wil ik!!

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Ladyboys zijn, ongeacht hun vraagprijs, vaak eerder geneigd de condooms "te vergeten".
Persoonlijke ervaring, dus spijker me daar niet op vast. En de prijs? Ik had ze eerder dit jaar nog voor een natje en een droogje, totaal <500thb.
Wie had je eerder? Deze meid?

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Dit bericht is gerapporteerd.
@Moggie speciaal voor jou!

Bijlagen

• IMG_0805.jpeg
    IMG_0805.jpeg
    593,1 KB · Weergaven: 197
  • IMG_0806.jpeg
    IMG_0806.jpeg
    315,6 KB · Weergaven: 195
  • IMG_0807.jpeg
    IMG_0807.jpeg
    580,6 KB · Weergaven: 197

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
611
767
Bedankt, mooie meid :cool:. Jammer dat ze geen bare doet, want dan zou ik haar wel 3000 waard vinden.

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Bedankt, mooie meid :cool:. Jammer dat ze geen bare doet, want dan zou ik haar wel 3000 waard vinden.
Ze stuurde mij daarnet terug, 10.000 bath.
Ik zei nee, dankjewel.
1 ding moet ik haar nageven, ze blijft steeds beleefd.
Mijn aandenken zal aan die ene nacht blijven. Ik kwam ze hier tegen in de club, we kenden elkaar van zien. Die nacht had ze ruzie met haar vriend, paar lijntjes gesnoven in de club en haar kutje begon te jeuken, waarop ik reageerde laat mij jou neuken🤣

Het regende die nacht superhard? Waardoor we tot de middag hebben liggen sexen.

IMG_0808.jpeg

Sklaas

Toogplakker
25 mrt 2017
209
320
Ze is wel bloedjemooi... maar dat zal ze inmiddels ook wel helemaal weten en hebben kunnen uitbaten met mannen die 10K over hebben voor een NZC avondje met haar. Vraag me af of die 10K dan ook LT is, of echt alleen maar ST.

Hoewel het klinkt als erg veel heb ik in Hong Kong een nachtje voor 2000 HKD door kunnen brengen met een Thaise waar ik in de ochtend zomaar NZC kon doen terwijl ze half lag te slapen (en daardoor geen zin meer had om een condoom te pakken) en bij afscheid nog een tip van 200HKD, dus in totaal ca EUR 240. Bij een herhaalbezoek gaf ik haar vooraf een "verjaardagscadeau" van HKD 500. Toen hoefde ik niet te wachten tot de ochtend wanneer ze slaapdronken NZC toeliet, maar mocht ik 'm er meteen bare insteken. Althans... ik maakte aanstalten om 'm er bare tegen aan te wrijven en te kijken hoever ik kon gaan, waarbij ze zelf zei "ah... 500 HKD was for no condom", en me pardoes zonder problemen in haar liet glijden zonder om te kijken naar een regenjas. In principe was die 500 aangeboden als verjaardagscadeau, maar ze had volkomen gelijk dat in mijn hoofd wel speelde dat ik erg blij was met dat ze de vorige keer NZC toestond in de ochtend en ik de kans daarop levend wilde houden, slaapdronken of niet. Ik had niet verwacht dat ze de 500 zou zien als toegangsticket voor NZC all the way vanaf aanvang tot einde.

Die laatste keer kostte me dus in totaal HKD 2500 (ca EUR 275) voor een hele nacht. In dat licht bezien, is die THB 10K (ca EUR 270) dan ook weer niet uitzonderlijk veel (als het tenminste voor een hele nacht geldt, en niet alleen één keer komen tijdens een ST van max één uur of minder). We verwachten dat soort prijzen echter niet in Thailand. Maar misschien is ze inmiddels wijs en bereisd, en weet ze wat ze er in landen als HK ervoor kan vangen. Anyway: ik denk dat het in Thailand dan misschien beter is om via TF wat minder ervaren jongedames te strikken voor een stuk minder geld (zie mijn recente avontuur dat draadje: 2000 THB voor een meisje, en die bleek een zus te hebben die ook wel meewilde, dus in totaal 4000 THB betaald, voor een NZC avontuur van 3 uur met twee zussen tegelijk).

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
611
767
Vraag me af of die 10K dan ook LT is, of echt alleen maar ST.
Is voor ST zegt ze in de chat.
Je moet natuurlijk wel bedenken dat 10.000 THB voor veel mensen in Thailand, met een eenvoudig beroep, een maandloon is.
Dus dat zal ik daar niet snel betalen voor een ST, hoe mooi ze ook is en ook al mag alles ZC.
Dit is een mooie meid, ik geef haar een acht, maar ik heb meisjes gehad die net zo mooi of mooier waren, voor aanzienlijk minder geld.

1765436311458.png

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
611
767
Deze vind ik persoonlijk niet zo aantrekkelijk. Ze is me te lady boy-achtig.
Wel grappig eigenlijk dat lady boys die erg vrouwelijk lijken heel aantrekkelijk kunnen zijn, maar vrouwen die op lady boys lijken juist niet. Vind ik tenminste.
Niettemin vinden met name Aziatische mannen die lady boy-achtige vrouwen juist heel aantrekkelijk.

Sklaas

Toogplakker
25 mrt 2017
209
320
Ik vind ze allebei stunners hoor, maar ik moet zeggen dat ik daar vaak een beetje door afschrik...

Als ik door de TF profiel foto's blader, dan sla ik de dames die er te glamoreus uitzien vaak over. Degenen die met net iets te dure tasjes en make up rondlopen en uitstralen dat ze echt wel weten dat ze er behoorlijk goed uitzien en een hoge prijs waard zijn. Bij dit soort dames die er iets te veel "high maintenance" uitzien, krijg ik als ik eerlijk ben waarschijnlijk last van een soort "faalangst" en dan gaat het snel bergafwaarts.

Dus ik val vaker op meisjes met een beetje "lieve" uistraling, niet te groot, niet te veel make up. Zeg maar het type girl next door die niet doorheeft dat ze er eigenlijk vreselijk lekker uit ziet. Een beetje verlegen lachje, met een niet te zelfverzekerde uitstraling.

Terug
Naar boven