Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lijkt me een klassiek voorbeeldje Gonorroe . Het 'wit' zal wel 'gebroken wit' zijn. Zo helder wit is het allemaal niet.Tot me schrik kreeg ik 1-2 dagen later pijn aan me lul er kwam witte pus uit en in de avond en in de ochtend krijg ik een stijve en dat doet best veel pijn!
Ik heb al een plastest gestuurd en krijg morgen of dinsdag een uitslag maar ik ben nog nieuwsgierig naar andere mensen die hier last van hebben gehad
Was geen date via kinky of sexjobs maar een dame via badoo is ontmoeten ik geef ook aan dat het geen prostituee is@Jatoch020
Als het een dame is die hier op forum is besproken dan lijkt het me handig om dit te benoemen hier maar ook naar de dame toe dat ze een soa heeft (Weet niet of je dit al hebt gedaan)
Is het iemand anders, wat is de meerwaarde van je bericht? behalve dat het klote is.
Dankjewel maatLijkt me een klassiek voorbeeldje Gonorroe . Het 'wit' zal wel 'gebroken wit' zijn. Zo helder wit is het allemaal niet.
Mooie landkaarten aan de binnenzijde van de ondergoed is ook een mooi teken ervan en met een goede neus kan je ook ruiken dat het niet helemaal fris is.
Nou, succes weer met het herstel. Één injectie in je bil en je bent zo weer het menneke ( als het geen resistente variant is).
Yes dankjewel kerel ik ga op pensioen als bare liefhebber… hier schrik je wel echt vanLijkt me een klassiek voorbeeldje Gonorroe . Het 'wit' zal wel 'gebroken wit' zijn. Zo helder wit is het allemaal niet.
Mooie landkaarten aan de binnenzijde van de ondergoed is ook een mooi teken ervan en met een goede neus kan je ook ruiken dat het niet helemaal fris is.
Nou, succes weer met het herstel. Één injectie in je bil en je bent zo weer het menneke ( als het geen resistente variant is).
Een stijve tijdens de slaap kan weleens pijnlijk zijn, vooral als je ook moet pissen, maar lijkt me niet een symptoom van een soa.beste lezers
Ik neuk al zeker 7 jaar bare en heb nooit last gehad of ziektes " wonder"
Maar ik heb recent een date gehad
"Geen prostituees"!
en ze kwam mee naar me huis
ik had een condoom klaar liggen maar ze ging gewoon bare op me zitten
Tot me schrik kreeg ik 1-2 dagen later pijn aan me lul er kwam witte pus uit en in de avond en in de ochtend krijg ik een stijve en dat doet best veel pijn!
Ik heb al een plastest gestuurd en krijg morgen of dinsdag een uitslag maar ik ben nog nieuwsgierig naar andere mensen die hier last van hebben gehad
"prive mag ook gereageerd worden"
Mvg