suikerdate

Status
Niet open voor verdere reacties.

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
@dirkA ik denk dat je gelijk hebt. Er zijn inderdaad meiden die hier al erg lang op zitten en al heel veel dates hebben gehad.. ook al doen ze alsof ze maar 1 zoeken of hebben gehad… t is leuk als we er achter de schermen over kunnen communiceren dan weten we welke streken ze allemaal uithalen en hoe safe als t is..

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
Geef Edge aub de kik naam dan kan die daar verder blaten en hier niet. Inmiddels bijna 6 jr lid hier en alleen maar gelul in de ruimte in dit topic. Ga nu eens neuken zou ik zeggen i.p.v. te zeuren. Je geeft in al je gezeur telkens weer dat dat suikernichtjes vaak te duur zijn. Misschien krijg je in die kik groep wel iemand toegeworpen die je geld toedoet.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Kom maar in 1 van mijn kik groepen, wordt je op de hoogte gehouden van barebangs, komen fotos en video's voorbij o.a. ook van mijn suikernichtje enz.

Pelvis65 is waar je eerst naar toe kan en dan kan je in een groep gezet worden.

Zet dan ook gelijk even je profielnaam van hier erbij s.v.p.

Groet,
LD😃

gompie

Toogplakker
30 nov 2021
177
71
Heeft iemand al de kinderkamer van Pinky93 aka Sieraadje gewit? Die blijft maar berichtjes sturen. Totdat ik een foto van haar kont vroeg, toen kreeg ik opeens een afwijzing omdat ze vond dat ik ordinair was :)
Ik ben bij haar geweest, ineens was zonder condoom niet mogelijk, ze was ook flink onder invloed van drugs. Afrader om mee af te spreken.

Lars1984

Toogplakker
20 jun 2023
112
91
Ik ben bij haar geweest, ineens was zonder condoom niet mogelijk, ze was ook flink onder invloed van drugs. Afrader om mee af te spreken.
Zoals ik al eerder aangaf weet ik voor 99% zeker dat dit een pro dame is heeftof staat ook op kinky en of sexjobs er zijn ook meerdere revieuws van haar ook hier word erover gesproken dat ze regelmatig onder invloed is en afspraken niet nakomt
Dame is en blijft ook steeds berichten sturen op Sa

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
721
1.245
Ik snap niet dat jullie er over bezig blijven. Punt is door meerdere bevestigd.
Dame heeft verder gelijk, ze mag overal promo maken en klanten vandaan halen. Uiteindelijk bepaald de wandelaar zelf of ie met een pro in actie gaat.
Kom weer lekker to the point met echte SA punten en ervaringen en blijf niet in oude zaken hangen.

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
@javaanlover

Ok, beter dat ik verhuis naar die regio.
Hier waar ik woon vind je dit niet!
Via welke kanalen heb je deze meiden benaderd, allemaal via SA?

Edge30

Toogplakker
13 jun 2019
100
68
Geef Edge aub de kik naam dan kan die daar verder blaten en hier niet. Inmiddels bijna 6 jr lid hier en alleen maar gelul in de ruimte in dit topic. Ga nu eens neuken zou ik zeggen i.p.v. te zeuren. Je geeft in al je gezeur telkens weer dat dat suikernichtjes vaak te duur zijn. Misschien krijg je in die kik groep wel iemand toegeworpen die je geld toedoet.
Het zit je nog steeds dwars he ;-) Je lijkt wel een wijf, zo zuur. Lekker 500 euro per keer blijven betalen Harry! En vergeet je medicatie niet in te nemen.. dan blijf je hopelijk wat vlakker ipv die negatieve toon die je overal graag wil laten horen.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Gaat over suikerdate :)

Suikerdate is veel gezeur en weinig wol.
Dat vind je terug in het draadje dat er over gaat.

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Ik had gisteravond weer een suikerdate in een vd Valk. Ik heb vanaf 1800 tot 0130 uur een mega geile neuksessie gehad. Met zo nu en dan een kleine pauze en de roomservice tussendoor. De dame had ik al een paar keer eerder gezien en ik merk dat ze op haar gemak is en t prettig vindt. De eerste date was in december drie uurtjes toen wou ze naar huis. Nu gaf ze al aan ik wil wel langer blijven dat is wel gezellig….inderdaad dat was t ook. Ivm haar thuissituatie ( woont nog thuis) daardoor kon ze niet te laat thuis komen want ze had gezegd dat ze moest werken.
Ik heb haar twee keer goed en diep volgespoten( vraagt ze ook om wil dan ook graag kussen en komt daar ook op klaar) de derde keer kreeg ik er geen yoghurt meer uit maar heb haar nog wel een goed genomen. Ze schreef later dat ze het goed voelde en dat haar gaatjes goed waren opgerekt. 😈😜
Ze is blank, donker, mooi slank, intelligent 1,68-170 gewicht schat ik op 48-50 kilo… ( Een dame waar je niet van verwacht dat ze deze ondeugende kant heeft)
Wat is het een genot zo'n meisje te nemen en aan t werk te zien gaan als ze on top zit. Ze krijgt er geen genoeg van.. toen ze binnen kwam deed ze meteen haar kleren uit en kwam op bed liggen… ik vroeg wat ga ik met je doen? Moet ik je gaan likken? Ze zei nee niet nodig ik ben al heel geil en nat mag ik op je gaan zitten…. Zeker mocht dat…, jiehaa

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
@Pietklaas boven Amsterdam tot in t Noorden. Kost wel veel tijd maar dat heb je met Hobby's. Soms duurt t wel een maand voor ik een reactie krijg. Maar heb twee die wel favoriet zijn. En soms eens iets nieuws proberen..

dirkA

Ervaringsdeskundige
3 apr 2015
453
270
En bij deze meisjes moet het volgende goed onthouden: volop genieten want het kan zomaar ineens gedaan zijn.
Geniet van elk moment, want ooit komt er (heel plots) geen volgende meer.

tjappie

Toogplakker
21 nov 2019
42
65
Heeft iemand al de kinderkamer van Pinky93 aka Sieraadje gewit? Die blijft maar berichtjes sturen. Totdat ik een foto van haar kont vroeg, toen kreeg ik opeens een afwijzing omdat ze vond dat ik ordinair was :)
Ik heb deze dame een aantal jaar geleden via SA getroffen. Was ergens tussen de lockdowns in volgens mij zomer 2021. Toen was wezen eten in haar woonplaats daarna bij haar thuis beland. Ze was wel aardig en lekker maar in de slaapkamer vond ik het tegenvallen. Ze lag er maar een beetje als een zeester bij. Had verder ook niet veel te doen in het leven. Kon wel veel verhalen over drugs vertellen inderdaad maar was tijdens de date niet onder invloed verder. Geen bare met haar gedaan was ook niet besproken vooraf. Ik had destijds de afspraak met haar dat ik voor 300 per keer af kon spreken, geen tijdslimiet maar ik vond het niet bijster interessant verder en heb het bij die ene keer gelaten.

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
Het zit je nog steeds dwars he ;-) Je lijkt wel een wijf, zo zuur. Lekker 500 euro per keer blijven betalen Harry! En vergeet je medicatie niet in te nemen.. dan blijf je hopelijk wat vlakker ipv die negatieve toon die je overal graag wil laten horen.
Er zit mij helemaal niets dwars. Echter het valt mij op dat je inmiddels hier al een jaar of 6 lid bent. Alleen maar in SA topic dingen schrijft. Geen ervaringen maar zogeheten tips die vaak vooral met geld te maken hebben. Heel simpel als je niet wilt betalen en in jou gevallen dan heb je geen donder te zoeken op zo n site.
Laat staan dat je dan ook nog eens tips geeft terwijl je blijkbaar alleen ervaring hebt met schrijven naar dames. Begrijp overigens wel gezien je krenterige gedrag dat je nog steeds niets hebt en nog steeds zoekt blijkbaar. De suikernichtjes zullen er moe van worden van je eeuwige gezeur denk ik.

En inderdaad ik betaal mijn suikernichtje een redelijke vergoeding. 400 euro maar dan hebben we vaak ook een hele avond en soms zelfs een nacht iemand in bed die wil neuken, haar best doet, Nederlands spreekt. En we hebben er wederzijds plezier aan. Tja wat is dan duur als jet vergelijkt met dames die verder hier op de site worden besproken.

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Soms is niet reageren de beste en meest verstandige oplossing. En ja t kan zo jeuken om toch te reageren. Ik ga dan meestal even op SA kijken.., dat loont!!!
Ps welke sites zijn er meer voor onze suiker hobby?

jarhead

Toogplakker
24 dec 2019
68
43

Een jaar of 6-7 geleden met haar afgesproken, bij haar thuis.
Ze was toen pittig mollig, geen idee hoe ze nu is.
Zoals de Engelsen: zeggen not the sharpest tool in the shed.

Maar goed, de date.
Eerst even op de bank wat praten over koetjes en kalfjes en uiteindelijk een beetje klooien op de bank.
Daarna naar de slaapkamer, ik kan me niet meer herinneren of het pijpen goed of slecht was.
Misschien een slecht teken of mijn geheugen laat me gruwelijk in de steek.
Daarna intiem, ze wilde eerst met condoom maar de jonge heer wilde niet echt meewerken.
Uiteindelijk zonder verder gegaan, dat ging een stuk beter en uiteindelijk in haar geëindigd.

Al met al geen spetterende date maar ik ging met een lege zak naar huis.
Mede omdat ze niet zo slim is/overkomt heb ik het bij 1 maal gelaten.
De afgelopen jaren wel diverse andere nichtjes gehad.

Maar niet zo actief en frequent meer mee bezig.
Ik ben zeer specifiek in wat ik zoek in een date.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven