SOA Waarschuwingen

befaap

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
487
157
Helaas een druiper...de dames vandaag geinformeerd. 2 staan er op deze site, 8 niet. 2 dames hadden mij recent via messenger al gewaarschuwd (professioneel) als klant. Zij laten zich dus periodiek testen. Een aantal dames neemt weekje vrij bij een positieve test...1 dame boeide het niet en zegt gewoon door te werken. Zij staat op dit forum. Dit houd ik in de gaten, want reden voor eventuele melding. Gezien de besmettelijkheid: laat je testen bij klachten of twijfel!

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Beste Befaap.

Toch beter de namen van de betreffende dames, en/of hun locatie hier posten, het zou ons erg veel helpen.

Bedankt

befaap

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
487
157
Ik ben voorzichtig, omdat dames nog wachten op uitslag. Op hookers geef ik vakanties door...aandacht vraag ik voor de roemeense clan in p75 en nummer 12.

A

Anonymous

Guest
De dame die het niet boeit zou ik hier zeker melden want die is nu bewust anderen aan het besmetten. Wat mij betreft wordt ze zelfs aan de autoriteiten doorgeven want als ze zo ook omgaat met bv hiv valt dit onder doodslag voor zover ik weet. Klinkt misschien wel erg bot maar zoiets kan echt niet!

befaap

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
487
157
Eerst de uitslag afwachten...gelukkig zijn de meesten professioneel. Dame die het niet boeit staat op dit forum..in de passage 75.

Joepie1968

Toogplakker
5 jan 2019
220
50
Achterdam 11K2 ook op vakantie zag ik.

befaap zei:
Ik ben voorzichtig, omdat dames nog wachten op uitslag. Op hookers geef ik vakanties door...aandacht vraag ik voor de roemeense clan in p75 en nummer 12.

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
658
510
befaap zei:
Eerst de uitslag afwachten...gelukkig zijn de meesten professioneel. Dame die het niet boeit staat op dit forum..in de passage 75.

Nog follow ups in deze 'kwestie'? Wilde de bewuste dame in p75 nog eens bezoeken. Maar lees nu dit en als dit soort waarschuwingen haar niet boeide neig ik ertoe misschien nog een tijdje te wachten...of zijn inmiddels uitslagen bekend / dames behandeld?

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
658
510
Aha, dank voor nabericht, 9 van de 10, dat is geruststellend. Ik denk dat ik over een week wat over de 10e kan zeggen, die het niet boeide.. haha..

befaap

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
487
157
Ik ben er al geweest, geen klachten. We wachten jouw bericht af..Zij uit zich soms wat nors, maar ze is best aardig en professioneel.

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
658
510
Hoi ja ik was er afgelopen vrijdag geweest, dus na ongeveer 10 dagen weet ik wel of er klachten aan verbonden blijken..
Verwacht het niet hoor, ze is inderdaad professioneel en zou best uit stoerheid kunnen roepen dat ze zich nergens wat van aantrekt terwijl ze al meer weet uit een test of zo.
Ja lang geleden al eens geweest. Nu en dan wat norse uitlatingen maar vaak dolt ze daarmee ook een beetje met je, niet te serieus nemen. Ik schrijf nog een verslagje in haar topic

Petertje

Toogplakker
28 mei 2019
86
3
Bingo

Ik ben het haasje

Chlamydia en gonneroe

Kijk maar bij mijn historie waar ik ben geweest de afgelopen drie weken

Daarnaast ook nog VV in duisburg geweest deze week
Geen vermeldingen gemaakt op deze site
Ook nog een sd date gehad
Allen zonder

Kunnen er zo 8 zijn waar ik het heb opgelopen

Ik denk overigens VV in duisburg afgelopen maandag dat ik het daar heb opgelopen
M@ria heb ik daar gehad .

Ff vakantie weekje voor mij dus :roll: :roll: :roll:

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Als je er 8 hebt gehad, waarom denk je dan dat je het bij Maria hebt opgelopen?
Dat is een aanname die dame schade kan berokkenen als het niet zo is.
Blijven dus nog 7 andere dames over.
Nogmaals: apart dat je denkt het van één dame te hebben als je er recent 8 hebt gehad.
Voorzichtig met namen als je het niet zeker weet.

Terug
Naar boven