SpermaGames - Wülfrath (Diverse data)

Gerbruin2002

Toogplakker
19 jul 2018
224
282
Woe! Ben er dan graag weer bij om Laura eens lekker vol te spuiten!! En als ze lekker verder is opgevuld door de rest lik ik haar graag weer schoon! Mmmmm.

AntonGB zei:
Er staan nog niet zoveel datums op de sg site. Hopelijk komt dat nog op gang. Wij zijn in augustus ingeënt. Wij hebben alvast de laatste dinsdag van augustus vrij genomen. Als het mooi weer is, heeft Laura een jurkje aan en verder mag je het zelf ontdekken.

Hopelijk tot augustus!

Anton en Laura

Gerbruin2002

Toogplakker
19 jul 2018
224
282
Woe! Ben er dan graag weer bij om Laura eens lekker vol te spuiten!! En als ze lekker verder is opgevuld door de rest lik ik haar graag weer schoon! Mmmmm.

AntonGB zei:
Er staan nog niet zoveel datums op de sg site. Hopelijk komt dat nog op gang. Wij zijn in augustus ingeënt. Wij hebben alvast de laatste dinsdag van augustus vrij genomen. Als het mooi weer is, heeft Laura een jurkje aan en verder mag je het zelf ontdekken.

Hopelijk tot augustus!

Anton en Laura

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Mannen,

Reserveer maar vast

27juli gaat Wulfrath weer verder

Zie recente melding op GB Rheinbach

Gr en tot dan

Kaatje Tepel

Toogplakker
24 jul 2017
88
55
Agenda bij SG-parties is gevuld !

Heb me net aangemeld voor Wulfrath de 27e. Ik heb er nu al zin in !!!! Eindelijk....

Gr. Kaatje

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.880
Hopelijk is dat niet te laat want ook de besmettingscijfers in Duitsland gaan omhoog. In NRW is de "Inzidenzwaarde" momenteel boven de 10 namelijk10.6 en als dat een week aanhoudt worden een aantal versoepelingen weer. teruggedraaid. Dat hoorde ik op de radio toen ik gisteren in een saunaclub vertoefde.

Voormalig lid 6074

Toogplakker
13 jul 2017
44
47
AntonGB zei:
Wij kunnen in juli helaas niet, maar hebben voor augustus alvast gereserveerd.

Helemaal top dat we in augustus weer met z'n drietjes gaan en jammer dat jullie de 27e niet kunnen. Zal best wennen zijn om er weer eens zonder jullie te zijn want dat is erg lang geleden!

Liefs, C

Voormalig lid 6074

Toogplakker
13 jul 2017
44
47
Zalig eindelijk weer een feestje in Wülfrath, ik ben er zo blij mee! Dus ik heb direct aangemeld toen het kon en ohh wat verheug ik me!

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Er zijn wel mensen uit Antwerpen
Je zult dinsdag ff moeten vragen zodat je de volgende keer kunt carpoolen

Gr alex

Gerbruin2002

Toogplakker
19 jul 2018
224
282
En?!! Hoe was 't??
Reuze benieuwd!
Ik ga de augustus party eindelijk (na een jaar!!!) ook weer eens!
Echt zin om weer eens lekker die kutjes te vullen met mijn zaad! En lekker likken natuurlijk!!
Mmmmmmmm… kan niet wachten!

Dieperin

Toogplakker
1 sep 2015
73
28
Was mijn eerste keer. Indrukwekkend hoe gemakkelijk alles ging.
Blij dat ik vroeg ging, na 13:00 was het wel erg druk en vertrok het leukste en actiefste stel ook.
Wat een prachtig wijfie was dat! Jammer dat ik mijn kruit al had verschoten die ging er echt voor.
Weet iemand wie dat was? Slank met kettingtjes overal ze kreeg er geen genoeg van. Met een rustige vriendelijke stevig gebouwde man met kaalgeschoren hoofd.
Daar kom ik graag voor terug!

kwakky90

Snuffelaar
24 jul 2019
20
5
Ik denk dat je misschien Claire bedoeld, zij is slank, Nederlands en heeft donker haar. Haar partner is ook een stevige kerel.

Claire heb ik al eens mogen mee maken op de Spermagames en erna ook nog eens op diverse gangbangs in het Belgische.

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Beste,

Claire is pas na 1300u binnen gekomen en tot 1730 gebleven
Ik kan de dame welke hier bedoeld wordt ook niet achteraf op mijn scherm krijgen.

Ik zal vanavond mijn medewandelaars vragen

Party

Het was een perfecte party veel mooie vrouwen en geen lastige heren

Alex

Dieperin

Toogplakker
1 sep 2015
73
28
Het was ook een Nederlandse dame met halflang donker haar met een slag; ze begon als middelpunt in de kinky kamer de kring heren om haar heen te pijpen waarna op het bokje haar mutsje gebruikt moest worden. Ze stond erop dat niemand overgeslagen werd.

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Okay

Dat was Linda

Linda Lusch

Een fotootje van haar staat op de Site

SG- Party en als haar op Google ingeeft vind honderden foto's

Linda is rond 1600u met haar blonde Vriendin naar huis gereden

burrito

Ervaringsdeskundige
25 nov 2016
420
116
Linda hoort bij de groep van professionele spermasletjes. Ik vind het een schatje.

Kaatje Tepel

Toogplakker
24 jul 2017
88
55
Ik was er van 11:00 tot 14:00 en toen waren er:

Dacada
Jessy Cumbitch
Rassiger Vamp
Linda Lush
Blonde vriendin van Linda
Wat oudere Franstalige dame die alleen safe doet (met vriend/man)
Claire (met vriend/man)
Slanke jonge dame met de kettinkjes aan (met vriend/man)
Stevigere blonde dame in zwart jurkje (met vriend/man)
Slanke dame met donker kort haar van middelbare leeftijd (alleen ??)

Ik denk dat er in bovenstaande berichten wat mensen verwisseld worden.

Ondanks dat de volgeboekt was, vond ik het niet echt druk, maar wellicht mogen er maar een maximaal aantal mensen in, in verhouding tot het vloeroppervlak ?

Gr. Kaatje

Terug
Naar boven