SpermaGames - Wülfrath (Diverse data)

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Ja Okay

Maar dat is een stelletje uit het midden van het land,
Hij is breed gebouwd en zij is slank.

Ze hebben na een langere pauze nog samen met Claire en Lodewijk liggen te Fisten.

Ze zijn pas na 1600u naar huis gegaan

Gr alex

marius13

Ervaringsdeskundige
24 jan 2016
255
50
Die linda heb ik een aantal jaren terug in wulfrath op zn hondjes genomen. Terwijl ik dat deed ging een van haar Limburgse vriendinnen met haar mond naar beneden om ons beiden te likken , ik hield het niet meer en gaf de volle lading die met smaak werd verorberd door die geile vriendin.
Die vriendin heb ik nooit meer voorbij zien komen.

Gerbruin2002

Toogplakker
19 jul 2018
224
282
Jaaaa.. Linda Lush!! Mmmm. Heerlijk tienersletje die er wel pap van lust! Ze is dan profi maar daar merk je echt niks van! Ook een keer op een prive party van haar geweest! Heerlijk lekker geil wijffie!!! (En ze smaakt ook heerlijk!)

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.880
Ja; gecancelled om organisatorische redenen. Blijft vaag en inderdaad eind september wat eerst stond aangegeven zie ik ook niet meer staan dus Wulfrath laat helaas op zich wachten.

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Beste medewandelaars,

Wülfrath gaat niet meer worden, het is voor Michelle en haar Team teveel moeite om vanuit hun woonplaats 450km iedere keer deze afstand af te leggen. Michelle kampt is al jaren met de ziekte MS en door de recente overstromingen in de regio Erftstadt is tot eind dit Jaar de A61 dicht.

Rheinbach blijft wel open

Mvrgr. Alex

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.880
Jammer; had graag na lange tijd eind september naar Wulfrath willen gaan want met OV is dat nog te doen en Rheinbach kost teveel reistijd zodat ik weer vroeg weg moet.

Stef & de dame(s)

Toogplakker
31 mei 2016
104
135
Dat is wel erg jammer!
Devi en ik zouden met ons vriendinnetje van 24 komen ....
dan op de 31ste zelf wat doen in Utrecht ..

burrito

Ervaringsdeskundige
25 nov 2016
420
116
Baresletjelisa zei:
Dat is wel erg jammer!
Devi en ik zouden met ons vriendinnetje van 24 komen ....
dan op de 31ste zelf wat doen in Utrecht ..

We houden de advertenties in de gaten. :)

Erg jammer wel. Zou de organisatie niet kunnen overwegen iemand uit de regio Wulfrath de zaak te laten overnemen?

lp69

Toogplakker
15 feb 2016
38
16
Wat jammer. Altijd met veel plezier naar Wulfrath gegaan. Veel Nederlanders ontmoet en erg veel plezier mee beleefd. En dan is Rheinbach een hele stap verder, lees 100km en totaal geen vergelijking. Laatste keer, augustus veel plezier met de 5 profs daar, maar slechts een paar Nederlandse stelletjes en waren niet echt actief. De profs redden de situatie. Voor mij geen Rheinbach meer. Ruim 250 km is echt te ver, blijkt qua opkomst blijkbaar ook voor veel stellen van ons land. Vertel ons, Pietwies, als de snelweg weer open is, dan wel weer Wulfrath? Zou leuk zijn, wat zeg ik, zou top zijn.

Takki300

Snuffelaar
21 nov 2019
5
0
Oh wat jammer, ik was ook van plan de 31e weer eens naar Wulfrath af te reizen, na bijna 2 jaar :(. Maar dan hou ik me aanbevolen voor activiteiten rond Utrecht :D
Ik denk dat ik in September de gok waag en naar Rheinbach ga, ondanks de wisselende ervaringen die ik lees. Wel verder idd maar dan maar een keer een hotel nemen. Misschien dan we daar toch weer ander publiek zien, ook weer eens leuk.

Jan-v

Toogplakker
15 sep 2017
230
55
Jammer om te moeten horen dat Wulfrath stopt. Wat ik me nu vooral afvraag: waarom slaagt er niemand in om dit in België of Nederland te organiseren? Succes verzekerd lijkt me. Maar dat is weer een andere discussie :)

GBrick

Snuffelaar
22 sep 2019
24
24
Inderdaad jammer. Altijd met veel plezier naar Wülfrath gegaan. Rheinbach is te ver om even heen en weer te rijden vanuit de Randstad en de enkele keer dat we geweest zijn was er weinig te doen, niet echt voor herhaling vatbaar. Wat dat betreft betere ervaringen in Karlsruhe en Mörfelden als je dan toch gaat en een hotel neemt. Hopelijk keert het nog een keer terug. En in tussentijd inderdaad misschien Utrecht maar even in de gaten houden…

Kaatje Tepel

Toogplakker
24 jul 2017
88
55
Extra afstand naar Rheinbach valt op zich wel mee.
Vanaf Venlo (waar de meeste de grens overgaan denk ik) is Wulfrath 78 km, en Rheinbach 115, dus dat is 37 km.
Extra reistijd is 13 minuten, dus dat valt mee.

Wellicht Rheinbach toch een alternatief.

Gr. Kaatje.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.880
Wel voor mensen met een auto maar met het openbaar vervoer een stuk meer reistijd en - kosten want Rheinbach zit niet in een VRR gebied maar VRS.

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
Komt nog bij dat na de overstroming de A61 t ten zuiden van Kerpen is afgesloten en je nu via Keulen en Bonn moet rijden, dan is het onder ideale omstandghden al een half uur heen en een half uur terug extra. En met de verkeersdrukte rond Keulen en Bonn is de kans op files en vertragingen groot, die kunnen daar ook nog eens voor een half uur, soms drie kwartier, extra reistijd zorgen, en dat x2, want je moet ook nog terug.

Kaatje Tepel

Toogplakker
24 jul 2017
88
55
bobbeltje2 zei:
Komt nog bij dat na de overstroming de A61 t ten zuiden van Kerpen is afgesloten en je nu via Keulen en Bonn moet rijden, dan is het onder ideale omstandghden al een half uur heen en een half uur terug extra. En met de verkeersdrukte rond Keulen en Bonn is de kans op files en vertragingen groot, die kunnen daar ook nog eens voor een half uur, soms drie kwartier, extra reistijd zorgen, en dat x2, want je moet ook nog terug.

Ok. Dat wist ik niet, maar dat is inderdaad een groot probleem. En zo te zien zal het nog wel even duren helaas.
Bedankt voor de info !

Gr. Kaatje

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.880
Duidelijk zijn ze in ieder geval niet over wat ze van plan zijn met lokatie Wulfrath. Het staat er wel maar zonder evenement/programma en ook geen reden vermeld.

Terug
Naar boven