SpermaGames - Wülfrath (Diverse data)

Stef & de dame(s)

Toogplakker
31 mei 2016
104
135
Wij weten het nog niet
Eerst alle klusjes afmaken en zelf tot eind deze week rustig doen omdat we net zijn behandeld voor soa.

Blondie

Toogplakker
2 aug 2018
36
22
Goedemorgen, gisteren moest ik (helaas) passen. Maar heb ik ook iets "verpasst"? Wie was/waren er en willen hun belevenissen/ervaringen delen?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Denk dat ik 30 mei er weer bij ben want Elina Flower is er dan ook weer en de Nederlandse Juicy Grey met haar big ass zou ik ook graag vol willen spuiten.

HedonistGR

Snuffelaar
30 jan 2023
16
9
Last time I was there (March) there was a Dutch couple with the girl wearing chains....very horny, she couldn't get enough of it, was always in doggy and said "Danke" everytime someone came inside her. I think I have seen her once in Freiburg (years ago) as well, maybe she comes again in Wülfrath or Rheinbach

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Een half jaar geleden, wat gaat de tijd toch snel, voor het laatst hier geweest en toen voor de 2e maal kennis mogen maken met RoDo dus leuk jullie weer te zien.

Gr Rob

Jan-v

Toogplakker
15 sep 2017
230
55
Jammer dat ik er niet bij kan zijn dinsdag... In juni ben ik er wel weer normaal :)

bally52

Snuffelaar
28 dec 2022
22
31
duidelijk gewoon nee was ook al voldoende geweest, Fiona relax eens ff zou ik zeggen altijd in de opfok modus wordt je niet oud mee !

Terug
Naar boven