SpermaGames - Wülfrath (Diverse data)

Voormalig lid 20739

Toogplakker
13 apr 2021
39
5
Ik hou het in de gaten. Zodra het weer mag en er is daar een Spermagames ben ik van de partij. Kijk die filmpjes nu al enkele jaren, supergeil, het geilste wat er is voor mij. Lekkere volgespoten kutjes neuken. Jammer dat die Natalia Pearl geen gangbangs meer doet, wat een lekkere cumslut. Idem Heidi Hills, ook één van mijn favorieten.

GBrick

Snuffelaar
22 sep 2019
24
24
Alex heeft het goed voor elkaar... beter iets dan niets. Hoewel ik er niet helemaal gerust op ben, hoop ik toch dat het gauw weer echt los gaat en dan ben ook ik weer van de partij. Als regelmatig bezoekers van SG (alleen en samen met mijn vrouw) kijken we daar enorm naar uit. Behalve een prima locatie was Wulfrath altijd druk bezocht, zowel door mannen als stellen. Aangezien Yvet zich graag door zoveel mogelijk mannen laat neuken en zoveel mogelijk sperma in haar kut en kont gevuld wil hebben, en ik ondertussen in veel andere volgespoten kutjes kan neuken kwamen we daar volop aan onze trekken. Dus hopelijk geldt dat ook voor Duren. Donker vond ik trouwens wel meevallen, alles was prima te zien (en voelen).

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.880
Nou het gaat volgens mij nog lang duren eer er weer sex mag plaatsvinden in Duitsland. Vorig jaar moest de rechter er zelfs nog aan te pas komen om de prostitutie weer toe te staan. Zelfs terrassen en winkels zijn momenteel nog dicht en Duitsland kom je niet zomaar in dus ik vrees dat het nog lang gaat duren want de overheid maakt weinig haast met versoepelingen.

AntonGB

Toogplakker
3 okt 2015
49
30
Mijn vriendin en ik hopen ook dat we niet al te lang meer hoeven wachten op een feestje. Laura wil graag weer zonder condooms door jullie allemaal geneukt worden. Ze wordt er geil van als je in haar klaarkomt en je sperma diep in haar kutje spuit.
Ik vind het ook geil om andere vrouwen te neuken, bij voorkeur die van andere stellen en met volgespoten kutjes. Heerlijk mijn pik in die warme, natte en kleverige volgespoten kutjes laten glijden. Ik wissel dan het liefst af tussen Laura's kutje en andere kutjes.
Wij vinden het ook opwindend om te zien hoe de ander met anderen aan het neuken is. Naar onze mening is daar bij SG in Wülfrath genoeg licht voor.

Wij komen nu al een paar jaar naar Wülfrath en het is altijd een ontzettend geil sperma festijn, afgewisseld met gemoedelijk eten en praten. Bijna alle vrouwen neuken zonder condoom en de meeste vrouwen neuken met iedereen. Het begint al bij het binnenkomen. Eerst even registreren, laten testen en dan omkleden. Of beter: uitkleden. In de omkleedruimte kijken we onze ogen al uit en verheugen we ons erop met wie we als eerste willen neuken. Na een opfrisdouche trekken we onze feestkleding aan. Laura heeft meestal een doorzichtig kort jurkje (zonder slip) en ik heb niets aan.
Hierna gaan we onze testresultaten en ons polsbandje halen en dan kan de seks beginnen. We beginnen met een kopje koffie aan de bar, maar zodra die op is, gaan we in de feestruimtes kijken. Ik moet toegeven dat het soms echt te druk is, maar meestal is het goed te doen. Her en der hoor je enthousiaste neukgeluiden uit de groepjes op de bedden komen. Wij gaan de boel een beetje verkennen en elke keer als we bij een mannenhaag langskomen, reiken de handen naar Laura's borsten, billen en kutje. Zij wordt daar enorm geil van en als we op een leuk plekje blijven staan, bewegen de handen haar jurkje omhoog en uit, terwijl anderen hun stijve pikken tevoorschijn halen en die tegen haar benen, bille en kutje wrijven. Niet lang daarna duwt de eerste man zijn pik tussen haar benen door haar kutje in. Na even staand geneukt te worden, kruipt zij op het bed en laat de ene na de andere manin haar kutje.
Wij houden alle twee erg van sperma en dat is ook wel nodig, want binnen één 'ronde' wordt niets schoongemaakt, dus iedereen na de eerste man, neukt in het sperma van zijn collega's. Zeker aan het begin van het feestje wanneer iedereen nog op scherp staat.

