Soa MELDINGEN

feynoord

Ervaringsdeskundige
27 jun 2017
371
146
Tja.. zowat alle nzc dames hebben herpes, je moet gewoon geluk hebben dat ze niet werken als ze uitslag hebben en dat jij hun dan bezoekt.
Lijkt me toch kort door de bocht.. in al die jaren slechts 2 x iets opgelopen.... maar ik ga danook niet naar GB's waar de dames iederd ag ergens actief zijn op een of andere GB. En die 2 keren was telkens bij onze Oosterburen... Planet Happy Garden ... Poolse dames... In België nog nooit, nu ben ik al enkele jaren uit het circuit... dus sta ik er anders in.

040kerel040

Toogplakker
29 sep 2025
90
79
Aangezien ik af en toe bij Cupido kom en daar zowel Leuke Dame als Angel bare doen... (en ik daar buiten om nog wat wisselende contacten heb gehad) ga ik vrijdag testen.

Als het raak is, mag ik er zeker 8 informeren.

Reden van testen is overigens een blaasje aan de eikelrand met een harde rand eronder. Vertrouw het niet en het is ook al paar jaar geleden dat ik voor laatst getest ben

leatherlover

Snuffelaar
23 dec 2025
19
21
Wanneer je regelmatig bare neukt lijkt het mij trouwens best dat je je om de 3 maanden laten checken en prep neemt. Het risico is gewoon veel groter.

040kerel040

Toogplakker
29 sep 2025
90
79
Vandaag test gedaan. Hele reutemeteut. Bloed, urine, keel en anaal swap. En een swap van de inmiddels genezen plek op de eikelrand.

Prep kwam wel tersprake alleen blijft een ding dat het meer bij man-man contact wordt voorgeschreven dan bij man-vrouw. Toen ik vertelde over stellen die prep gebruiken icm bare seks, clubs etc klapperde de jongedame wel even met d'r oren. Hun cijfers wijzen anders uit zei ze.

Anyway, ik heb verder geen klachten en weet dus over paar dagen hoe de vlag er voor hangt.

leatherlover

Snuffelaar
23 dec 2025
19
21
Je zou kunnen liegen en zeggen dat je ook sex met mannen hebt.
Het risico is wel kleiner, maar ook niet onbestaand. Vermoedelijk schrijven ze het niet graag voor omwille van de kost voor de sociale zekerheid.
Eventueel kan je het wel vastkrijgen via een gay vriend. Maar die heeft niet iedereen natuurlijk 😊

Bareman

Toogplakker
5 dec 2024
224
222
Ik wordt best misselijk van ineens 2 tabletjes Prep. Elke dag een tablet kan ook maar dan verdwijnt zowat mijn libido en ben ik elke dag een beetje misselijk ook al slik ik het 's avonds.

tiffany

Toogplakker
12 aug 2020
82
95
De kans op HIV van vrouw naar man via normale vaginale sex is eerder 1 op 10.000. En dan moet de vrouw ook nog besmet zijn. Bij anale sex is de kans groter en bij MSM is de kans ook duidelijk groter aangezien het daar meer voor komt. Is als een loterij, je kan het op lopen maar zeer kleine kans. Kans op overlijden in het verkeer is ongeveer 1 op 20.000. Er overlijden 45000 mensen per jaar aan kanker. Dus ik neem het risico. Er zijn idd ook mensen die de loterij winnen maar ik ken er geen een. De dames in RTC clubs moeten elke maand getest worden. En als die negatief zijn kun je dus ook niet besmet worden. De kans op andere ziektes is er natuurlijk wel.

https://stdcenterny.com/articles/std-risk-with-one-time-heterosexual-encounter.html#:~:text=A gonorrhea infection is caused,a female is only 20%.

Laatst bewerkt:

leatherlover

Snuffelaar
23 dec 2025
19
21
Ok, die cijfers zullen wel kloppen. Misschien ben ik wat te voorzichtig omdat ik ook iedere keer win bij de loterij 🤣

leatherlover

Snuffelaar
23 dec 2025
19
21
Ik wordt best misselijk van ineens 2 tabletjes Prep. Elke dag een tablet kan ook maar dan verdwijnt zowat mijn libido en ben ik elke dag een beetje misselijk ook al slik ik het 's avonds.
Indien je een dag op voorhand weet dat je gaat bare sex hebben kan je ook de dag ervoor starten met 1 tablet en de dag zelf ook 1 tablet. Dan zijn de nevenwerkingen minder.

Terug
Naar boven