SpermaGames - Wülfrath (Diverse data)

Kwillem1

Toogplakker
19 mei 2022
41
46
Deze zit er toch tussenin. Niets is te vergelijken met De Koleblomme. Er is geen enkele locatie die in mijn ogen zo slecht is als deze (behalve dan de locatie van Elle Naturelle in Hasselt).
Mistique vind ik dan weer de beste locatie die ik ooit bezocht heb. En dat zijn er wel wat.

Wulfrath is proper, er is een klein restaurant dat in de loop van de middag open gaat en er is een bargedeelte waar je wat kan drinken en in zetels zitten. Er zijn geen welness faciliteiten. (geen sauna, geen jacuzzi, geen infra rood) Er zijn gelukkig wel douches.

Insupro

Snuffelaar
13 jan 2020
19
23
Al Jaren op mijn "verlanglijstje" vandaag geweest en ik ben denk ik ook meteen genezen.

Ik was rond 13:00 aanwezig, trapje op, betalen, sleutel ontvangen en door naar de volgende stop op weg naar de test.
Terwijl ik ga zitten staat de man van de test op en loopt naar de "bandjes" dame en vraagt "was nummer 46 al weer bij jou geweest"? "Ja die is naar de bar" "weet je nog hoe hij er uit ziet" "nee niet echt" voor mij op tafel ligt een rijtje met tests en een van deze tests heeft twee streepjes (positief) met nummer 46 er op geschreven, de man en de vrouw laten het er vervolgens bij zitten en ik krijg een prikje in mijn vinger en mijn test wordt afgenomen.

Wat er verder met nummer 46 en zijn positieve test is gebeurd blijft voor mij een raadsel.

Ik kleed me om en ga mijn bandje halen en door naar de bar, sleutel inleveren, drankje bestellen en eens rondkijken.
De bar is vrijwel leeg, een beetje fris van temperatuur, een paar mannen staan/zitten aan een tafel met een grote slanke Nederlandse dame te praten. Ik leeg mijn glas en besluit eens te gaan kijken waar de rest uithangt. (ik hoor om me heen heel, veel gesprekken in het Nederlands)

Oh mijn god, ik heb de afgelopen 20 jaar al heel wat gangbangs en parenclubs bezocht maar dit heb ik nog nooit gezien. Een hele stapel Nederlands, Duits en Belgisch mannenvlees verdringt zich om een 6 tal vrouwen op dat moment verdeeld over twee ruimtes. De ene is pik donker, afgeladen vol bloedheet en totaal niet geventileerd, hetgeen het aroma van de atmosfeer niet echt positief beïnvloed. De twee dames in het hok doen hun best de mannen van hun zaad te verlossen en nemen dapper de ene na de andere lading in ontvangst. Je hoort het en met moeite kun je ergens in de kluwen buiken, armen en benen ook nog iets zien maar ik heb geen zin om me daar doorheen te worstelen.

13:30 "showtime" DACADA komt binnen, danst wat, en trekt (met wat hulp) zo'n 5 meter lint uit haar poes danst nog wat door speelt wat met een lolly en na 5 minuten is het weer voorbij. Ik moet zeggen het volgende uur was haar inzet op het matras een stuk groter, mijn god wat werkt zij een enorme rij van mannen af, Linda was er ook nog even bij maar ruim voor 15:00 liep zij al weer in een comfortabel en warm joggingpak rond.
Ik ga weer bij de actie kijken en net toen ik zin had om een Duitse MILF met hoge laarzen in de gynaecologenstoel even lekker te neuken kreeg een collega te horen "Du bist toch der kleine dauer ficker den ich gerade gesehen habe, das mag Sie nicht, das Nerft, du Sollst schnell spritzen oder abhauen es ist Sperma party nicht fickparty" kort vertaald , snel je zaad dumpen of oprotten. De jonge man stond met zijn mond vol tanden en droop af op zoek naar een ander "slachtoffer" en die dame sloeg ik dus ook maar even over.

Ik heb tussen 13:00 en 15:30 buiten Linda en DECADA in totaal nog ongeveer 8 andere vrouwen voorbij zien komen van jong slank en super lekker tot heerlijke geile buurvrouwen van iets gevorderde leeftijd. Allemaal lekker actief aan het werk gezien en ik heb twee keer mijn donatie in een van hen achtergelaten. De mannelijke bezoekers zijn er echt in alle soorten en maten: klein lang, dik, slank in de leeftijd van 25-75 gewoon smerig, stinkend en onverzorgd maar ook normale en lekker frisse en fruitige exemplaren. Ik snap dat het niet overal goed verlicht is want ik benijd de dames niet die sommigen van ons mannen over zich heen krijgen

Mijn conclusie:
Het testen moet je blijkbaar met een korreltje zout nemen.
Super veel en geile actie, super actieve en geile dames, heel, heel veel mannen die allemaal haast hebben om hun zaad in te leveren en met het bloed in de kleine hersenen vallen veel exemplaren helaas terug in hun instinctieve oer gedrag.
Ik vond de locatie en de sfeer niet super, maar dat is persoonlijk.
Ik vind een gangbang super geil en ik zal ze ook blijven bezoeken, maar deze zal niet snel meer op mijn pad komen. Als ik bijvoorbeeld in Duitsland naar villa Venus of Arabella ga zie ik minder seks, is alles minder extreem maar ben ik om 2-3 keer mijn lading in een lekker geile vrouwenlichaam achter te laten goedkoper uit, heb meer tijd met een gewillige lekker geile dame en iets minder "last" van opdringerige medemensen.

