suikerdate

Status
Niet open voor verdere reacties.

piet

Ervaringsdeskundige
12 dec 2015
849
800
350€ voor een oude doos van 39j🙄.
Die vind je toch gratis het café om de hoek of op tinder?
Ik betaal max 150€, en dat voor een jong popje.
Ik ken 1 iemand waar ik al jaren sporadisch mee afspreek. Is ook de enigste waar ik al eens zotte bedragen hebt voor betaald omdat zij al jaren mijn crush is. 🧡
Sommige mannen zijn misschien ouder en zien er misschien niet zo goed uit..

piet

Ervaringsdeskundige
12 dec 2015
849
800
De vraag is maar of ze happen. Sommige mannen zien er oud uit

Jones

Ervaringsdeskundige
30 okt 2021
489
353
Ik kan ook wel gratis vrouwen krijgen die er goed uitzien. Maar dan moet je er wel veel moeite voor doen en je weet het resultaat niet. Soms uitgaan, etentjes etc. en uiteindelijk wordt het niets. Soms wordt ook wel wat natuurlijk.

Maar daar heb je gewoon niet altijd zoveel zin in. Dus dan kan je voor een bedrag makkelijk een leuke vrouw krijgen. Vind ik ook altijd fijn. En geen gedoe over verwachtingen achteraf. Is ook wel wat waard.

piet

Ervaringsdeskundige
12 dec 2015
849
800
Het bedrag wat je uitgeeft aan een date, is bijna hetzelfde als aan een dvp

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Voor dat geld heb je geen suiker date maar een part time dvp.
Kun je dan niet beter meteen voor een goede dvp kiezen?

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Die denken kennelijk dat duurder ook beter is.
Er zijn landen waar je voor minder een dame kunt aanschaffen.

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Er zijn ook landen waar een date zo goedkoop is, dat je je eigen vrouw er niet voor lastig kan gaan vallen met goed fatsoen .......

Als je er een vrouw aanschaft dan wordt er van je verwacht dat je ze ook te eten geeft ;)

V

Verwijderd lid 12162

Guest
Er is wel een groot verschil tussen een suikerdate of DVP. Wanneer ik een suikerdate doe voor 3 à 400 heb ik deze dame de ganse avond. Van uurtje of 8 tot 1 uur ofzo, indien ze niet blijft slapen tenminste. dan vind ik die prijzen zeker niet gek.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Jij neukt het er misschien nog aan af.
Ik ga na een uurtje slapen. Dat worden duur betaalde uren voor mij.

V

Verwijderd lid 12162

Guest
Ja tuurlijk, pak 2 pilletjes , fles water erbij en pompen maar

piet

Ervaringsdeskundige
12 dec 2015
849
800
Vorige week een date gehad met een lekker blondje uit de buurt. Lekker klein tenger lichaam , kleine cupmaat b. ..
2uurtjes. Het begon op de bank en vroeg haar om uit te kleden. Kwam een mooi lichaam eruit. Begon haar te beffen en haalde mijn lul eruit. Bare was niet fde bedoeling maar wist haar geil te krijgen. Je raad het al, zonder erin. Ze kwam aan de lopende band . Uiteindelijk lekker erin gespoten.

Mijn volgende date was met een marokaanse van 32 uit Amsterdam. Details zal ik besparen maar heb haar in al haar gaatjes genomen en volgespoten. We raakten aan de praat en het scheen dus dat zij en haar zus aan trio's deden in swingersclubs. Je snapt dat mijn interesse was gewekt. Uiteindelijk vroeg ze of ik haar zus ook wilde doen. Daar had ik natuurlijk oren naar. Dus heb inmiddels contact met haar zus en we gaan binnenkort iets afspreken en wat drinken. En nee heren bespaar de moeite, deze hou ik voor mezelf. Zou zeggen goed zoeken.😄

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Je geeft er geen info over. Het draait dus uit op een triootje met twee zusjes?

Beter geen details geven dan ontploft dit forum. :D

piet

Ervaringsdeskundige
12 dec 2015
849
800
Nou heren en kinderen. Kan nog steeds niet beseffen wat er gebeurd is vandaag.
ik kreeg het nummer van de grote zus van haar ze had interesse. Ik stuurde een app en we zouden afspreken. Later op de dag kreeg ik van kleine zus een bericht of ik vanavond wilde langskomen en grote zus zou langskomen. Kon ik haar gelijk even zien. Ik zou na de gym naar haar toe gaan en we zouden gezellig drinken. Beide dames hadden een borrel op en
kleine zus was mij aan het teasen. We waren de hele tijd aan het lachen en praten. De kleine zus begon met kusjes te geven en wreef over mijn lul. Ik zei tegen haar pas op dat is gevaarlijk. Ze zei toen plagering dat ik mijn lul nog zou showen. Ik haalde op een gegeven moment mijn half stijve eruit. Kleine zus begon er over te wrijven en te trekken. Haar zus begon geïnteresseerd te kunnen kijken en ze moest eigenlijk weg omdat ze naar een feest moest gaan. Ze zei uiteindelijk af. Ik bood haar aan om te masseren en ze kwam met jaar rug naar mij toe. Ik begon langzaam met haar rug en trok haar naar mij toe. Ik trok haar a bandjes van haar bh naar beneden en ze liet het toe. Dat was het teken om verder te gaan en begon haar een beetje te zoenen. Ze wees naar haar nek en dat was het startsein. Haar zusje was aan het kijken en werd geil van het aanzicht. Ik trok op een gegeven moment al haar kleding uit en begon haar te beffen. Uiteindelijk trok ik haar zus mee naar de slaapkamer en daar gingen we verder. En ja lekker zonder rubber erin en ze werd geiler. Haar zusje kwam ook maar binnen en terwijl ik haar zus aan het neuken was kleede zij zich uit. Daarna met een haar gewisseld en beide zussen gevuld zonder rubber. Details zal ik verder besparen maar wat een geile trio met twee marokaanse zussen🤯. Op het laatst toen we klaar waren en aangekleed zei ik: what the fuck is er gebeurd🤣. Ze begonnen allebei te lachen. Kijk en dat allemaal door een suiker date. Volgende week heb ik er nog een met een 22 jarige. 😋. Uiteindelijk als je goed doorspit kom je leuke dames tegen. Je moet er zelf een beetje aantoonbaar eruit zien en relaxed zijn. Helpt natuurlijk ook dat ik een grote kerel ben en dat vinden veel dames wel leuk. Dus soms denk ik, waarom nog op kinky kijken terwijl je de lekkerste dames kan neuken waar je op sites als kinky een vermogen betaald qua prijs kwaliteit verhouding. Maar het mooiste van alles wat ik nog wilde toevoegen: de trio met de dames was dus gratis...🤗😁🥳

Laatst bewerkt:

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Geweldig voor je Piet dat je zulke lieve zusjes getroffen hebt.
Prachtig dat deze zusjes zich om de beurt laten neuken en dat ook nog zonder rubber.

Voor mij zijn een paar met liefde terugkerende DVPs voldoende om mijn wensen te vervullen.
Het betaal gedeelte is al lang naar de achtergrond verdwenen. Dat is het voordeel van regelmatig bezoeken.

Lars1984

Toogplakker
20 jun 2023
112
91
Soms enkele dagen ook op sa nu 2 dagen contact met een leuke 21 jarige dame niet ver hiervandaan (40km) we spreken nu via telegram met elkaar en alles is leuk en willen eens kennis maken maar ze vraagt hiervoor wel een klein bedrag omdat ze met ov reist (niet vooraf maar gewoon cash) is dit normaal of is dit een teken van nee niet doen

Pastore

Legende
20 feb 2017
1.698
1.110
wat versta je onder kennismaken?
Ze wil geld voor haar busticket en je moet haar koffie/maaltijd betalen?

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Ik zou er geen probleem van maken.
De dame heeft weinig geld en komt daar eerlijk voor uit.
Goede kans dat het een prettig contact is. Geniet er van.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven