suikerdate

Status
Niet open voor verdere reacties.

Brandon

Toogplakker
1 dec 2023
26
14
@Johan12 , wat mij opviel is dat er links van de naam van de persoon een cirkeltje staat.
Dit cirkeltje is een indicator voor de online status, als je op de pc zit en je muis er op zet dan verschijnt de laatste inlog datum van die persoon.
Op me mobiel kreeg ik het maar voor 0,2 seconden te zien, dus moest telkens opnieuw er op klikken

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
@Johan12 Je kan oa selecteren op hoe lang geleden iemand online is geweest.. ben je daar al lid? Probeer dan even te selecteren.

MichaelVerpaalen

Toogplakker
10 mrt 2019
67
86
Je kunt er gewoon niets van zeggen vooraf, gewoon veel tijd insteken om het te ontdekken en dan krijg je er vanzelf veel voor terug. Ik heb al eens wat geschreven een paar maanden terug, mijn ervaringen de laatste 6 maanden:
  • 37 jarige uit Groningen, van origine Latino, erg klein en ziet er top uit. Zier haar 1 a 2 x per maand 300 € voor middag + avond of nacht. Bloedgeil, erg gehoorzaam, interne donatie zonder cd geen probleem en slikt ook graag en geil. Alleen haar kontje blijft nog gesloten. Ik weet zeker dat ik haar eerst suiker relatie was, wat het leuker maakt. is geloof ik nog 1 of 2 x zelf terug op sa geweest. Ze had nauwelijks tekst in haar profiel en een niet kloppende fake foto
  • 31 jarige omgeving Haarlem, sinds 4 weken super lichaam en super knap, heeft ook een goede baan. Bloedgeil alle gaatjes begaanbaar, squirt continu. 250 € voor middagje of avond. Typisch geval van nymfo, maar weinig tijd om realties aan te gaan of onderhouden, kikt ook nog eens op oudere mannen. Meteen na de 1e date haar profiel verwijder. Korte beschrijving in haar profiel, wel een correcte gezichtsfoto maar een hele lelijke.
Kennismakingsdate etc. zijn een NoGo voor mij, meer dan 500 € een uitzondering of moet wel heel erg de moeite waard zijn. Onlangs nog een aangename verassing, een 33 jarige heel knappe Belgische (ex model) met een super figuurtje die ik 3 jaar geleden had ontmoet voor 500 €, was al een tijdje van SA af, kwam haar toevallig op Facebook tegen, ze was weer single en had wel intresse in een date. Super geile nacht gehad tegen 0 €, we hebben afgesproken elkaar iedere 2-3 maanden te ontmoeten.

Fact: je moet gewoon veel tijd investeren, wat geluk hebben en inderdaad je netjes gedragen. De hoeren en andere geldwolven en oplichters gaan voor de € en daar is grof taal gebruik en direct zijn geen probleem, de echte amateurs die die zelden of nooit doen en echt voor de combi sex en geld moet je met respect behandelen

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
@gbmaster99 dank voor je bijdrage wat je schrijft sluit ik mij bij aan. Klinkt goed en t neukt waarschijnlijk erg lekker als ik t zo lees.

Ik had afgelopen vrijdag op valentijnsdag een date met een dame die mij in november afwees en afgelopen week t lampje opeens op groen zette. Wat een fantastische ervaring had ik niet normaal zo mooi en geil was deze dame. Heerlijk slank mooi gevormd en niet te stoppen was een echte GFE heerlijk. Ze keek me aan toen ik binnen kwam en begon meteen met een lange tonzoen.. zij zat in de hogere prijsklasse boven de 300 🙈 ze was het voor mij meer dan waard

doubledipper

Toogplakker
11 mei 2022
212
217
@gbmaster99 dank voor je bijdrage wat je schrijft sluit ik mij bij aan. Klinkt goed en t neukt waarschijnlijk erg lekker als ik t zo lees.

Ik had afgelopen vrijdag op valentijnsdag een date met een dame die mij in november afwees en afgelopen week t lampje opeens op groen zette. Wat een fantastische ervaring had ik niet normaal zo mooi en geil was deze dame. Heerlijk slank mooi gevormd en niet te stoppen was een echte GFE heerlijk. Ze keek me aan toen ik binnen kwam en begon meteen met een lange tonzoen.. zij zat in de hogere prijsklasse boven de 300 🙈 ze was het voor mij meer dan waard
Namen en rugnummers aub

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Namen en rugnummers geven is niet verstandig ivm privacy van de dame maar ook voor collegas die t vervolgens leuk vinden om met de dame over postings op dit forum te communiceren. Ik deel helaas niets maar als je fanatiek op de site bezig gaat komt er vast een leuke date. @gbmaster99 weet ook hoe t werkt. Waar ik wel benieuwd naar ben GB master. Zijn je suikermeisjes ook in voor een sugar Gang Bang?

man56

Ervaringsdeskundige
26 jan 2018
337
186
Naast de pareltjes die er zeker te vinden zijn, dames die op een leuke manier een zakcentje willen verdienen, zijn er ook veel fakers en commerciële dames op de site aanwezig. De meeste amateurtjes hebben geen interesse in een Gangbang. Als je een dame vindt die wel interesse daarin heeft, is het vaak een gewone prosti.

