Soa opgelopen

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Bij VV maakt het niet uit dat je de naam niet weet. Als het eenmaal rondgaat daar kun je er zeker van zijn dan 70% van de dames moment besmet is. Een klant doet gemiddeld 2 a 3 dames op een dag. Reken maar uit hoesnel dat vuurtje gaat met 20+ klanten per dame die rondom alle dames neuken. Als je VV belt doen ze er ook nog eens niks mee. Al gaan daar wekelijks SOA's rond. ... blijft een risico's de RTC clubjes. Kom er veel, maar toch 2x per jaar heb ik ook prijs.

Voormalig lid 7085

Toogplakker
26 okt 2017
176
20
Ik had laatst ook klachten 4 dagen na een raamdame bezocht te hebben. Vooral 's-nachts veel pijn in de onderbuik een branderig gevoel met plassen en 1 keer wat doorzichtig vocht uit de penis geknepen. Bij de huisarts een urinetest laten doen en deze was negatief voor chlamydia, gonorroe en blaasontsteking. Wel hebben ze het op kweek gezet en hebben toen toch bacteriën die blaasontsteking veroorzaken gevonden.
Ik heb een 7 daagse antibiotica kuur gehad en de klachten zijn gelukkig weg.

Langejaap

Ervaringsdeskundige
2 sep 2019
287
58
Gisteren de uitslag gekregen van mijn SOA test : trichomonas :|
Anti bioticum (metronidazol) gekregen ;)
Weet niet bij wie ik het zou opgelopen hebben :?:

DriverT

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
513
324
soa OPGELOPEN? Waarschijnlijk niet genoeg gebeden.....
Doe zoals ik....
Gaan bidden en alles gonna be alright!

Waar: Avenue Oud Kapelleke — Wikipédia

Marginale kaasbollen zich AUB onthouden...
Gebeden lieft in 't Frans.... want onze goeden GOD verstaat dat Vlaams of Nederlands boerentaaltje niet!

Jatoch020

Toogplakker
3 jul 2019
191
175
beste lezers

Ik neuk al zeker 7 jaar bare en heb nooit last gehad of ziektes " wonder"

Maar ik heb recent een date gehad
"Geen prostituees"!
en ze kwam mee naar me huis
ik had een condoom klaar liggen maar ze ging gewoon bare op me zitten
Tot me schrik kreeg ik 1-2 dagen later pijn aan me lul er kwam witte pus uit en in de avond en in de ochtend krijg ik een stijve en dat doet best veel pijn!

Ik heb al een plastest gestuurd en krijg morgen of dinsdag een uitslag maar ik ben nog nieuwsgierig naar andere mensen die hier last van hebben gehad

"prive mag ook gereageerd worden"

Mvg

nagash

Toogplakker
20 jun 2015
172
179
@Jatoch020
Als het een dame is die hier op forum is besproken dan lijkt het me handig om dit te benoemen hier maar ook naar de dame toe dat ze een soa heeft (Weet niet of je dit al hebt gedaan)
Is het iemand anders, wat is de meerwaarde van je bericht? behalve dat het klote is.

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Tot me schrik kreeg ik 1-2 dagen later pijn aan me lul er kwam witte pus uit en in de avond en in de ochtend krijg ik een stijve en dat doet best veel pijn!

Ik heb al een plastest gestuurd en krijg morgen of dinsdag een uitslag maar ik ben nog nieuwsgierig naar andere mensen die hier last van hebben gehad
Lijkt me een klassiek voorbeeldje Gonorroe . Het 'wit' zal wel 'gebroken wit' zijn. Zo helder wit is het allemaal niet.

Mooie landkaarten aan de binnenzijde van de ondergoed is ook een mooi teken ervan en met een goede neus kan je ook ruiken dat het niet helemaal fris is.

Nou, succes weer met het herstel. Één injectie in je bil en je bent zo weer het menneke ( als het geen resistente variant is).

Bema*

Toogplakker
5 okt 2023
211
226
En als je piemel ervan zou verschrompelen, kan je nog altijd bij een of andere ex-dvp een tweedehands voorbinddildo kopen om je verder te behelpen. :)Succes met de behandeling!

Jatoch020

Toogplakker
3 jul 2019
191
175
@Jatoch020
Als het een dame is die hier op forum is besproken dan lijkt het me handig om dit te benoemen hier maar ook naar de dame toe dat ze een soa heeft (Weet niet of je dit al hebt gedaan)
Is het iemand anders, wat is de meerwaarde van je bericht? behalve dat het klote is.
Was geen date via kinky of sexjobs maar een dame via badoo is ontmoeten ik geef ook aan dat het geen prostituee is

Jatoch020

Toogplakker
3 jul 2019
191
175
Lijkt me een klassiek voorbeeldje Gonorroe . Het 'wit' zal wel 'gebroken wit' zijn. Zo helder wit is het allemaal niet.

Mooie landkaarten aan de binnenzijde van de ondergoed is ook een mooi teken ervan en met een goede neus kan je ook ruiken dat het niet helemaal fris is.

Nou, succes weer met het herstel. Één injectie in je bil en je bent zo weer het menneke ( als het geen resistente variant is).
Dankjewel maat

Jatoch020

Toogplakker
3 jul 2019
191
175

Yes dankjewel kerel ik ga op pensioen als bare liefhebber… hier schrik je wel echt van

bf_1

Toogplakker
11 jun 2016
47
37
beste lezers

Ik neuk al zeker 7 jaar bare en heb nooit last gehad of ziektes " wonder"

Maar ik heb recent een date gehad
"Geen prostituees"!
en ze kwam mee naar me huis
ik had een condoom klaar liggen maar ze ging gewoon bare op me zitten

"prive mag ook gereageerd worden"

Mvg
Een stijve tijdens de slaap kan weleens pijnlijk zijn, vooral als je ook moet pissen, maar lijkt me niet een symptoom van een soa.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Een stijve in de ochtend die pijn doet is wel degelijk een symptoom van een mogelijke soa.
Natuurlijk kan het ook wat pijnlijk zijn met een volle blaas maar zoals jatoch het beschrijft dat
hij een gewone stijve in ochtend had, dan is dat zeker een aanwijzing.
Witachtige afscheiding erbij en klaar, op zeker een soa en meestal dan injectie en pillen.
Injectie tegen gonorroe en pillen tegen chlamydia die in 70% dan ook aanwezig is.
Hopelijk geen resistente gonorroe, die zien we ook steeds vaker, echt geen pretje.

Bema*

Toogplakker
5 okt 2023
211
226
Fijn dat er tenminste ene bij zit die er verstand van heeft. Hopelijk stemt dat bepaalde personen tot nadenken voor de actie ipv na de actie. ;)

Bema*

Toogplakker
5 okt 2023
211
226
Sommige mensen zoeken op dit forum dvp's waar zij bare kunnen neuken, (soms zelfs ongeacht of die dvp knap is of een oude doos is, heb ik de indruk) en andere mensen zoeken op dit forum naar dames die ineens erg populair worden wegens hun nzc aanbod, en zij besluiten dan om net daar NIET langs te gaan omdat dan iedereen er massaal naartoe gaat en de risico's groter dan normaal worden.

Ik denk dat er hier vaak te veel 'digitaal' gedacht wordt: een 0 of een 1. Je neukt met contoom, of je neukt zonder condoom. Volgens mij neukt iedereen wel eens mét en wel eens zonder. Het is niet zwart/wit. Een overwogen keuze is vaak de sleutel om het zo aangenaam en veilig mogelijk te houden.

Terug
Naar boven