suikerdate

Status
Niet open voor verdere reacties.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
721
1.245
Ik kan dit verdienmodel wel begrijpen. We hebben allerlei soorten dames, maar ook mannen die zich als dame voordoen. Zolang dit model gevoed wordt, hou je het in stand. Dit is niet alleen op SA, maar ook op allerlei andere plaatsen. Ik zelf stuur nooit zonder enig fysiek contact geld, bij mij is het boter bij de vis. Als mevrouw reisgeld wil hebben, dan pik ik ze wel op, dan is dat opgelost. Eten, laten we samen eerst eten, weet je meteen wat voor vlees je hebt. Verder moet alles op acceptabele afstand zijn of er moet een leuk alternatief zijn als dame niet op komt dagen. In het 'westen' zijn voldoende uitwijkmogelijkheden om je spuit leeg te spuiten.
Maw gebruik je verstand en loop niet altijd achter je pik aan.

dirkA

Ervaringsdeskundige
3 apr 2015
453
270
Idd, steeds de touwtjes in handen nemen. Ook oppassen voor de dametjes die van 1 keer afspreken en nadien verdwijnen een verdienmodel maken.
Ze spreken 1 keer af, drankje of etentje, vragen geld en laten dan weten dat het niks zal worden.
Er zijn er die alleen maar met die bedoelingen op de site zitten.

1e date dus nooit betalen als dit gewoon iets eten of drinken is.

LifeSame

Toogplakker
12 apr 2018
83
48
Ik krijg er ook zo de schijt van. Ik zit op 3-4 sites en het kost mij zoveel onnodige tijd met al die fake dames. Ik heb 1 dame die blijft me al 2 jaar appen 1x in de zoveel tijd voor een date. Situatie is dat je een leuk gesprek hebt enkele uren lang bijv en op geven moment ga ik over op een afspraak maken. Dan vragen ze ineens aanbetaling. Dan zeg ik dat ik te vaak ben opgelicht en enkel cash bij real life dates doe. Ik zeg dan altijd dat de kans dat ik mijn geld kwijt ben en geblokkeerd word vele malen groter is als dat we afspreken en ik niet kom opdagen. Dame is dan enkel tijd kwijt.

Ze hebben altijd wel een smoesje. Ik zeg dan bijv laten we enkele straten afspreken van waar je woont geef ik je wat geld en chatten we dan verder dan zie je wel dat ik real ben en hoef je niet geld uit te geven aan OV o.d. nee dat gaat dan niet want dan zijn ze ziek of weet ik wat. Altijd wel een smoeje. Dan weet je gewoon hoe laat het is en is het een grote scam.

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Ik merk dat er meer van dit soort ervaringen zijn. Mijn "vriend" was niet de enige die met zijn lul dacht zo als de grotexxx al schreef. In de omgeving Zwolle zit een getinte dame die graag uit eten gaat en dan reiskosten rekent waarschijnlijk doet ze dat alleen en verder geen cip. In dr omgeving S Hertogenbosch een bloedmooie Marrokaanse die t kunstje met plaatjes doet en vervolgens niet afspreekt.

Boter bij de vis en ergens op een neutrale plek afspreken. Er zitten echt wel pareltjes tussen. Search and u will find

Zipperft

Toogplakker
7 jul 2019
60
57
Ik heb gisteren een 1e date gehad met iemand via SA en dat is echt een schot in de roos vind ik.
Hadden afgesproken in een Hotel en een luxe dagkamer gehuurd van 12:00 tot 18:00 en was voor mij 45 minuten rijden en voor haar was het lekker dichtbij.
We hadden een vergoeding afgesproken voor een date van 2-3 uurtjes all in voor 500 plus de hotelkosten natuurlijk.
Dus alles ging zonder condoom en alles kon bij haar zoals de meest mogelijke standjes, klaarkomen in mond met slikken, in haar klaarkomen, anaal.
De date duurde uiteindelijk 4,5 half uur want het klikte voor ons op alle vlakke dus wat een super ervaring.
Het kan dus wel als je er een beetje tijd insteekt want er ging wel een hoop onderhandeling en app verkeer aan vooraf.
De volgende date staat al gepland en dan komt ze naar mij toe en ook tegen dezelfde financiele voorwaarden.
Hert kan dus wel

