SOA Waarschuwingen

amazing

Ervaringsdeskundige
26 jul 2015
274
12
Prima dat je een bericht plaatst, maar waarom niet elke 3 maanden een testje doen?
Is het niet voor jezelf dan toch voor degene die je bezoekt. Want sommige aandoeningen merk je amper maar kunnen een hoop schade aanrichten.
En het is wat jezelf al aangeeft, dit is inderdaad het risico van onze hobby, maar komt daarbij ook niet de verantwoording om jezelf te laten testen?

Maar goed, je hebt jezelf in elk geval laten testen. Ik weet zeker dat er heel wat op het forum zich nog nooit hebben laten testen.

zonder zei:
Voorlopig even geen gewandel voor mij, en een waarschuwing voor de wandelaars van de Blance Saebel:

Heb me sinds lange tijd weer eens laten testen. Bingo. Chlamydia infectie. Paar pilletjes gekregen om het de kop in te drukken.
Waar ik het opgelopen heb weet ik niet precies. Zie mijn berichten zodat je weet welke dames het zouden kunnen zijn.
Even opletten dus...

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
tosti zei:
Aha, dus er is een soa waarschuwing topic, maar er mag niet gezegd worden bij wie deze soa is opgelopen, dat moet via pm. Wat is het nut hiervan?

Misschien iets meer inlezen, er zijn diverse malen dames de grond in geboord door conculega / wraak actie's enz enz. de regel is simpel, 1 soa melding maakt nog geen zomer.... Dus er wordt vaker iets gemeld in een topic, en dat wordt verwijderd tot er meerdere klachten zijn.

tosti

Toogplakker
21 apr 2018
35
1
zonder zei:
tosti zei:
Dus kan iedereen zijn. Zeg dan niks

Ja, het kan dus iedereen zijn. Stel ik ben in Februari besmet geraakt door dame A. Dan kan ik dat vervolgens doorgeven aan dame B, C, D etc etc.
Tot de SOA aan het licht komt in september en je een behoorlijk aantal dames verder bent. Zij weten de risico's en ik ook. Nogmaals: Van wie ik het heb gekregen en wanneer is niet duidelijk. Daarom de waarschuwing. Dit stilhouden vind ik struisvogelpolitiek. We lopen allemaal dezelfde risicos met deze hobby. Wie het niet wil weten, steek vooral je kop in het zand. Wie dezelfde dames heeft bezocht als ondergetekende, doe er je voordeel mee en laat je voor de zekerheid testen is mijn advies.

Vandaar dat het van groot belang is dat iedereen hier zn ervaringen post, dan weten we a) wie er bare gaat en b) wat de ervaring was :lol:

doeke

Toogplakker
25 jul 2018
45
2
Hum.. lastig hoor. Laten we weer een rubbertje gebruiken. Als iedereen dat doet, en zich ondertussen laat testen en eventueel behandelen, kunnen we met een gerust hart de blanke sabel in den schede doen😂.
Helaas is bovenstaande utopie!

waterman1972

Snuffelaar
30 apr 2016
14
0
Naar aanleiding van deze melding een soa test laten doen en ik heb bij de dames waar ik bij geweest ben geen soa opgelopen.
Ik hoop dat er meer zijn die dit doen, dan kunnen we bepalen waar de kans op een soa klein is

Groeten waterman

A

Anonymous

Guest
Goeie aktie, ik heb de mijne volgende week gepland staan maar iig geen klachten.

A

Anonymous

Guest
Als Waterman 1972 niets heeft opgelopen, kunnen we waarschijnlijk de 2 veel besproken chinese dames uit Rotterdam uitsluiten voor wat betreft een Soa. Hij is ongeveer 2 weken na mij geweest en hij blijkt schoon te zijn. Is natuurlijk niet met zekerheid te zeggen. Ik vermoed dat ik de soa kortgeleden heb opgedaan. En mogelijk was de veroorzaker geen dvp.

waterman1972

Snuffelaar
30 apr 2016
14
0
Dat klopt. Ik ben daar 2 weken geleden geweest en direct na de incubatietijd van 10 dagen een test gedaan

A

Anonymous

Guest
Goed. Dan wat namen waar het waarschijnlijk NIET vandaan komt. (dames die ik hier kan/wil beschrijven)

Bella HOD
Beatriz Walhalla Leeuwarden
Eva Spuistraat Amsterdam
Chinese dames Rotterdam

100 procent zekerheid geef ik niet, maar grote kans dat er bij bovenstaande dames niets aan de hand is. Natuurlijk is periodiek testen verstandig.

sanderk_

Toogplakker
20 nov 2015
115
5
Ik heb bij een bezoek aan Vingerlingenstraat *** in Antwerpen waarschijnlijk Chlamydia of Gonorroe opgelopen. Pus uit de plasbuis, pijnlijk plassen. Onsteking van de eikel. Mijn huisarts heeft me Azimetrocyne voorgeschreven.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
heb je post daar weggehaald, eerst maar is afwachten of er meerdere meldingen komen. als er mensen zijn die willen weten bij wie dan sturen ze maar een pm, voorgaande post is ook nr weg gemodereerd

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Wat is er fout aan een.melding als .... Ik heb een soa (liefst ook welke soa bijzetten),opgelopen vermoedelijk of mogelijk bij dame X ik heb nadien nog bare geneukt met dame Y Z en Q . Voor dame X had ik ook al bare contact met A,B,C en D, maar de kans is klein of bijna onbestaande dat ik het daar opliep gezien de tijd die er tussen is.
Ik heb alle dames op de hoogte gebracht.
Dat laatste moet je dan wel echt doen.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
vermoedelijk of mogelijk. en daar begint alle gezeik altijd mee.

ronald030

Ervaringsdeskundige
2 sep 2015
541
125
Dan moet je dit topic lekker helemaal sluiten, voor ons als buitenstaanders is het toch niet te controleren bij wie een SOA daadwerkelijk is opgelopen.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Misschien iets meer inlezen, er zijn diverse malen dames de grond in geboord door conculega / wraak actie's enz enz. de regel is simpel, 1 soa melding maakt nog geen zomer.... Dus er wordt vaker iets gemeld in een topic, en dat wordt verwijderd tot er meerdere klachten zijn

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Het is op zich al vreemd dat een huisarts al iets voorschrijft als er nog niet precies bekend is welke soa het is en of het een soa is.
Mijn ervaring (helaas) is dat er eerst gewacht wordt op de uitslag en dan medicatie volgt.
Dus als je het zeker weet dan zou ik het ook melden maar misschien eerst via PB met CWP bespreken om discussies te voorkomen.

A

Anonymous

Guest
Als je een soa hebt en dames bezoekt moet je het melden. Wat CWP nu voorstelt is zeer onverantwoordelijk en kan tot veel meer besmettingen leiden.

Via een pm met CWP overleggen en dan plaatsen is ook prima maar SOA's moeten echt worden gemeld!

Terug
Naar boven