Prima dat je een bericht plaatst, maar waarom niet elke 3 maanden een testje doen?
Is het niet voor jezelf dan toch voor degene die je bezoekt. Want sommige aandoeningen merk je amper maar kunnen een hoop schade aanrichten.
En het is wat jezelf al aangeeft, dit is inderdaad het risico van onze hobby, maar komt daarbij ook niet de verantwoording om jezelf te laten testen?
Maar goed, je hebt jezelf in elk geval laten testen. Ik weet zeker dat er heel wat op het forum zich nog nooit hebben laten testen.
Is het niet voor jezelf dan toch voor degene die je bezoekt. Want sommige aandoeningen merk je amper maar kunnen een hoop schade aanrichten.
En het is wat jezelf al aangeeft, dit is inderdaad het risico van onze hobby, maar komt daarbij ook niet de verantwoording om jezelf te laten testen?
Maar goed, je hebt jezelf in elk geval laten testen. Ik weet zeker dat er heel wat op het forum zich nog nooit hebben laten testen.
zonder zei:Voorlopig even geen gewandel voor mij, en een waarschuwing voor de wandelaars van de Blance Saebel:
Heb me sinds lange tijd weer eens laten testen. Bingo. Chlamydia infectie. Paar pilletjes gekregen om het de kop in te drukken.
Waar ik het opgelopen heb weet ik niet precies. Zie mijn berichten zodat je weet welke dames het zouden kunnen zijn.
Even opletten dus...