Hopelijk zien we jullie snel weer,

Anton en Laura

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Beste Anton en Laura

We kennen mekaar uit Wulfrath, ik ga er ook trouw al 8jaar voor dat Michelle het zelf nog niet organiseerde heen later ook in Rheinbach en Duren.
En ja ik mis de 2- wekelijkse feestjes ook ik heb echter nog niet het gevoel dat de Duitse overheid dit soort feestjes gaat toelaten.

Misschien is het mogelijk om in België een dagkamer te huren en daar met enkele mannen iets te doen.

2-4 mannen heb ik altijd wel

Gr Alex

Pieter1975

Ervaringsdeskundige
27 aug 2017
623
248
pietwies123 zei:
Beste Anton en Laura

Misschien is het mogelijk om in België een dagkamer te huren en daar met enkele mannen iets te doen.

Hier zou ik ook graag aan meedoen.
In NL kan wat mij betreft ook.
Heb enkele locaties hiervoor waaronder Leiden, Rotterdam, Ridderkerk en Utrecht.

Creampiepat

Toogplakker
29 dec 2015
194
36
Hello, ik mis het ook heel erg. Ik ga ook al vanaf het begin en het is altijd heel goed. Heel wat actieve koppels; er is voor elk wat wils! Ik hou er van om een kutje waar het zaad reeds uitloopt, lekker te neuken en wat meer vol te spuiten!! Enorm geil!! Hopelijk tot snel. Zelf in België wil ik ook wel eens meedoen, moest iemand iets organiseren.

Gerbruin2002

Toogplakker
19 jul 2018
224
282
Besta Anton en Laura, Ik was ook regelmatig in Wulfrath... wat heerlijk om te lezen en helemaal mee eens! Mijn ballen knappen bijna als ik jullie bericht lees... zo'n zin weer en ik mis het ook! Dat heerlijke geklieder met zaad...
Als er in NL iets georganiseerd wordt ben ik erbij hoor! Heerlijk om weer eens een glibberig kutje verder vol te pompen en weer netjes schoon te likken! 💦👅

AntonGB

Toogplakker
3 okt 2015
49
30
We weten niet precies met wie van jullie we al geneukt hebben. In elk geval bedankt; er gaat toch niets boven vreemde pikken en vreemd zaad in je poesje. Hopelijk tot snel!

Groetjes Anton en Laura

A

Anonymous

Guest
Wanneer alles weer open is dan ga ik nadenken over een CarPool topic als daar behoefte aan zou zijn, dan weet je zeker dat er een heerlijk feestje zal komen.

klaasgraag

Toogplakker
2 jan 2019
93
20
Ja ik sta ook op knappen om weer eens naar SG te gaan. Carpool is misschien wel gezellig, maar dan hebben we een auto vol geile heren.

Alleen is het dan wel leuk als SG helemaal als vanouds is een niet in groepjes eigenlijk 1 op 1 met mondkapje op. Dan is voor mij de lol er wel af.

A

Anonymous

Guest
@klaasgraag
Ik heb een VW busje met een groot matras achterin... :lol:

petertje2

Toogplakker
9 sep 2020
145
5
analover zei:
@klaasgraag
Ik heb een VW busje met een groot matras achterin... :lol:

en ik heb wel een dame bereidwillig die regelmatig wulfrath bezoekt en in dat busje wil plaatsnemen met het juiste aantal mannen erbij.

klaasgraag

Toogplakker
2 jan 2019
93
20
Ik heb een petertje2 op Kik gevonden maar die had zich al tijden niet meer laten zien. Met een auto en matras en een vrouw zijn we er toch al? Hoeven we niet meer naar Wülfrath....

AntonGB

Toogplakker
3 okt 2015
49
30
Als wij gaan, gaan we wel de hele dag, dus ik weet niet of dat past, maar anders is zo'n carpool best een leuk idee.

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
als het zo door gaat kunnen we een NZCforum touringcar inleggen een paar dames mee aan boord en feesten maar haha.

Terug
Naar boven