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
@man56 Daar sluit ik mij bij aan. Er zijn maar heel weinig dames die een bare sugar bang leuk en lekker vinden. En vaak is er ook wel wat mee aan de hand ( niet altijd natuurlijk) het valt me op dat veel suikerdates wel open staan voor een trio met een man of met een vrouw er bij. Meer vrouw dan man als 3e

man56

Ervaringsdeskundige
26 jan 2018
337
186
@Tommy-316, Ik heb in de loop der tijd 6 verschillende bare suikernichtjes gehad. Ik betaalde rond de € 250 à 300 voor een dagdeel ( 3 à 4 uur). Inclusief bare sex, kletsen, knuffelen, meerdere keren klaarkomen. Dus het hangt een beetje van de omstandigheden af of het een goede deal is. Uiteindelijk is het belangrijkste of je er een goed gevoel bij hebt.

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Als je 3-4 uren voor 250-300 euro plezier hebt dan is het wel een echte suikerdate. Dames die 250-300 per uur vragen zijn pro's. Ik vindt een trio met twee dames voor 400 2-3 uurtjes ook echt wel de moeite waard en niet te gek qua prijs. Je merkt snel aan t contact als t leuk is of niet. Ik heb met mijn eerste suiker nog wekelijks contact. Zij heeft een relatie maar we hebben een hele goede connectie gekregen. Zij hoeft niets van mij maar houdt contact.

Bareneuker

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
764
118
@MartinG Je bent dus haar back-up. Oftewel ze heeft je in de friendzone gezet. Veel vrouwen hebben mannen die ze te vriend houden voor als ze in nood zitten.

Laatst bewerkt:

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
@Bareneuker zo had ik er nog niet naar gekeken maar heb los van de geile sex haar ook wat op een andere koers gezet zodat haar leven positief veranderde.. dus ja ik ben een back up die voor haar betrouwbaar is..

Bareneuker

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
764
118
Soms gebeurt het wel eens dat een suikerdate zegt dat ze niet zwanger kan worden en dat je lekker diep er in mag spuiten en daarna alsnog iets van 10 maanden later te horen krijgt dat je vader bent geworden van een leuk dochtertje....😄.
Zou je geen dna-test doen voor de zekerheid?

Wellicht ben je de vader niet. Als mevrouw alimentatie voor haar kind eist lijkt me dat wel handig om te weten. Of wil je er liever niet mee geconfronteerd worden?

https://www.scheidenviascheepens.nl/onderhoudsverplichting-na-one-night-stand

Zelfs als klant van een prostituee kan je volgens het Nederlands recht verplicht worden om in het onderhoud van je kind te voorzien. 🫣

Laatst bewerkt:

MichaelVerpaalen

Toogplakker
10 mrt 2019
67
86
Namen en rugnummers geven is niet verstandig ivm privacy van de dame maar ook voor collegas die t vervolgens leuk vinden om met de dame over postings op dit forum te communiceren. Ik deel helaas niets maar als je fanatiek op de site bezig gaat komt er vast een leuke date. @gbmaster99 weet ook hoe t werkt. Waar ik wel benieuwd naar ben GB master. Zijn je suikermeisjes ook in voor een sugar Gang Bang?
@MartinG , daar vraag je me wat. Ik denk mss 1 van beide in de toekomt wel. Wel denk ik dat ze beiden openstaan voor trio of MMVV dus als dat iets is verder via PB?

Ben Zaadverloren

Toogplakker
18 sep 2015
93
9
gewoon veel tijd insteken om het te ontdekken en dan krijg je er vanzelf veel voor terug.
  • 37 jarige uit Groningen, van origine Latino, erg klein en ziet er top uit.
  • 31 jarige omgeving Haarlem, sinds 4 weken super lichaam en super knap,
Dan heb je meer geluk dan ik . Een paar jaar geleden wel dayes gehad met een leuke dame waarbij alle gaatjes bare beschikbaar waten. Helaas is ze niet meer actief op SA
Recent opnieuw gezocht naar iemand maar tot nu toe niemand gevonden waarbij het tot echte actie kwam.
Straks eerst een korte vakantie en dan maar weer eens proberen. Misschien dat de lente voor wat extra hormonen bij de dames zorgt.

Mocht 1 van de suikermeisjes ooit eens beschikbaar zijn voor een GB dan heb ik wel interesse

Trnighteld

Toogplakker
11 okt 2024
48
68
Nu dan toch benieuwd heb via suiker contact met een dame die onder de naam EllaElla gaat.

Nog niet gesproken maar iemand daar ervaring mee?

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
@Trnighteld Ik heb er contact mee gehad. Niet gedate. Lijkt een nette dame ook in de communicatie. Denk dat ze niet gevoelig is voor een date a 200-300 per keer.. maar maybe you are very lucky…

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven