Soa opgelopen

Voormalig lid 12499

Snuffelaar
15 apr 2019
14
2
Mja, elk lichaam reageert anders. Ook niet iedereen ligt van corona aan de beademing. Anyway, mijn verhaal kan Jan2k mogelijk wat perspectief bieden. Bij mij loste alles vanzelf weer op.

Pastore69

Ervaringsdeskundige
17 apr 2018
763
642
Pastore zei:
goed dat het beter is, lijkt toch veel op Ghonnoroe of chlamydia.
Misschien het moment om Rumba of Baley eens naar Ana te sturen om hun immuniteit te testen.

Haha,goede post wel.

Baley187

Ervaringsdeskundige
23 jun 2021
455
222
Mijn immuniteit hoef ik niet te testen en ik ga niet naar de horen straat, meer mannen round lopen en kijken dan neuken, heb ik geen tijd voor :lol:

Genoeg meiden geneukt die coke/crack/heroin en nog andere shit gebruikte en ben nog lekker gezond

Drugs en sex :D :D :D

Ik kick om een kut volspuite en naar een andere gaan zonder douche en laat haar die andere wijf kut vocht aflicken van me pick en haar ook volspuiten

I eat 1 meal every 24 hours and live a Vegan Lifestyle :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Never creampied a Portuguese and don't know how she looks or prices or I'd visit this Ana just to mark that Nationality off my lift :lol: :lol: :D

tell women don't worry about me, worry about yourself if they ask if i ain't scared i get sick :lol: :lol: :lol: :lol:

I do a full body check-up every 3/4 months and the first time I did an STD test was last year and im 34 now and was clean

Baley :cool: :cool: :cool:

Jan2000

Toogplakker
24 nov 2020
81
7
Zijn er mensen die een pijnlijke erectie ervaarden tijdens een soa? Hoelang had men daar dan last van?

Jan2000

Toogplakker
24 nov 2020
81
7
Negatief op Chlamydia en Gonorroe. Nadien overgeslaan op het oog. En toch heb ik iets opgelopen van haar.

KamaSutra

Snuffelaar
28 sep 2022
16
1
Jan2000 wat heb je opgelopen? Ik moet toegeven dat ik nooit wat heb opgelopen met Ana. Zelf ben ik soa vrij na 1 jaar sex met Bare Queen Ana.

Maar toch plan ik om volgende week om weer heerlijk bare te gaan met Ana.

Rudo

Snuffelaar
23 sep 2019
12
1
Jan2000 zei:
Zijn er mensen die een pijnlijke erectie ervaarden tijdens een soa? Hoelang had men daar dan last van?

Ik heb sinds een maand of twee aan de linkerbovenkant van mijn erectie een licht pijnlijk gevoel, na te hebben geneukt met een Antwerps vrouwtje van RL. 'In rust' voel ik niets en er is ook geen afscheiding of dergelijke. Ik dacht aanvankelijk aan een kneuzing, Dat heb ik vroeger wel eens gehad na anaal te zijn binnengedrongen (zonder glijmiddel) bij een dame in de sekscinema. Erg opwindend, maar achteraf pijnlijk. Het ging wel na circa een half jaar vanzelf over. Ik hoop nu ook nog dat het ook vanzelf weer over gaat. De vraag is wat je er anders aan kunt doen ?

Jan2000

Toogplakker
24 nov 2020
81
7
@KamaSutra Ik kreeg klachten die op een druiper lijken. De hele dag door stinkende sljjmerige afscheiding, pijnlijk urineren, jeuk en steken aan penis en heel pijnlijke erectie.

KamaSutra

Snuffelaar
28 sep 2022
16
1
@Jan2000 Heb jij Ana op de hoogte gebracht over je aandoening? Wellicht weet Ana niet eens dat ze met een soa rond loopt!!! Misschien moet ik toch maar mijn bezoek aan Ana even uitstellen.

Jan2000

Toogplakker
24 nov 2020
81
7
Nee want ik woon heus niet in de buurt van Den Haag en kan niet zomaar vandaag of morgen even naar daar gaan.

Pastore69

Ervaringsdeskundige
17 apr 2018
763
642
Stel me toch oprecht de vraag als ik zie dat Lira bv gewoon ziek ontvangt. Mag ik dan bv met de symptomen van een druiper, maar waar de ziekte nog niet vastgesteld is door een arts verder dvp bezoeken?

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
Joske,

Dat mag je ;) wat niet weet, niet deert ;)

Persoonlijk ben ik ongevoelig voor soas, dus mij maakt het niet. Ik neuk lekker door zelf al heeft mijn voorganger zijn druiper anaal en vaginaal ingevlamd :lol:

Pastore

Legende
20 feb 2017
1.695
1.105
Joske007 zei:
Stel me toch oprecht de vraag als ik zie dat Lira bv gewoon ziek ontvangt.Mag ik dan bv met de symptomen van een druiper,maar waar de ziekte nog niet vastgesteld is door een arts verder dvp bezoeken?

met symptomen van een druiper zou ik sowieso geen zin hebben seks.
Ook als dvp zou ik me hier vragen bij stellen.

Pastore69

Ervaringsdeskundige
17 apr 2018
763
642
Toch verschillende keer aan mijn spel getrokken toen ik het had.Blijkt wel dat dat niet zo heel goed,heb ik ook maar gelezen.Ge ziet dat toch niet echt aan uwe zot als je hem wat proper maakt,wel?

Pastore

Legende
20 feb 2017
1.695
1.105
nee, is niet goed, je moet de plasbuis rust gunnen.
Dan moet je hem al proper maken net voordat je binnen gaat.

Terug
Naar boven