SpermaGames - Wülfrath (Diverse data)

DutchDude

Toogplakker
29 mei 2022
95
18
Ik loop al enige tijd met het idee een keer hier naar toe te gaan.
Wat ik me afvraag is in hoeverre bare mogelijk is?
Is het de norm, want ik las ook wel over vrouwen die met wilde?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Bare is hier zeker de norm en de vele creampies maken het juist zo geil. Een enkeling doet het met condoom maar daar doe ik niet aan mee en ze zal ook niet veel mannen scoren.

Do; hopelijk ben jij er ook weer bij 31 januari want dan hoop ik je net als de vorige keer weer snel vol te kunnen spuiten?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Wat jammer; de vorige subpagina niet doorgelezen vandaar. Je komt dus niet. Hopelijk de volgende keer wel op een maandag.

Kaatje Tepel

Toogplakker
24 jul 2017
88
55
@RoDo, de feestjes in Wülfrath zullen wisselend op maandag of dinsdag zijn ivm de beschikbaarheid van de organisator.
Ik kan nooit op maandagen, dus voor mij is de dinsdag perfect. Jou/jullie voorkeur ligt bij de dinsdag, dan pak je die mee.
Helaas komen we elkaar dan nooit tegen :D

Gr. Kaatje

Lele22

Toogplakker
2 okt 2018
59
37
Beste mede-beren,

Momenteel ben ik al voor enkele maanden in Kroatië voor woon en werk. Ik zit eraan te denken om over te komen vliegen om de 31e aanwezig te zijn bij de spermagames, aangezien het heftig zit te knagen om even weer los te gaan en alle kutjes vol te kunnen pompen met zaad.

Wie zal ook aanwezig zijn de 31e van januari?

Lele22

Toogplakker
2 okt 2018
59
37
Beste mede-beren,

Momenteel ben ik al voor enkele maanden in Kroatië voor woon en werk. Ik zit eraan te denken om over te komen vliegen om de 31e aanwezig te zijn bij de spermagames, aangezien het heftig zit te knagen om even weer los te gaan en alle kutjes vol te kunnen pompen met zaad.

Wie zal ook aanwezig zijn de 31e van januari?

burrito

Ervaringsdeskundige
25 nov 2016
420
116
RoDo zei:
@Robbie en anderen die op 31-01 naar de SG in Wúlfrath gaan....Wij gaan NIET. Wij kunnen er geen rekening mee gaan houden dat de organisatie heeft besloten om dit nu op een dinsdag te gaan houden. Wij kunnen de maandagen veelal wel, maar als dit regelmatiger op dinsdagen gehouden gaat worden zullen we dit feestje in de toekomst maar moeten laten vallen. Helaas, maar wij hebben gewoon een baan en om er verlof voor te gaan nemen zou van de gekken zijn.

Zelfde probleem. Voor corona was het altijd dinsdag. Daarna zijn ze wat beginnen afwisselen met maandagen.

DutchDude

Toogplakker
29 mei 2022
95
18
Robbie zei:
Bare is hier zeker de norm en de vele creampies maken het juist zo geil. Een enkeling doet het met condoom maar daar doe ik niet aan mee en ze zal ook niet veel mannen scoren.
Dat lees ik graag. Ik loop al enkele maanden te twijfelen om te gaan.
Vooral de afstand houd me tegen, maar ik heb wil zin om het minstens een keer te beleven.
Welicht wat later op het jaar, als het weer wat beter is, dat maakt het rijden wat aangenamer.
Gelukkig is het ieder maand.

Nog bedankt voor de info

moos88

Snuffelaar
24 okt 2021
3
0
Gaan er mensen dinsdag, zou mijn eerste keer zijn!
Ik lees goede verhalen...

Kan je daar de hele tijd bangen? Of veel pauzes en "ongemakkelijke" momenten met veel mannen? Haha!

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Ja hoor, er zijn tot 15 vrouwen aanwezig dus er is stads wel iets te doen.sommige vrouwen komen extra vroeg om de eerste zaadlozingen te mogen ontvangen.

Er lopen gedurende de dag meerdere dames in en uit sommige blijven langer en weer andere gaan tegen 1500u naar huis

Veel plezier

Ik ben er ook

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Is er niemand die iets wil schrijven hoe het is verlopen op de Spermagames in Wulfrath afgelopen dinsdag?
Trouwens de volgende SG is weer op een dinsdag namelijk 28 februari. Das balen want dan zal Do weer niet kunnen komen en das jammer want ik vind het een hele mooie, aantrekkelijke en geile dame.

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Hallo allemaal,

Ik ben dinsdag aanwezig geweest,om 1200 u waren er al geen kluisjes meer vrij dat betekent dat er toen al 90man binnen geweest zijn. Doordat er vanaf 1230 al mannen leeg vertrekken begint er al vroeg een wisseling van de wacht.Ik denk dat we de 150 man gepasseerd zijn.
Er waren denk ik 12/15 vrouwen binnen en een gemoedelijke sfeer.

Alles goed dus.

vaga69

Ervaringsdeskundige
30 apr 2015
282
147
@RoDo, Jammer dat jullie niet op dinsdagen kunnen...
Een jonge vrouw met piercings (liefst in tong, tepels en boven clit) die haar poesje graag goed afgevuld heeft, is mijn absolute turn on!
Waar gaan jullie nog zoal spelen, zodat ik jullie misschien daar eens kan treffen?

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Hallo Do,

Vanaf de volgende maand kun je op zaterdag in Rheinbach terecht.
En ja we hebben al samen op de maandag in november plezier gehad.
Ook kun je gemakkelijk zelf een feestje organiseren, dit kan in Leopoldsburg of in Genk.
als je daar interesse in hebt dan laat me iets weten
Alex

Spermakonijn1

Snuffelaar
25 sep 2022
5
1
@Robbie en anderen die op 31-01 naar de SG in Wúlfrath gaan....Wij gaan NIET. Wij kunnen er geen rekening mee gaan houden dat de organisatie heeft besloten om dit nu op een dinsdag te gaan houden. Wij kunnen de maandagen veelal wel, maar als dit regelmatiger op dinsdagen gehouden gaat worden zullen we dit feestje in de toekomst maar moeten laten vallen. Helaas, maar wij hebben gewoon een baan en om er verlof voor te gaan nemen zou van de gekken zijn.

Naar welk feestje gaan jullie nog wel ? We zouden zelf feestje kunnen organiseren

love_group_play

Toogplakker
28 jan 2022
117
154
Kan er mij iemand eens wat vertellen over de accommodatie : is het proper, iets te doen tijdens de recuperatietijd (jacuzzi, salon,...), eten/drinken...

Ik was onlangs bij Elle-Naturelle in De Koleblomme en vond het daar nogal afgeleefd. Bovendien weinig mogelijkheden om te ontspannen tussendoor. Op dat vlak is de mega-gangbang bij Mystique wel de max! (ok op zich geen bare-gb, maar toch voldoende mogelijkheden daar ;) )

Terug
Naar boven