Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
RoDo zei:@Robbie en anderen die op 31-01 naar de SG in Wúlfrath gaan....Wij gaan NIET. Wij kunnen er geen rekening mee gaan houden dat de organisatie heeft besloten om dit nu op een dinsdag te gaan houden. Wij kunnen de maandagen veelal wel, maar als dit regelmatiger op dinsdagen gehouden gaat worden zullen we dit feestje in de toekomst maar moeten laten vallen. Helaas, maar wij hebben gewoon een baan en om er verlof voor te gaan nemen zou van de gekken zijn.
Dat lees ik graag. Ik loop al enkele maanden te twijfelen om te gaan.Robbie zei:Bare is hier zeker de norm en de vele creampies maken het juist zo geil. Een enkeling doet het met condoom maar daar doe ik niet aan mee en ze zal ook niet veel mannen scoren.
@Robbie en anderen die op 31-01 naar de SG in Wúlfrath gaan....Wij gaan NIET. Wij kunnen er geen rekening mee gaan houden dat de organisatie heeft besloten om dit nu op een dinsdag te gaan houden. Wij kunnen de maandagen veelal wel, maar als dit regelmatiger op dinsdagen gehouden gaat worden zullen we dit feestje in de toekomst maar moeten laten vallen. Helaas, maar wij hebben gewoon een baan en om er verlof voor te gaan nemen zou van de gekken zijn.