Soa opgelopen

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Jan2000 zei:
Katwesel als een dame een soa zou oplopen en ze vertoont geen symptomen, dan lijkt mij de kans heel groot dat deze zal doorwerken.🤷‍♂️ Want in deze barre tijden lijkt het mij onwaarschijnlijk dat ze eventjes 3 weken zal stoppen (= 3 weken geen inkomen). En mijn verontschuldigingen ivm mijn taalgebruik in voorgaande berichten.

Jan2000 je hebt ook overal een antwoord op en je blijkt alweer klachten vrij te zijn en je wilt weer naar de dames toegaan en men raadt je dit nu af omdat het te snel is , maar meneer wil gewoon gaan ..... wat klopt er in het verhaal van de wandeleer niet .... Op op een andere site wordt je niet echt serieus genomen en heb je dit zelfde verhaal pas afgelopen maandag gemeld ..... Heb je zo'n gebrek aan aandacht dat je er om deze manier om vraagt ..... man neem afscheid van dit forum dit geeft tenminste veel minder gezeur op dit mooie forum

Pastore69

Ervaringsdeskundige
17 apr 2018
763
642
Ik vind dat we hier toch wel wat te streng zijn.Wat maakt het nu uit of iemand met een soa verder bare gaat neuken.Gun de persoon in kwestie toch gewoon z'n plezier en verder zien we wel waar het schip gaat stranden.Leven en laten leven,leer dat nou eens een keer.Er zijn een hoop ergere dingen in het leven dan wat druppels uit je piemel.Succes allemaal en stay safe!

Jan2000

Toogplakker
24 nov 2020
81
7
Negeer Kartwesel maar als die veronderstelt dat ik met een soa zc verder naar de dames zou gaan.

V

Verwijderd lid 12162

Guest
Joske007 zei:
Ik vind dat we hier toch wel wat te streng zijn.Wat maakt het nu uit of iemand met een soa verder bare gaat neuken.Gun de persoon in kwestie toch gewoon z'n plezier en verder zien we wel waar het schip gaat stranden.Leven en laten leven,leer dat nou eens een keer.Er zijn een hoop ergere dingen in het leven dan wat druppels uit je piemel.Succes allemaal en stay safe!

diezelfde mentaliteit kan je doortrekken met hiv en herpes dan ? lekker doordoen gewoon.... neen daar pas ik toch voor

Pastore

Legende
20 feb 2017
1.695
1.107
Joske007 zei:

je laatste woorden spreken al je voorgaande zinnen tegen.

Pastore69

Ervaringsdeskundige
17 apr 2018
763
642
Dat vind ik dus niet echt hé,stay safe in de zin van overleef alle rommel die je in je leven tegenkomt,daar bedoel ik niet dat beetje pus dat uit je stengel komt bv.

Jan2000

Toogplakker
24 nov 2020
81
7
Misschien heb ik wel hiv opgelopen vanaf mijn eerste bare (vaginaal) contact met een prostituee. Nog een paar maanden afwachten en een bloedonderzoek zal het uitwijzen.

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
De kans op hiv bij een vaginaal contact is 0,18 pct. Maak je geen zorgen kerel en neuk gewoon bare verder... het is toch zalig zo bare

Ik heb al 100den junks en chineesjes die 40 cumdumps per dag van hun pooier moeten halen geneukt.

Ik blaak van gezondheid, geconfirmeerd door 3maandelijkse soa test. Mijn lief naïef vrouwtje is ook nog gezond ;)

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
658
510
Als ik alles zo nog eens nalees van Jan2000 raak ik steeds meer overtuigd dat het allemaal één groot gedachtenexperiment is. Aandachtsziek of een lesje willen leren aan / schrik aanjagen van de verdorven types die zonder neuken. Een of enkele dames die erg geliefd zijn eruit pikken. Na het verhaal van de herpes die geen herpes was en de druiper die niet door een SOA kwam kon je de klok erop gelijk zetten: nu dus het wachten of r soms geen hiv in het spel is. Kan hij daar weer eindeloos op voortborduren, discussies triggeren. Misschien had ik er niet zelf naar moeten vragen, maar viel me op dat hij daar niets over zei. Evengoed als dat hij dus een testuitslag krijgt die niet strookt met wat hij voelt en ziet maar daar kennelijk geen aanvullende vragen aan de dokter of ggd over gesteld heeft.

Ik ga het verder negeren, risico is me te groot dat ik serieus in ga op iemand die zijn avonturen, klachten en testuitslagen van a tot z achter zijn computer beleeft.

Veel plezier nog

A

Anonymous

Guest
Wanneer je gezond leeft en eet dan heeft je lijf voldoende antistoffen om ziekten buiten de deur te houden. Daarbij is een soa niet dodelijk en gaat het vaak binnen 2 weken over.
En als laatste, het forum staat helemaal niet vol met soa meldingen dus die paar die hier klagen, die worden sterk uitvergroot. Want wat heeft diegene er aan om hier een soamelding te doen? Afschrikken dus, want je lost het probleem er niet mee op. Er is veel concurrentie dus een dvp anoniem zwart maken kan zeker een reden zijn.
Leef gezond en geloof niet alles wat op internet staat, vind je eigen weg en geloof in jezelf. Werkt perfect bij mij. Nog nooit bare iets opgelopen en ga vanmiddag weer mn lul uitlaten.

Jan2000

Toogplakker
24 nov 2020
81
7
Ja, ik zal vast wel op dat moment gewoon last gehad hebben van een urinebuis ontsteking vanwege een virusje of een bacterie dat zich al in/op mijn lichaam bevond...

A

Anonymous

Guest
Wanneer de dame bijvoorbeeld een glijmiddel gebruikt waar u gevoelig voor bent, dan kunt u ook een ontsteking oplopen. Bovendien is het uw eigen afweer die u het beste eens bij een natuurgenezer kunt laten controleren. Deze kan u helpen. Wij niet.

Voormalig lid 13642

Toogplakker
9 aug 2019
76
5
Bij vermoeden van een soa laat je testen.
En zadel niet anderen ook weer met een soa op.
En informeer de dame.

Zo houden we bare neuken leuk en redelijk veilig.

KamaSutra

Snuffelaar
28 sep 2022
16
1
@Jan2000 is bang dat hij na zijn eerste contact met Ana 'The Bare Queen' HIV heeft opgelopen!!! JAN blijft mij steeds verbazen.

Hij kraait maar onzinnige teksten uit!!!! Moderator Waarom is Jan nog niet geblokkeerd hier???

Jan2000

Toogplakker
24 nov 2020
81
7
Ik hoop van harte dat Toyota eens meemaakt wat ik afgelopen maand meegemaakt heb, ongeacht wat het bloedonderzoek ook nog zal uitwijzen binnen een paar maanden. De ene na de andere hier gaan ervan uit dat ik last had van één of ander virusje of bacterie dat al in of op mijn lichaam zit (of zat) hetgeen niets met een soa te maken heeft. Zelf al zou ik kunnen aantonen dat een soa test positief zou uitwijzen op één of andere soa, dan nog zouden ze zeker blijven ontkennen dat ik het niet van die bepaalde dame opgelopen kan hebben waarmee ik een maand geleden voor het eerst in mijn leven betalend bare ging. Gekker kan het niet meer worden. Reacties van sommigen hier zijn echt waanzin. Eigenlijk best wel grappig om sommige reacties te lezen hier.

Terug
Naar boven