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
@Zipperft goed om te lezen dat je een super date had. Ik vindt wat je betaalde wel stevig maar dat kan aan mij liggen. Je komt dus op ong 600 euro uit incl hotelkosten. Mss is ze wel een echte beauty. Mijn beauty van rond de 25 geef ik 200-300 tijd meestal 4-10 uur plekken om te ontvangen heb ik zelf.

Zijn er collega's hier die ook dit soort bedragen betalen of meer?

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
721
1.245
Zal wel op meerdere plekken beschreven zijn. Bedragen zijn redelijk relatief, iedere beurs is anders. Maar dit soort bedragen leggen de lat voor de gemiddelde wandelaar wel hoog. Iedereen wil wel een Ferrari rijden, maar de vraag is of je voor een hoog bedrag echt de Ferrari kunt rijden, is maar de vraag. Martin, ik denk dat jij over normale SA dames praat. Met een normaal inkomen en verder een normaal leven met kids en vrouw, kun je zoiets een paar keer per maand doen. Een alleenstaande kan wat vaker lekker gaan spelen.
Kijk voor 100€ een hele middag fun gaat ie ook niet worden. Dus als je 250 a 300, lijkt me een mooie win win situatie. Dame kan er voor mooie kleertjes kopen of na 2x een mooie telefoon. De echte SA zie ik dan niet als een dame die de kost er mee verdient, nee maar de dame/meisje wat bijvoorbeeld thuis woont en wat extra's wilt, of de studente die net niet rond komt, of de cassiere die wat extra's nodig heeft, of de dame die een kleine verslaving heeft, etc etc. Echte SA heeft ook maar max twee of drie ooms etc etc

Zipperft

Toogplakker
7 jul 2019
60
57
Ik heb hiervoor vaste studente gehad en daar betaalde ik 350 per date voor en die bleef ook wel eens slapen.
En ik ben vrijgezel dus heb niks te verbergen voor een vriendin of vrouw

Richard

Ervaringsdeskundige
14 mei 2015
297
139
Toch ook maar eens een poging gewaagd om te kijken of ik iets leuks in de kuip van SA kan vinden.. moet zeggen dat ik van redelijk wat in elk geval een eerste reactie kreeg.. maar na 2x heen en weer zonder maar wanneer wel duidelijk de volgende reactie bij hen ligt blijft het al stil bij de meeste.. bij een paar ging het iets langer door, eentje begon over €50 voor weekje appen.. maar voor gepast. Tot zo ver eentje wie gewoon even ook iets moeite deed even kennis te maken gewoon algemeen.. Die stelt nu de eerste zakelijke vraag, maar hoppa gelijk weer verkoop van foto's en daarna dan een keertje afspreken... nog geen prijs genoemd.

Nu twijfel ik dus even, ben ik nu te zacht ingesteld omdat ik eerst gewoon een beetje normaal probeer kennis te maken en moet ik eigenlijk gewoon gelijk bij het eerste contact al zakelijke vragen stellen in de hoop dat het dan later inderdaad ook klikt? want er haakt dus best veel al af, en voor SA had ik nou niet het beeld dat je eerste of tweede vraag moet zijn, hoeveel vraag je eigenlijk? of zie ik dat dus verkeerd?
En daarnaast, ik vermoed dus dat de meeste die over foto verkoop beginnen niet echt de meest serieuze zijn die ook daadwerkelijk afspreken of is dit oprecht een middel voor die dames om op die manier te weten te komen welke kerels serieus zijn?