Laatst bewerkt:

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Hallo allemaal,
Hallo Insupro,

Ja inderdaad, vandaag was de warmwatervoorzienig en in de keuken waren ook problemen met de oven.
Ik was degene die samen met Dacada de dans voor zijn kiezen heeft gekregen.
Er waren 14 meiden aanwezig dus voor ieder wat wils, waar mag je voor 120€ van 1100u tot 1800u neuken zoveel je wilt kunt.
Die meneer waar jij meneer Insupro het over hebt is zonder te neuken en na zijn entreegeld te hebben terug gekregen naar de dokter gestuurd.
Dus als jij denkt dat het testen niet serieus genomen wordt ga je maar fijn naar de VilaVenus en al die andere clubs waar je idd zonder enige test voor 30€ je zaad kwijt kunt.
Nee ik en ik denk vele andere die trouw al jaren naar Wülfrath komen zullen het niet eens zijn met je verhaal.
mannen medewandelaars reageer aub eens op dit gezeur.
Alex

Kwillem1

Toogplakker
19 mei 2022
41
46
Ik denk niet dat er moet gereageerd worden op de kritische blik van Insupro. Dat is zijn mening en zijn ervaring en ook die mag er zijn.
Gelukkig is niet iedereen dezelfde mening toegedaan en gelukkig vinden we niet allemaal dezelfde ervaringen leuk en vallen we niet allemaal op dezelfde mensen. Het zou nogal dringen worden.
Persoonlijk heb ik het niet met saunaclubs, maar meer met parenclubs of gangbangs. Insupro heeft het dan weer meer met saunaclubs.
Hopelijk word ik nu niet afgeschoten, maar in mijn ogen hebben alle meningen recht van bestaan en recht om hier verkondigd te worden zonder elkaar af te schieten.
Goed dat de man met een positieve test naar de dokter is gestuurd en zo zie je maar weer dat je eerste indruk niet altijd de juiste is.
Normaal krijg je geen bandje als je test niet negatief is. Ik denk dus dat er wel degelijk goed naar de tests word gekeken.

Jan-v

Toogplakker
15 sep 2017
230
55
Ik was er dinsdag ook bij en vond het weer top! Er waren behoorlijk wat amateurdames aanwezig (denk een 5 of 6 tal), waarvan 2 knappe jonge Nederlandse dames.

Insupro: mijn eerste keer bij Sperma Games was ik ook overdonderd door de drukte en de bronstige mannen (denk zelfs dat ik dit een aantal pagina's geleden hier nog geschreven heb), maar toch ben ik terug blijven gaan. Een party als deze vind je namelijk nergens anders en daar neem ik dan ook graag vrijaf voor. Ik zou dit dus niet na 1x afschrijven, maar het moet je ding natuurlijk zijn.

Wat die donkere ruimte betreft: de meeste collega-bangers zie je daar niet. Het is er klein, donker en veel te warm. Het was trouwens de eerste keer dat ik daar noemenswaardige actie zag gebeuren . De meeste bangers verkiezen de open ruimtes. Dit moet je dus niet als referentiepunt nemen :)

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Beste Do,

onderstaand een link naar het daghotel in Leopolsburg, als je hier kamer 6 of kamer 4 boekt mag je meerdere mannen op de kamer toelaten. je betaald pp 10€ extra.
dit staat niet op de site vermeld.

http://www.lavieestbelleheppen.be/

1678099833520.png

Laatst bewerkt door een moderator:

vaga69

Ervaringsdeskundige
30 apr 2015
282
147
Hoeft toch allemaal zo moeilijk niet te zijn?
Ga als ietwat aantrekkelijk koppel parenclub naar keuze binnen op avond dat ook alleenstaande mannen binnen mogen en hebt zo wel een treintje aan liefhebbers achter je aan, die al dan niet zonder condoom de dame willen entertainen...
Als condoom echt je ding niet is, trek je deze gewoon van pik af, weet die man meteen hoe laat het is, neuken zonder condoom of afdruipen...

befferdeluxe

Snuffelaar
19 okt 2022
13
2
A.s. dinsdag met m'n vrouw, voor haar de 1e keer ;), naar Wulfrath. Hopelijk wordt ze enthousiast! Lijkt me erg geil als ze lekker wordt volgespoten terwijl ik ernaast een andere vrouw volspuit. In de swingerswereld waar wij inzitten gebeurd dat niet vaak, zelfs op onze wekelijkse bare dates of thuisfeestjes laten best veel vrouwen zich niet volspuiten of hollen erna snel naar de douche.

befferdeluxe

Snuffelaar
19 okt 2022
13
2
GB is goed bevallen, gaat ze vast nog een keer willen. Ondanks dat het een wat tamme bedoening was (was wel goed denk ik) en met helaas weinig dames. Half 4 richting huis gegaan na een laatste spuitronde!

