suikerdate

Status
Niet open voor verdere reacties.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
De 1000 euro dame is aardig aan het rondkijken nu hier de 3e medewandelaar al kennis met haar heeft gemaakt.🙈
Wie volgt?😂.

groet,
LD☺️

Zipperft

Toogplakker
7 jul 2019
60
57
De 1000 euro dame is aardig aan het rondkijken nu hier de 3e medewandelaar al kennis met haar heeft gemaakt.🙈
Wie volgt?😂.

groet,
LD☺️
Ja volgens mij stuurt ze iedereen een berichtje om toch iemand te vinden die het gaat betalen die 1000 euro.
Of ze heeft echt zo`n hoog libido of ze is meer geil op geld..ik denk dat ik het wel weet :)

waailap

Toogplakker
28 okt 2021
214
210
Ik had vorige week vrijdag m'n eerste afspraakje via SA.

Leuk koppie, leuk in de omgang, erg geil, vernam dat ze erg nat was terwijl ze op me zat toen we zoenden. Ze zei ook dat we het voorspel maar over moesten slaan, ze wilde geneukt worden.

Helaas lukte mij dat tot ik kwam. Geen idee, best druk gehad op het werk, dus misschien moe. Ik ben best lang, zij niet. Bovendien is ze best stevig. Dus misschien lichamelijk ook niet helemaal een match. NZC was niet mogelijk.
Heb in een rtc wel eens iemand met vergelijkbaar postuur gehad (Daria, Grimberg) en dat ging prima.

Geen idee waar de oorzaak was, op zich best een leuke tijd gehad. Wel even geneukt, maar het de hand afgemaakt. Had d'r voor €200 de hele avond kunnen pakken.

Misschien geef ik het nog een kans, maar heb eerst wat andere meiden aangeschreven. Misschien zit daar een slankere tussen waarbij NZC mogelijk is.

• Like
Waarderingen: RP81

Hansie68

Toogplakker
13 apr 2020
65
38
Ik heb nu contact met een dame van 26, lady-6, in means bekend met haar? Gaat allemaal wel erg makkelijk en ze is echt bloedmooi

jeedee35

Toogplakker
24 mei 2019
76
26
De pareltjes zoeken kost nu eenmaal veel energie. Enerzijds via SA, maar anderzijds doe ik zelf ook wel eens adverteren. Maar uiteindelijk loont het. Afspreken doe ik altijd op neutraal terrein, dus leuk barretje waar je eventueel ook wat zou kunnen eten. Dan heb je tijd om elkaar wat beter te leren kennen en aftasten. Daarna haar meenemen en lekker verwennen en verwent worden. Vaak blijven ze slapen omdat het toch reeds erg laat geworden is en dan willen ze 9 v/d 10 keer in de ochtend ook nog een goede beurt hebben. Ik betaal 250-350 per date. Meiden die daar mee akkoord gaan zijn over het algemeen niet de centen jagers, maar diegene die er leuk aan verdienen terwijl ze lekker genieten van het aangename. NOOIT vooraf geld overmaken natuurlijk. Meteen ban van mijn kant bij die vraag en door eerst neutraal voor een drankje af te spreken, kun je ook zelf nog op dat moment beslissen of je verder wilt of dat je het drankje betaald en haar bedankt. Nogmaals er eentje vinden kost soms weken/maanden tijd, maar zo bouw je wel je eigen netwerk met echte contacten op waar je met een beetje planning vooraf gemakkelijk mee kan afspreken voor als je er zin in hebt.

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
@jeedee35 zo als jij t schrijft ervaar ik t ook. De dame die jij omschrijft doet t ook voor haar plezier en een leuke attentie. ( cash) gewoon netjes communiceren, niet pushen en vooral niet meteen over neuken, binnenkamers witten. Cum dumpen etc beginnen.. dat komt wel als de eerste stapjes gelukt zijn.
Suikerdaten heerlijk! Heb ook geen zin meer ( voorlopig) om op een Oostblokker te gaan liggen die je meestal snel de deur uit wil hebben, omdat de volgende twee heren al ijsberend door de straat lopen omdat ze daar al een uur wachten omdat t de planner geen zak uit maakt.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Ja volgens mij stuurt ze iedereen een berichtje om toch iemand te vinden die het gaat betalen die 1000 euro.
Of ze heeft echt zo`n hoog libido of ze is meer geil op geld..ik denk dat ik het wel weet :)
Nu schrijft ze me dat ze gestopt is. best plotseling. Volgens haar hebben wij niet het beste voor met de dames.

Nou weten we dat ook weer.

fijne avond,
LD😀

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
@lekker ding had je gemeld dat we in deze zingen in de kerk "geloofsgemeenschap" ruimhartig discusseren over de SA meisjes en ervaringen?

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
@bare-addict er is vast wel een oude suikertante te vinden. Ga je ook voorschotjes vragen en filmpjes sturen die de tantes van je kunnen kopen? Krijgen dames met AOW ook korting?
Wat ga je vragen voor een date?

Hou ons op de hoogte want als t een succes gaat worden meld ik mij ook aan als suikerneef.
Voor de suikerneefjes die ook nicht zijn biedt dit ook mogelijkheden.

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
913
897
@MartinG ik hou je op de hoogte indien ik slaag in mijn opzet.
Geen idee of ik hem recht krijg bij een oude suikertante.
Prijzen bespreek ik à l minute naargelang haar wensen.
Ik zal niet doen zoals de Oost blokkertjes😂 met hun gekke prijzen.

Zipperft

Toogplakker
7 jul 2019
60
57
Nu schrijft ze me dat ze gestopt is. best plotseling. Volgens haar hebben wij niet het beste voor met de dames.

Nou weten we dat ook weer.

fijne avond,
LD😀
Ja ze stuurde mij gisteren ook een berichtje of ik nog andere Oompjes wist die wel met haar wilde daten.
Ik zei dat vind een erg vreemde vraag en zei dat is toch raar dat ik dat voor jou moet regelen..
Dat zag ze anders en vond me negatief en gelijk weer op de blok.
Beter dat ze nu gestopt is zijn we ook van dat gezeik af :)

Zipperft

Toogplakker
7 jul 2019
60
57
Ik had gisteren avond ook leuk contact met een dame op SA en die schrok van wat ze allemaal voor aanbiedingen kreeg van de mannen op SA.
De vreemdste verzoeken kreeg ze en veel perverse dingen en daar schrok ze wel van.
Het is een vrouw die in scheiding ligt en op zoek is naar intimiteit en een beetje aandacht en stond al een tijdje droog zei ze.
Na een tijdje gechat te hebben gaf ze me haar 06 nummer om op whatsapp verder te chatten.
We hadden best wel een leuk gesprek en het klikte wel van beide kanten en ik stelde voor om dan maar gelijk een date in te plannen en ze zei dat is goed.
We hebben het niet over NZC gehad dus geen idee of ze dat ook doet zeker op een 1e date maar dat zie ik dan wel.
Dus nu Zondag een date met haar van 13:00 to 17:00 ongeveer en dat voor 400 euro maar zoals gezegd weet niet of het ZC is.

wackojackie

Snuffelaar
23 aug 2021
18
20
Ik heb nu contact met een dame van 26, lady-6, in means bekend met haar? Gaat allemaal wel erg makkelijk en ze is echt bloedmooi
Ja ik volgens mij, ze heeft meerdere accounts. Ze heeft mij voor niets laten rijden naar Zoetermeer haar zus woont daar zei ze, was mijn eerste dag op SA en ging net iets te simpel allemaal wilde zelfs nzc. Och wat was ik naief 1,5 mnd geleden :)

Sidenote: niet doen, maar je moet het zelf weten.

MisterX

Snuffelaar
25 jul 2023
24
11
Ik wil het ook eens gaan proberen, maar hoe doen jullie dat met foto('s)? Want ik wil niet te makkelijk herkend worden door deze of gene.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven