lekker ding
Legende
- 1 apr 2015
- 2.513
- 832
De wereld is klein Zippertft
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja volgens mij stuurt ze iedereen een berichtje om toch iemand te vinden die het gaat betalen die 1000 euro.De 1000 euro dame is aardig aan het rondkijken nu hier de 3e medewandelaar al kennis met haar heeft gemaakt.
Wie volgt?.
groet,
LD![]()
Nu schrijft ze me dat ze gestopt is. best plotseling. Volgens haar hebben wij niet het beste voor met de dames.Ja volgens mij stuurt ze iedereen een berichtje om toch iemand te vinden die het gaat betalen die 1000 euro.
Of ze heeft echt zo`n hoog libido of ze is meer geil op geld..ik denk dat ik het wel weet![]()
Ja ze stuurde mij gisteren ook een berichtje of ik nog andere Oompjes wist die wel met haar wilde daten.Nu schrijft ze me dat ze gestopt is. best plotseling. Volgens haar hebben wij niet het beste voor met de dames.
Nou weten we dat ook weer.
fijne avond,
LD![]()
Ja ik volgens mij, ze heeft meerdere accounts. Ze heeft mij voor niets laten rijden naar Zoetermeer haar zus woont daar zei ze, was mijn eerste dag op SA en ging net iets te simpel allemaal wilde zelfs nzc. Och wat was ik naief 1,5 mnd geledenIk heb nu contact met een dame van 26, lady-6, in means bekend met haar? Gaat allemaal wel erg makkelijk en ze is echt bloedmooi