Soa opgelopen

Pastore69

Ervaringsdeskundige
17 apr 2018
763
642
Pastore zei:
nee, is niet goed, je moet de plasbuis rust gunnen.
Dan moet je hem al proper maken net voordat je binnen gaat.

Ik denk anders,door paar keer per dag te spuiten gaat het "vuil" ermee uit,win win lijkt me.Op naar de dvp dus :mrgreen:

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
658
510
Jan2000 zei:
Negatief op Chlamydia en Gonorroe. Nadien overgeslaan op het oog. En toch heb ik iets opgelopen van haar.

Wat dat laatste dan conclusie/ advies van de dokter?

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Jan2000 zei:
@KamaSutra Ik kreeg klachten die op een druiper lijken. De hele dag door stinkende sljjmerige afscheiding, pijnlijk urineren, jeuk en steken aan penis en heel pijnlijke erectie.

Welke klachten ga je nu nog meer krijgen , je geloofwaardigheid zakt met elk bericht dat je schrijft hier. Zeker omdat nu schrijft dat je niet zo makkelijk in den haag kan komen . Terwijl je voor je 'soa' vele dames daar bezocht heb .... ben je bang dat je door de dames/wandelaars aangesproken wordt .

Jan2000

Toogplakker
24 nov 2020
81
7
Nee Katwesel, helemaal niet. En wat maakt het mij uit of ik dan geloofwaardig overkom of niet?
Waarom zou ik nou in godsnaam voor de grap schrijven dat ik iets opgelopen heb?

KamaSutra

Snuffelaar
28 sep 2022
16
1
@Jan2000 wellicht was je al besmet! Misschien heeft Ana 'The Bare Queen, helemaal niks te maken met je soa besmetting. Heb jij daar aan gedacht??

Jan2000

Toogplakker
24 nov 2020
81
7
Nee KamaSutra, het kan geen toeval zijn. Ana is de enige dame met wie ik bare seks had sinds een aantal maanden geleden. En exact twee weken nadien heb ik de symptomen van een druiper. Geloof nu toch niet jouw eigen dikke bullshit gezeik aub. Jij gelooft ook nog dat sneeuwwitje echt bestaat zeker? Misschien krijgen voorgangers of bare bezoekers na mij helemaal geen symptomen en willen ze zich ook gewoon niet laten testen. Misschien bang om de realiteit onder ogen te komen, of te goedgelovig dat men nooit iets zal oplopen? Geen idee. Want zeg jij mij dan eens waardoor ik anders deze klachten kan hebben? Het is sedert maart geleden dat ik bare (niet betaalde) seks gehad heb met een dame. Ga je nou beweren dat ik het toen opgelopen zou hebben?

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
658
510
Ook geen pzc? Links en rechts diverse mensen die van pzc bij een dame een SOA hebben opgelopen via pzc.

Maar wacht even je hebt dus geen SOA. Gonorrhoea en Chlamydia negatief. Allerlei andere ziektes kun je ook via andere weg dan sex oplopen, en desnoods zelfs ook met condoom.. Zoals Herpes, waar je eerst aan dacht. NSU, non specifieke urethrytis (een plasbuis ontsteking door andere bacterien /schimmels dan de gonorrhoea en chlamydia.) die op je eigen huid of die van een van de dames waar je contact mee hebt gehad van nature aanwezig kunnen zijn. Dat is echt geen sprookje. Is zelfs ook een bekend verschijnsel dat mannen door er reveel aan te zitten en er druppeltjes uit te persen juist een verergering / ontsteking veroorzaken. Ook dat is geen grapje of bagatel.

Best begrijpelijk dat je dan automatisch denkt aan je laatste sexcontacten, maar dat is dan allesbehalve zeker. En dames kunnen zich er dus ook niet op laten testen.

Daarom vroeg ik me af wat de dokter als conclusie /advies meegaf. Meestal dien ze voor de vorm nog wat aanvullend onderzoek naar oa trychomonas en mycoplasma's, waarvan de laatste dus ook weer van nature op de huid kunnen zitten. Meestal levert satniet zoveel op.

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
658
510
Ook geen pzc? Links en rechts diverse mensen die van pzc bij een dame een SOA hebben opgelopen via pzc.

Maar wacht even je hebt dus geen SOA. Gonorrhoea en Chlamydia negatief. Allerlei andere ziektes kun je ook via andere weg dan sex oplopen, en desnoods zelfs ook met condoom.. Zoals Herpes, waar je eerst aan dacht. NSU, non specifieke urethrytis (een plasbuis ontsteking door andere bacterien /schimmels dan de gonorrhoea en chlamydia.) die op je eigen huid of die van een van de dames waar je contact mee hebt gehad van nature aanwezig kunnen zijn. Dat is echt geen sprookje. Is zelfs ook een bekend verschijnsel dat mannen door er reveel aan te zitten en er met de hand druppeltjes uit te persen juist een beschadiging/ ontsteking van de plasbuis veroorzaken. Ook dat is geen grapje of bagatel.

Best begrijpelijk dat je dan automatisch denkt aan je laatste sexcontacten, maar dat is dan allesbehalve zeker. En dames kunnen zich er dus ook niet op laten testen.

Daarom vroeg ik me af wat de dokter als conclusie /advies meegaf. Meestal doen ze voor alle zekerheid, als klachten aanhouden, nog wat aanvullend onderzoek naar oa trychomonas en mycoplasma's, waarvan de laatste dus ook weer van nature op de huid kunnen zitten. Meestal levert dat niet zoveel op.

Jan2000

Toogplakker
24 nov 2020
81
7
Zijn jullie dan echt allemaal zo naïef om jullie er zelf van te overtuigen dat ik tijdens mijn laatste bezoek aan Ana niets opgelopen heb? Dat die druiper symptomen zó toevallig is of van Nena zou kunnen komen die mij ook gedurende die maand één of twee keer zonder condoom pijpte? Waar ik overigens ook al sinds 2015 klant ben van Nena en nooit iets opgelopen heb bij haar door pzc?

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
658
510
In plaats van maar steeds wild om je heen te slaan met j beschuldigingen aan het adres van één en dezelfde dame en aan collega wandelaars -we zeggen het niet als we wat oplopen, we zijn naief etc- zou je er ook voor kunnen kiezen eens een keertje serieus te nemen wat we schrijven. Of eens de mening van piet soa of thirza te vragen. (Als die hier of op girlsreview nog schrijven. En wat heeft je dokter je nu verteld?

In plaats van maar voort te gaan in je eigen wereldje. Dat vreemd genoeg begon vanaf zo ongeveer dag 1 na je eerste bare bezoek aan een dame waarover je ons daarvoor ook al had doorgezaagd - en/of over twee collega's van haar die ongeveer even bekend zijn als populaire bare adressen.

Of wees gewoon een vent, hou op met zaniken, neem je verlies dat je een keertje wat hebt opgelopen. Iets dat dus niet geldt als een Soa en waar dames dus zelf ook geen weet van hoeven te hebben ook al laten ze zich elke dag testen. Dus niemands schuld en ook geen enkele reden om iemand te beschuldigen of aan de schandpaal te nagelen. Risico van het wandelen, of liever van het seks hebben met andere personen-; minder naarmate je je meer inpakt en bedekt, maar niet uit te sluiten.

Jan2000

Toogplakker
24 nov 2020
81
7
Akkoord 69lover, maar ik blijf het gewoon vervelend en
vreemd vinden dat ik de symptomen had van een druiper, trichomonas,... maar dat de soa test negatief uitkwam. En dat ik er 99,9% zeker van ben dat ik dit opgelopen heb door een bepaalde dame te bezoeken maar dat het merendeels dit weeral heel moeilijk lijkt te accepteren. Ik had het ook liever anders gewild en dat ik nadien nog eens naar Fatima kan gaan om nzc te proberen met haar, want ik had nu eindelijk eens de knop omgeschakeld. Maar dat durf ik nu niet meer.

Pastore

Legende
20 feb 2017
1.695
1.107
De discussie komt altijd op hetzelfde neer, namelijk de titel van het andere topic in deze rubriek, taboe op soa's en HIV.
Geen enkele dame heeft een soa en als je er als wandelaar last van hebt ben je een leugenaar.

KamaSutra

Snuffelaar
28 sep 2022
16
1
@Jan2000 Het lijkt mij heel sterk dat je wat van Ana hebt opgelopen. Alle leden op dit forum die Ana bezocht hebben en bare sex hebben gehad is nooit melding gemaakt van een soa met de Bare Queen.

Wij zijn niet naïef!!! Stop met klagen en als je moeite hebt om wat op te lopen stop dan met wandelen en zoek een vriendin. Na al je negatieve berichten, je gezeur en gezeik krijg ik nu de indruk dat je hier Ana een slechte naam wilt bezorgen. Je moet echt daarmee ophouden.

Had Ana vandaag nog bezocht en kort even gehad over soa's en testen. Ze gaf mij te kennen dat nu veel klanten vragen of ze is getest. En dat vind ze gewoon niet leuk meer om constant maar een antwoord op die vraag te geven. Die indruk had ik van haar.
Jij bent daar debet aan. Stop ermee om Ana hier zwart te maken ze doet haar werk goed en laat zich testen.

Mijn advies aan je is ga wat anders doen, ga op vakantie, neem een sabattical of zoek een vaste relatie het zou je meer rust geven.

Jan2000

Toogplakker
24 nov 2020
81
7
Pastore, dat is gesproken👏 deze indruk krijg ik toch ook vaak. En KamaSutra, wat ik ook opgelopen mag hebben, al dan niet iets wat aanschouwd kan worden aan een soa; het is zeker en vast te wijten door mijn bezoek aan Ana. Mss komt het wel door het sperma van voorgangers dat nog in haar aanwezig was. Ik was tijdens mijn eerste bare bezoek aan haar mss inmiddels wel al haar 10de klant die dag. Want de ene na de andere was mij 's ochtends voor. Er zullen heus nog wel een pak klanten rondlopen van haar die haar speciaal bezoeken voor bare sex en geen lid zijn van dit forum. Denk je dat diegene die bewust een soa oploopt zich lid zou maken om dit hier even te komen melden? En ja, daarover ga ik niet discussiëren, Ana doet haar werk heel goed naarmate je een terugkerende klant bent. Ik heb er de laatste keer enorm van genoten toen ik héél vroeg opstond om speciaal haar eerste klant te kunnen zijn en ons eens goed te laten gaan. Het was enorm geil toen ze op mij kwam zitten. Toen we elkaar tongzoenden terwijl ze zat te rijden op mij met mijn penis puur natuur in haar, klaar om haar baarmoeder te voorzien. Heb er echt super van genoten toen. Maar dat wil daarom niet betekenen dat ze toch asymptomatisch een soa met zich zou meedragen. Voor de allerlaatste keer en laat dit duidelijk zijn; ik probeer haar heus niet slecht te maken.

KamaSutra

Snuffelaar
28 sep 2022
16
1
@Jan2000 Je blijft maar zeuren en klagen dat je iets hebt opgelopen van Ana ''The Bare Queen'' Nu zeg je dat het komt door andermans sperma in haar poesje!!!! Die kans is echt gering. Ik lees in je berichten dat je al een geruime tijd dames bezoekt. Maar lees nooit in de berichten dat je misschien van een andere dame iets hebt opgelopen. Het is bij jou constant alleen maar Ana. Stop daarmee !!!

Wellicht had je al een bacterie of virus in je lichaam voordat je Ana bezocht. Wees ook even kritisch naar jezelf!!!! Ik denk dat je hier bent omdat je aandacht wilt of nodig hebt. Stop met zeuren dat je het van Ana hebt. Doe de volgende keer een condoompje om. En als je toch nog bare durft te gaan en straks weer hier loopt te klagen dat je wat hebt opgelopen dan begin ik echt medelijden met je te krijgen.

Jan2000

Toogplakker
24 nov 2020
81
7
@KamaSutra ik zei dat het zou kunnen. Misschien is de meerderheid van dit forum misschien iets meer immuun? En heb ik pech gehad. Misschien kan het er best wel mee te maken hebben dat vuile homo voorgangers haar eventueel anaal genomen hadden en nadien terug in haar vagina? Misschien dat mijn lul het ooit nog eens wint van mijn verstand want Fatima zou ik ook heel graag eens willen volspuiten.

KamaSutra

Snuffelaar
28 sep 2022
16
1
@Jan2000 Nu ga hier echt te ver!! Nu geef je homo's de schuld van je soa die hebt opgelopen met Ana...!!! Eerst was het andermans zaad.
Het begint hier echt gekker te worden met Jan2000. Homo's bezoeken niet de doubletstraat!!! Die zoeken hun behoeftes elders.
Jan2000 nu moet je echt ophouden met je gekraai!!!!!!!

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Waar het hart van vol is stroomt de mond van over; Ik denk dat onze Jan2000 zich zelf graag op een nachtelijke parkeerplaats laat volspuiten door een zoals hij zelf zegt 'vuile homo'. Dat vuil zal dan te maken hebben met het feit dat onze Jan2000 zijn poepgaatje niet graag spoelt. Onze Jan2000 kiest er zelf voor om dames zonder condoom te neuken en geeft dan alles en iedereen de schuld, maar zelfreflectie is onze Jan2000 vreemd.

Terug
Naar boven