suikerdate

Status
Niet open voor verdere reacties.

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Ik heb al een paar keer een dame aangesproken op SA, leuk contact en dan vervolgens als het gesprek op neuken komt dan willen ze eerst gezellig een paar keer daten en daarna pas sex, want als ze gelijk bij de eerste date zouden neuken dan zien ze zichzelf als prostituee maar dat zijn ze toch echt niet hoor zeggen ze hahahaha

Nou laat maar dan

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
@Flap onze collega @pauldekutkabouter heeft helemaal gelijk volgens mij is die kleur toch bruin/ oranje van die briefjes?

@Handycarp Ik had ook contact met een leuke dame die bij een eerste kennismaking uit eten wilde .. ze woont op ongeveer 10 min rijden van het restaurant en deelde mee dat ze 50 euro reiskostenvergoeding daarvoor wou hebben. Ik vindt dat zo raar.. deze dame zit niet in de positie dat zij het denk ik heel hard nodig heeft. Ik ben daar op afgeknapt en kwam gelukkig bovengenoemde dame tegen.

Wat betalen we gemiddeld zo een beetje?
Ik vindt 200-300 euro max als ik al t overige ook betaal.. wat doen jullie?

Laatst bewerkt:

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Het suikerdaten bevalt mij echt uitstekend t is veel meer dan cum dumpen, volspuiten, binnenkamer witten. Nummer 10 zijn die dag en je snel laten afwerken. Eigenlijk krijg je veel meer terug voor de suiker. In mijn geval ook gezelligheid en een jonge dame die de pap ook heel graag lust en om de pap vraagt omdat ze dat erg geil vindt.

Watt betalen jullie voor een date? Ik 200-300 per avond/ nacht en ik geef t graag.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Nou geloof me, de mijne vind het zeker leuk.
a.s. zaterdag ook weer en er komen zelfs een paar man extra en dat vind ze helemaal geil.
Ze wilt altijd het zaad diep in der kutje maar cim en slikken gaat ze ook niet uit de weg😋.
ze schreef vanochtend nog laten we er een leuk kerstfeestje van maken, nou dat komt wel goed.🎄.

Als ze de leuke rode lingerie setje aan hebt krijgen we zeker het kerstgevoel.
hohoho…lol

groet
LD😁

man56

Ervaringsdeskundige
26 jan 2018
337
186
En de mijne vindt het ook leuk. Ik word met veel dingen verwend. Bare sex natuurlijk, maar ook met dingen waar ik absoluut niet om gevraagd heb. Gewoon gezelligheid met heerlijke erotiek.

man56

Ervaringsdeskundige
26 jan 2018
337
186
@Bema*, normaal gesproken reageer ik niet op berichten van mensen die, omdat ze "anoniem" denken te zijn, alles denken te kunnen zeggen. Maar dit is de welbekende uitzondering.
De dames op SA bijvoorbeeld, bieden hun diensten aan met een reden. Mijn suikernichtje werkt 3 dagen in de week, heeft daarnaast een aanvullende uitkering. Ze heeft het niet breed, daarom verdient ze op deze manier wat bij.
Dat wil dus niet zeggen dat als ze een leuke man tegenkomt, dat ze zelf geen plezier aan sex en gezelligheid kan beleven, integendeel zelfs. Typisch gevalletje van het nuttige met het aangename combineren.

Zij is, net als ik, erg kieskeurig. We hebben een prijs afgesproken voor dates. Daar zijn we beiden tevreden mee. We weten wat we van elkaar verwachten. Daar hoeven we het dan ook niet meer over te hebben.
Na iedere date geef ik haar een envelop met een leuke wenskaart en het afgesproken bedrag er in.

En iedereen, zowel mannen als vrouwen, heeft een reden om zich in dit wereldje te begeven.

Hansvh

Ervaringsdeskundige
8 jan 2022
380
343
Hebben we ook ergens een draadje om profielen van SA te bespreken?
Ik heb nu contact met een dame die bied veel plezier volgens de chat.
Geen betaling vooraf, geen absurd bedrag…. Maar na de andere contacten op SA verwacht ik links of rechtsom opgelicht te worden (poging tot).

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Ik heb ooit weleens begrepen dat het forum daar problemen mee kon krijgen.
Dat was nog in de tijd van Barefan. Ik weet ook niet precies meer hoe dat zat maar het werd
toen niet (meer) toegestaan.

Maar mijn suikernichtje heeft onverwachts morgen (zaterdag) nog plek vrij.
indien je kan KIK of mail me maar.
Aanvang 11 uur regio Dordrecht.
overige info krijg je dan.🎄

Groet,
Ld😀

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Even een waarschuwing! Er zijn danes die doen alsof ze willen afspreken maar... eerst vragen ze om geld over te boeken om eten te kunnen kopen... als je niet snel boekt beginnen ze over mss sexting: fotos/ videos sturen tegen betaling.. je betaald 1-2 keer een klein bedrag.., vervolgens spreek je af voor een paydate... dag voor de date weer een vraag om geld voor boodschappen... je zegt dan: Ik zie je morgen. Dan krijg jij je geld... vervolgens hoor je niets meer...,
Op de dag van de date stuur je weer een bericht voor t adres. Dan komt de reactie:
Mannen die zo gierig zijn daar heb ik geen zin in, ik wil niet meer met je afspreken.

Ik heb dit van een vriend! Wie heeft ook een vriend die dit heeft mee gemaakt?
Schade 35 euro plus fotos en plaatjes

Dit is een verdienmodel... elke dag een paar mannen laten betalen is al snel 3000 euro per maand zonder CIP

Dus heren niks betalen voor je cip hebt gedaan.

Ik geniet heerlijk van mijn suiker vriendinnetje, abbo op sa niet verlengd

Zipperft

Toogplakker
7 jul 2019
60
57
Dit is heel normaal op SA.
Ik krijg elke dag wel berichten om eerst online foto`s of Video`s te kopen en daarna gaan ze daten..NOOIT DOEN
Ook krijg ik vaak het verzoek om eerst benzinegeld of geld voor boodschappen te betalen voor de date anders willen ze niet komen of afspreken..je bent altijd je geld kwijt en je hoort nooit meer iets van de dame.
Er zijn uitzonderingen maar ik betaal nooit meer voorruit want heb op deze manier ook al leergeld betaalt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven