suikerdate

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zonderrubber

Snuffelaar
3 jul 2023
4
0
Ben nieuw hier op deze site. Zie toch verschillende succesverhalen met SA. Zal dit ook eens gaan proberen. Werkt SA ook internationaal, dat als ik op vakantie ga ergens in Europa dat ik in contact met dame daar lokaal kan komen?

waailap

Toogplakker
28 okt 2021
214
210
Zo dat was m'n eerste ZC afspraak via SA. Beetje apart figuur, met een rugtasje, geen studente waar je zinnige gesprekken mee kunt voeren maar wel wel leuk om te zien en vriendelijk. Nog niet zo lang 18 (liet ID zien toen ik vroeg of ze echt 18 was)

Ik was haar tweede afspraakje, ik had twee primeurs te pakken, eerste keer dat ze orgasme had van beffen en eerste keer anaal. Had van te voren gevraagd of ze dat deed. Had ze nog niet gedaan en toen ik grappend opperde dat eens de eerste keer moest zijn, was het antwoord direct "kunnen we proberen"
Dus gewapend met een plugje, een anaal douche en Pjur backdoor glijmiddel ging ik op pad. Ondertussen bij easytoys tips gelezen voor een eerste keer anaal en die in praktijk gebracht. Beetje strelen met de vinger, vervolgens de plug en uiteindelijk zat m'n toch niet kleine penis blank in haar net ontmaagde kontje. Uiteraard steeds gevraagd wat ze er van vond, of ik moest stoppen en rustig aan gedaan. Maar aan het eind zei ze "dit moet je de volgende keer weer doen"

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.485
Waarom gaat het altijd over prijs, ook in dit topic weer.

Een 18 jarig Afrikaans pareltje wat voor een hele middag €400 vraagt is gewoon geen geld klaar ik heb wel een idee hoe ze eruit ziet, prachtig roze kutje natuurlijk en als je fun hebt gewoon doen joh.

En volblaffen etc pfffffff houdt daarmee op met die teksten, doe je ding schrijf een leuke recensie en thats it

Pastore

Legende
20 feb 2017
1.698
1.110
volblaffen is één van de vaak gebruikte termen hier, zoals de kinderkamer witten, baarmoeder volspuiten, intern doneren...

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Nou mijn suikernichtje houdt zich niet rustig hoor😉😄.
Binnenkort is er weer een 'feestje'😋

groet,
lD😄

waailap

Toogplakker
28 okt 2021
214
210
Is het rustig met t suikerdaten of heeft iedereen al iemand gevonden?
Nog geen lekker ZC en nichtje gevonden waar ik voor 200-250 terecht kan, dus eerst moet m'n rib even aangroeien 😆
Of nou ja, zal wel iets meer kunnen, maar wil iets rustiger aan doen met uitgaven aan dames

secretinjector

Toogplakker
19 dec 2023
43
47
Recent maar eens op SJ gekeken, maar daar begint het "feest" vanaf 400 exclusief hotel etc. Net nog eentje die 1500 vroeg

MisterX

Snuffelaar
25 jul 2023
24
11
Ik heb het een maand geprobeerd, met een weliswaar anonieme foto, maar wel met een goed verhaal ( profiel.)
Ik denk dat ik met 4 games contact heb gehad waarvan eentje 200 euro vroeg om mee te gaan lunchen ( nog los van de prijs voor de lunch) en in geen geval de eerste keer sex wilde. De tweede vroeg 150 voor een etentje ( los van de prijs voor het eten) en 500 voor mee te gaan naar een hotel. Van de 40 overige dames die ik zelf heb benaderd, hebben er 35 het bericht niet eens geopend (misschien niet bestaande accounts?) En 5 niet gereageerd. Kortom ik ben een ervaring rijker en 30 euro en een ilusie armer. Ik heb in een straal van 200 km gezocht, laatst online benaderd, en dichtst bij mijn woonplaats.

Mars74

Toogplakker
27 aug 2015
90
107
Heb abbo laten verlopen na 1 maand. Het is zo doorzichtig die site. Wat Misterx zegt komt geheel overeen. Als je de lat laag legt en veel wilt betalen dan is er wel wat te vinden.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Recent maar eens op SJ gekeken, maar daar begint het "feest" vanaf 400 exclusief hotel etc. Net nog eentje die 1500 vroeg
Voor dat geld kun je haar op je naam zetten zeker?
Ruzie krijg je niet want er is geen communicatie mogelijk.
Lijkt me een ideale vrouw.

Suiker lijkt me een groot sprookjesboek.
Toch zijn er een paar geluksvogels die wat gescoord hebben.
Lekker ding heeft de hoofdprijs met een nichtje dat graag feestjes doet.

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Mensen hier die wat goede ervaringen hebben met jongere slanke dames uit t noorden? Er zijn veel profielen maar veel zijn denk ik niet meer in gebruik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven