Soa opgelopen

KamaSutra

Snuffelaar
28 sep 2022
16
1
Jan2000 loopt niet zo te huilen balken!! Je hebt zelf al die reacties uitgelokt...Iedereen hier maar de schuld geven en jezelf altijd maar vrij pleiten. Dames lekker bare nemen, klagen dat je iets hebt opgelopen en dan nog homo's erbij te betrekken. En dan ook nog vragen om laatste 5 berichten te verwijderen dat is gewoon belachelijk. Jij mag van alles schrijven en roepen en als wij je van repliek dienen loop je te huilen als klein kindje.....ga toch weg man. Wordt volwassen Jan2000.

Jan2000 zoek een hobby ga fietsen, neem een vriendin of een sabbatical, ga op vakantie het zal je goed doen...kennelijk heb je dat echt nodig.
Je begint nu echt rotzooi te kraaien...stop ermee!!!

Pastore

Legende
20 feb 2017
1.695
1.106
is een trollfiguur vrees ik.
Maar heeft een punt dat alle soagevallen hier worden weggezet als leugens.

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Pastore zei:

waar haal je deze wijsheid vandaan Pastore ..... er zijn genoeg meldingen geweest van medewandelaars die wat opgelopen hebben en dit gemeld hebben . Reken er maar zeker op dat de dames echt niet zitten te wachten op een soa , betekend niet kunnen werken en dus geen geld verdienen .

Daveke31

Ervaringsdeskundige
29 sep 2016
498
110
Pastore is volgens mij nog nooit bij een dame geweest, hij durft zijn lul er niet eens bare in stoppen, is gewoon een ruzie stoker, zijn al meerdere topics gesloten door hem volgens mij, gewoon eraf gooien en alle topics kunnen weer open zonder gedoe

Jan2000

Toogplakker
24 nov 2020
81
7
Katwesel als een dame een soa zou oplopen en ze vertoont geen symptomen, dan lijkt mij de kans heel groot dat deze zal doorwerken.🤷‍♂️ En zelf al zou een dame weten dat ze een soa met zich meedraagt maar er geen last van heeft, dan is de vraag of ze daadwerkelijk even uit dienst zou zijn of niet. Want in deze barre tijden lijkt het mij onwaarschijnlijk dat ze eventjes 3 weken zal stoppen (= 3 weken geen inkomen). En mijn verontschuldigingen ivm mijn taalgebruik in voorgaande berichten.

Jan2000

Toogplakker
24 nov 2020
81
7
Klopt Daveke31, er is een topic gesloten hetgeen misschien wel aan mij kan liggen. Maar dit was niet de bedoeling.

Pastore

Legende
20 feb 2017
1.695
1.106
heb wel al bare dates gehad hoor beste Dave, maar na een ghonnoroegeval probeer ik mijn verstand te gebruiken.
Ben al bare gegaan met Sonja (Genk), zelfs topic begonnen, Kita (Genk) , Molly (Genk) en nog verscheidene niet paydates.
Uiteindelijk Ghonnoroe opgelopen bij Chineesje, helaas ben ik niet immuun zoals Lumba en Baley.
Dit ter info.

Pastore

Legende
20 feb 2017
1.695
1.106
katwesel zei:
Pastore zei:

waar haal je deze wijsheid vandaan Pastore ..... er zijn genoeg meldingen geweest van medewandelaars die wat opgelopen hebben en dit gemeld hebben . Reken er maar zeker op dat de dames echt niet zitten te wachten op een soa , betekend niet kunnen werken en dus geen geld verdienen .

Er wordt zeer snel kritiek gespuid bij een soa melding, dat is gewoon een feit hier.
Dames zitten zeker niet te wachten op een soa, maar verspreiden het wel, en aangezien ze meestal geen last hebben werken ze gewoonlijk door.
Ook zij doen soa meldingen meestal af als onzin.

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
658
510
Pastore zei:
katwesel zei:
Pastore zei:

Er wordt zeer snel kritiek gespuid bij een soa melding, dat is gewoon een feit hier.
Dames zitten zeker niet te wachten op een soa, maar verspreiden het wel, en aangezien ze meestal geen last hebben werken ze gewoonlijk door.
Ook zij doen soa meldingen meestal af als onzin.
Dames verspreiden soa's ? Ja hoor, want de klantjes hebben nooit iets, laten zich dagelijks testen, stellen de danes ogenblikkelijk op de hoogte. En wachten keurig af totdat ze zeker weten dat ze inderdaad een SOA hebben voordat ze hier een dame aan de schandpaal nagelen. Vervelend dat wij als keurige klanten het moeten doen met zulke vuige verdorven types zoals prostituees, geen enkel alternatief hebben om ons zaad kwijt te worden.

Nee Pasture er wordt niks weggemoffeld. Wel worden kritische vragen gesteld aan mensen die soms al bij het eerste prikje of pijntje beginnen te wijzen naar de laatste dvp waar ze zijn geweest. Want al die anderen, daar hebben ze nog nooit wat oogelopen / het was de enige waar ze ooit bare mee deden / ze laten zich anders alleen met condoom pijpen etc etc.
Er wordt op dezelfde manier kritisch mee omgegaan als op girlsreview en zeker vroeger op hookers. Dat is ook logisch want het kan de dame onnodig klanten kosten terwijl de 'melder' doodleuk vaststelt dat er niks is gevonden maar dat het niet anders kan dan … ofwel nooit meer van zich laat horen. Logisch dat zo'n melding dan ook verwijderd wordt. Maar ondertussen blijft het verhaal even goed wel aan een dame kleven, of hebben op zijn minst een paar klanten de dame veiligheidshalve maar een tijdje overgeslagen.
Dat is de reden dat niet elke melder zomaar blind geloofd wordt.
Nogmaals, ook op die andere forums.
Temeer omdat het ook een prima wapen is om een dame te grazen te nemen. Om iets wat ze geweigerd heeft, slechte dienstverlening in de ogen van de klant of gewoon om de dame op te voeden omdat de klant bij nader inzien vindt dat het toch niet kan wat ze doet, bare met ook anderen dan de meldende klant, of pijpen zonder.

Terug
Naar boven