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Hallo,

Ja ik ben ook net thuis,
Het was idd vrij rustig, heel veel mannen, om 1200u waren er al meer dan 100 binnen ( dat kun je aan de kluissleutels in het mandje zien )en maar 8 meiden.
Maar goed uiteindelijk gaat iedereen leeg naar huis.

Gr

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Volgende gangbang op 25 april dus weer op een dinsdag en weer geen Elina Flower. Jammer hoor.

Kaatje Tepel

Toogplakker
24 jul 2017
88
55
Inderdaad Alex, maar 8 dames;
2x Prof (Linda en Dacada)
2x Amateur aantrekkelijk en actief (erg druk dus)
2x Amateur actief (maar niet mijn ding)
2x Amateur niet actief (dat ik gezien heb)

Linda is behoorlijk afgevallen, goed gedaan ! Staat haar goed !

Hopelijk volgende keer beter. (Ik heb volgens mij meer staan buurten met bekenden dan geneukt deze keer, en natuurlijk weer even bier ingeslagen bij de Trink Gut om de hoek)

Gr. Kaatje

Gangbanglover74

Snuffelaar
30 mrt 2023
17
14
Morgen!
Afgelopen dinsdag ben ik niet geweest en aan de reactie hierboven te lezen is dat een goede keuze geweest. Wel ben ik eind januari en eind februrari geweest. Hier een kort verslag van de laatste keer;

Vandaag was het weer zover. Een Spermagames party in Wulfrath. De gastvrouwen waren dit keer Dacada en LindaLush en daarnaast waren er veel gasten aangemeld. Claire ( was er de vorige keer ook), Jesse Cumbitch en vele andere. Daarnaast kwamen er nog een aantal extra stellen. Het was weer een happening.
Ik ging in eerste instantie voor Jesse Cumbitch. Een aantal films van gezien de deze hete tante wilde ik zelf wel eens aan de sabel hebben. Wat een toppertje. Lekker klein met mega tieten. Heerlijk en lang gepijpt en daarna geneukt. Deze tante wilde me echter over halen om zonder condoom te neuken. Dus na een paar stoten (met rubber) toch maar vertrokken.
Een kamertje verder lag Linda de mannen te plezieren. Er was nog een plekje vrij naast haar en daar kroop ik nar toe. Ook zij heeft het pijpen tot kunst verheven. Lekker de tijd nemen en tot de aanslag naar binnen. Dit beloonde ik uiteindelijk met een paar mooie warme stralen in haar mondje. Kort pauze!
De tweede rond startte ik met Dacada. Ook hier vooral genoten van het pijpwerk. En na een paar keer met twee luyllen in haar mond, haar toch geneukt. Wat een lekker holletje en dat verdiende dan ook mijn zaad.
Even weer iets aansterken en daarna na de kleine, iets hogere, ruimte. Daar lag een dame (Nederlands en super knap!). Ook zij werd door vriend aangemoedigd om diep te pijpen. Hij drukte haar neus tot in mijn buik. Nadat ze nog eens werd volgespoten door een man was het voor haar (plas)pauze.
En voor mijn tijd om te gaan. Gepijpt door 5 dames en geneukt met 3. Wat een topdag!

nzcalltheway

Toogplakker
8 feb 2023
143
70
Als die twee knappe jonge slanke NL meiden van 28 februari weer deelnemen bijv eind april zou dat een enorm pluspunt zijn. Vooral eentje was een bijzonder mooie meid. Ze was op 28 februari erg populair is mij verteld. Er was deze keer in maart een mooie jonge Duitse aanwezig maar die deed vrij kort mee, een tweetal rondes en daarna was ze weg.

Gangbanglover74

Snuffelaar
30 mrt 2023
17
14
Als die twee knappe jonge slanke NL meiden van 28 februari weer deelnemen bijv eind april zou dat een enorm pluspunt zijn. Vooral eentje was een bijzonder mooie meid. Ze was op 28 februari erg populair is mij verteld. Er was deze keer in maart een mooie jonge Duitse aanwezig maar die deed vrij kort mee, een tweetal rondes en daarna was ze weg.
Ik was er dus de 28e februari en ik kan je vertellen dat er twee fantastisch knappe dames waren. Met een van die twee heb ik kort wat çontact 'gehad ;-) Geen idee of ze vaker komen en wie het zijn. Zij hadden het inderdaad druk

Terug
Naar boven