Mars74

Toogplakker
27 aug 2015
90
107
Het is een open riool die SA. Ook de patronen waarop dames reageren doet mijn wenkbrauwen fronsen. Het zal toch niet de eigenaar van deze site mensen inhuurt voor het beantwoorden van berichten? Ik heb het 1 maand geprobeerd en ben er mee gestopt.
Als je filter op nieuws aangemaakte accounts, er is totaal geen aanwas. Als je filter op meest recent online, zijn het altijd dezelfde accounts die online zijn.

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Ik denk ook dat er veel fake is maar er zit zeker wel wat tussen. Ik had / heb wel een mooi visje aan de lijn. Even doorzetten @Mars74

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Ik heb/had contact met een prachtige dame die gewoon 1000 euro vroeg.
ze heeft een hoog libido, wilt graag als een prinses behandeld worden en op handen gedragen worden. Vertelde uitvoerig hoe ze aan dit bedrag kwam en dat ze ooit een suikeroom had die dit betaalde en cadeautjes gaf enzovoort. Ergens in de 30 is ze maar ziet er jonger uit.
echt een mooie en Intelligente dame met naar eigen zeggen een goede job.
in mijn ogen zocht ze eigenlijk een relatie maar dan een goed betaalde.

En tuurlijk zullen er mannen zijn die dit willen en kunnen betalen.

En wat ik altijd dan bijzonder vind dat als ze het voor minder doet dan vinden ze zich, netjes gezegd, een DVP. Tsja dan blijf ik van mening wat je er ook voor vraagt je zal het altijd zijn. Niet dat dat verkeerd is hoor maar kom op.
Maar lang verhaal kort. Ben ik dus niet op in gegaan.
1000 euro voor een paar uur plezier, ging niet alleen om de seks maar het totale plaatje. Hapje, drankje, gesprekken enzovoort .

Nou die heb ik nu ook wel en een stuk voordeliger.

groet,
LD😊

Zipperft

Toogplakker
7 jul 2019
60
57
Ik heb/had contact met een prachtige dame die gewoon 1000 euro vroeg.
ze heeft een hoog libido, wilt graag als een prinses behandeld worden en op handen gedragen worden. Vertelde uitvoerig hoe ze aan dit bedrag kwam en dat ze ooit een suikeroom had die dit betaalde en cadeautjes gaf enzovoort. Ergens in de 30 is ze maar ziet er jonger uit.
echt een mooie en Intelligente dame met naar eigen zeggen een goede job.
in mijn ogen zocht ze eigenlijk een relatie maar dan een goed betaalde.

En tuurlijk zullen er mannen zijn die dit willen en kunnen betalen.

En wat ik altijd dan bijzonder vind dat als ze het voor minder doet dan vinden ze zich, netjes gezegd, een DVP. Tsja dan blijf ik van mening wat je er ook voor vraagt je zal het altijd zijn. Niet dat dat verkeerd is hoor maar kom op.
Maar lang verhaal kort. Ben ik dus niet op in gegaan.
1000 euro voor een paar uur plezier, ging niet alleen om de seks maar het totale plaatje. Hapje, drankje, gesprekken enzovoort .

Nou die heb ik nu ook wel en een stuk voordeliger.

groet,
LD😊
Ja deze dame heeft mij ook benaderd denk ik..zelfde verhaal en ook die 1000 euro die ze bij haar vorige oompje ook had en dan kreeg ze ook nog cadeaus enzo..

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Het is voor de een makkelijker te doen dan de ander. Het gekke is dat bijna iedereen er op let waar hij voordelig kan tanken, banden kan kopen 😉 maar bijvoorbeeld met dit soort dates t dan weer niet uit maakt wat t kost. Ik vindt t over de top. Maar in vergelijking met een DVP die 200-250 voor een uurtje vraagt en je vaak snel de deur uit wil hebben is suikerdaten wel: hee leuk, lekker en relaxed als de dame 200-300 krijgt voor een langere date en je ook lekker ja gang kan gaan :) good hunting fellows

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven