Soa epidimie gaande in Rotterdam

A

Anonymous

Guest
Maar dat wisten we toch al ...

Het is er weer een die niet wil delen maar wel hier adresjes opdoen..

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Ja meneer Rockguy. Ik ben dus niet de enige die vind dat je wat overdreven onaardig reageerde maar dat zal jou waarschijnlijk een zorg zijn. En je mag mij een fucker vinden hoor ha ha. Want ik mag dat graag doen ja.
Maar waarom je zo grof moet reageren snap ik nog steeds niet hoor. Maar dat is jouw keuze en ik blijf gewoon beleefd. Zegt meer over jou dan over mij. Zal je ook wel weer gefrustreerd op reageren maar als je dat leuk vindt dan moet je dat vooral doen. Kwestie van kort lontje kennelijk. Ik vind het eerder wat zielig. Sterkte ermee.

PussyBeater

Toogplakker
22 jul 2015
143
32
@ Cerato heeft niks met kort lontje te maken of gefrustreerd.En wie zeg dat ik hier adresje opdoe.
Denken jullie nou echt dat ik verlegen zit om jullie adresjes heb ik ooit aan 1 van jullie gevraagd om mij een adresje
te geven, dacht het niet en als jullie goed mijn recensie hebben gelezen dan, dan had ik het al aangegeven.
En nu niet meer reageren op mijn post wat ik hier plaats. Discussie gesloten!!!

Voormalig lid 1209

Ervaringsdeskundige
5 jul 2015
607
319
rockguy zei:

Nee hoor, die gaat lekker door. Ik stel voor dat iedereen die scheldkannonades begint van het forum verbannen wordt. :twisted:

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
pijpfitter zei:
rockguy zei:

Nee hoor, die gaat lekker door. Ik stel voor dat iedereen die scheldkannonades begint van het forum verbannen wordt. :twisted:

Ik sluit me hierbij aan.

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
mensen aub zeg, ik vind dit forum een leuke hobby.
MAar als ik scheidsrechter had willen worden had ik wel op een voetbalveld gestaan ipv achter mijn PC te zitten.

Grzz
Barefan

PussyBeater

Toogplakker
22 jul 2015
143
32
@ CWP weet niet hoe je aan die naam komt, maar als jij denk dat ik zo heet
dan zit je er volledig naast :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Barefan zei:
mensen aub zeg, ik vind dit forum een leuke hobby.
MAar als ik scheidsrechter had willen worden had ik wel op een voetbalveld gestaan ipv achter mijn PC te zitten.

Grzz
Barefan

Sorry maar ik vind dit ook wel wat kort Door de bocht. Snap dat je dit soort zaken niet leuk vindt maar je bent forum moderator of niet. Als dan iemand die zich op tenen getrapt voelt met grove taal begint zou je daar toch wel iets mee moeten, maar dat is mijn zienswijze. Als je altijd aan de kant wilt blijven staan en nooit wil ingrijpen dan snap ik niet dat je forumbeheerder bent of wilt zijn. Niets persoonlijk integendeel; ik waardeer dit forum juist zeer maar soms ontkom je niet aan de minder leuke taken die dat ook mee brengt. Verder trouwens weinig mis met het forum dus zo zwaar kan een keer ingrijpen ook weer niet zijn toch?

Voormalig lid 203

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
250
1
Barenzc zei:
En hoes met roosje
Daar hoor je niks over meer
Laatste wat ik hoorde dat ze wel degelijk troep verspreide
Gelukkig nooit geweest maar ken mensen die achter af veel spijt had
Goh, in deze thread over Rannah uit Rotterdam had je precies zo'n vage beschuldiging die je nooit onderbouwd hebt.
https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=173&t=426&p=15203#p15203
Hier beschadig je mensen mee. Maar misschien vind je het leuk om dat te doen?

Barenzc

Snuffelaar
26 jul 2015
23
1
LekkerZonder zei:
Barenzc zei:
En hoes met roosje
Gelukkig nooit geweest maar ken mensen die achter af veel spijt had
Goh, in deze thread over Rannah uit Rotterdam had je precies zo'n vage beschuldiging die je nooit onderbouwd hebt.
https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=173&t=426&p=15203#p15203
Hier beschadig je mensen mee. Maar misschien vind je het leuk om dat te doen?

Hoe wil je het onderbouwd hebben?
Er zijn mensen die niks willen geloven omdat ze bang zijn dat het feestje voor ze ophou
Ja er zijn dames die wat verzwijgen en sommige zijn safe
Blijkbaar ben jij een type dit de negatieve verhalen niet wil horen
Waar is roosje opeens??
Gelijk van uitgaan dat je iemand kapot wil maken als er iets over gezegd wordt waarschuwing negeren ik wens je wil succes

Test je zelf jonge

enjoyerik

Toogplakker
27 mrt 2015
141
2
Barenzc zei:
Waar is roosje opeens??
Gelijk van uitgaan dat je iemand kapot wil maken als er iets over gezegd wordt.....

Test je zelf jonge

Wellicht kapot gemaakt ? Heb haar kort voor de heisa begon bezocht en me direct na de eerste aantijgingen laten testen
(meten is weten nietwaar) .... alles bleek in orde !

Merkwaardig overigens dat een dame na het al dan niet vermeend oplopen van een soa tot in lengte van dagen "besmet gebied" blijft terwijl de heren die haar met die soa opzadelden onbekritiseerd de ene na de andere dame/party kunnen blijven bezoeken.

Alertheid en regelmatig testen is dus inderdaad het devies.... voor een ieder (ook als er geen klachten zijn) !

Voormalig lid 203

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
250
1
enjoyerik zei:
Barenzc zei:
Gelijk van uitgaan dat je iemand kapot wil maken als er iets over gezegd wordt.....

Wellicht kapot gemaakt ?
Geheel correcte samenvatting Erik, dank je.

Merkwaardig overigens dat een dame na het al dan niet vermeend oplopen van een soa tot in lengte van dagen "besmet gebied" blijft terwijl de heren die haar met die soa opzadelden onbekritiseerd de ene na de andere dame/party kunnen blijven bezoeken.
Precies. Maar het is blijkbaar voor een aantal leden veel leuker hun agressie op een vrouw te richten waar ze om wat voor reden dan ook wat tegen hebben. Zo'n vrouw zit nl per definitie in een kwetsbare positie en kan zich eigenlijk nauwelijks verweren tegen dit soort hetzes. En als je een klein slap pikkie hebt, kan je jezelf op die manier toch nog een hele vent voelen.

Ook ik bezocht GB's van Roosje en net als Erik heb ik geen SOA's bij haar opgelopen.

Barenzc

Snuffelaar
26 jul 2015
23
1
LekkerZonder zei:
enjoyerik zei:
Barenzc zei:

Wellicht kapot gemaakt ?
Geheel correcte samenvatting Erik, dank je.

Precies. Maar het is blijkbaar voor een aantal leden veel leuker hun agressie op een vrouw te richten waar ze om wat voor reden dan ook wat tegen hebben. Zo'n vrouw zit nl per definitie in een kwetsbare positie en kan zich eigenlijk nauwelijks verweren tegen dit soort hetzes. En als je een klein slap pikkie hebt, kan je jezelf op die manier toch nog een hele vent voelen.

Ook ik bezocht GB's van Roosje en net als Erik heb ik geen SOA's bij haar opgelopen.

Gefeliciteerd hoop jullie bij de volgende test nog steeds clean zijn.
Maar wat ik zeg je kan niet tegen als iemand over SOA of HIV begint

A

Anonymous

Guest
we kunnen er wel tegen als er meerdere een SOA bij een betreffende dame hebben opgelopen maar niet als er een iemand dit meld en uit zijn verleden blijkt dat hij wel vaker loze beschuldigingen hier plaatst die door andere worden ontkracht worden .

als je zo bang ben voor SOA´s dan moet je niet buiten de deur neuken en thuis een condoom om doen !!

heb al bij verschillende dames verschillende SOA´s opgelopen thats the part of the game !!

heb de desbetreffende dame altijd zelf verwittigd van dat ze mogelijk een SOA heeft opgelopen ..
ik beschuldig de dame NIET het is op de klant zijn verzoek om het condoom in de verpakking te laten !!

waardoor ze ook actie kunnen ondernemen naar hun bezoekers !!

niet hier lopen te roepen en de dame in kwestie niet op de hoogte brengen .

heb van die verschillende keren maar 1x melding over 1 SOA gemaakt hier omdat deze dame geen gehoor gaf aan mijn waarschuwing !!

de andere dames hadden wel gelijk zichtbare actie ondernomen (advertentie verwijdert )

ik kijk dus weer met frisse moed uit naar de volgende 2 maandelijkse SOA en HIV test !!

enjoyerik

Toogplakker
27 mrt 2015
141
2
Barenzc zei:

Ik neem soa's zeer serieus en laat me dan ook regelmatig (preventief) testen door de ggd (bij klachten/geruchten waar nodig vervroegt) nog niet eens zo voor mezelf maar vooral om te voorkomen dat ik ongemerkt iets aan anderen door geef. Mijn laatste test vond 24 maart jl. plaats en was wederom in orde wat met mijn/ons actieve sex leven natuurlijk slechts een momentopname is.

Wat mij stoort in de soa berichtgeving is de eenzijdig beschuldigende vinger richting de dames terwijl zij die soa's natuurlijk ook niet zelf in de supermarkt of per internet hebben aangeschaft. Als je voor bare kiest dan kleeft daar OVER EN WEER een risico aan dat je voor anderen klein kunt houden door jezelf regelmatig te testen. Zoals gezegd is die test slechts een moment opname en tegen de tijd dat de "alles in orde" uitslag binnen is kun je ongemerkt al weer een nadien opgepikte of t.t.v. de test nog niet meetbare oude besmetting onder de leden hebben. Je kunt een dame of heer dus hooguit iets verwijten als ze zich onvoldoende vaak laten testen, partnerwaarschuwingen/klachten negeren en/of willens en wetens door blijven gaan met een gekende soa.

Zoals gezegd stoort het me vooral dat een dame met een (vermeende) soa tot in lengte van dagen besmet gebied blijft (terwijl de meeste soa toch goed te behandelen zijn) terwijl de heren van wie ze die soa heeft opgelopen vreemd genoeg geen aangeschoten wild zijn. Hoe zou jij het vinden als je opeens een berichtje las in de trant van "had bij mijn laatste test een soa en heb zo het vermoeden dat ik die bij Barenzc heb opgelopen dus...". Als dat bericht zich als een lopend vuurtje verspreidt, tot in lengte van dagen blijft staan en niemand wil je meer ontvangen dan kom ik vervolgens met "hij is inmiddels gestopt met het bezoeken van dames dus kennelijk was het inderdaad meer dan een gerucht". Was het dan niet fijner geweest als de dame in kwestie jou persoonlijk had ingefluisterd om eens even langs de dokter te gaan in plaats van haar vermoedens direct met de wereld te delen ?

Een openbare melding (liefst zonder beschuldigend naar de dame te wijzen maar meer in de trant van ik heb een soa en was daar en daar) zou op zich zo erg niet zijn als iedereen daar maar een beetje normaal mee om zou gaan. Persoonlijk zie ik zo'n melding slechts als een kans voor alle betrokkenen om wellicht wat vroeger dan gepland een afspraak te maken met met de ggd maar helaas vat niet iedereen het zo op en ontaard het al gauw in een "dan zal ik die en die maar niet meer bezoeken". Juist berichten als

"En hoes met roosje
Gelukkig nooit geweest maar ken mensen die achter af veel spijt had"

stuiten mij tegen de borst waarbij jij op jou beurt niet wilt horen dat ik aan mijn bezoekje aan haar niets andes heb overgehouden dan een leuke ervaring.

A

Anonymous

Guest
enjoyerik zei:
Barenzc zei:

Ik neem soa's zeer serieus en laat me dan ook regelmatig (preventief) testen door de ggd (en bij klachten/geruchten waar nodig vervroegt). Mijn laatste test vond 24 maart jl. plaats en was wederom in orde wat met mijn/ons actieve sex leven natuurlijk slechts een momentopname is.

Wat mij stoort in de soa berichtgeving is de eenzijdig beschuldigende vinger richting de dames terwijl zij die soa's natuurlijk ook niet zelf in de supermarkt of per internet hebben aangeschaft. Als je voor bare kiest dan kleeft daar OVER EN WEER een risico aan dat je voor anderen klein kunt houden door jezelf regelmatig te testen. Zoals gezegd is die test slechts een moment opname en tegen de tijd dat de "alles in orde" uitslag binnen is kun je ongemerkt al weer een nadien opgepikte of t.t.v. de test nog niet meetbare oude besmetting onder de leden hebben. Je kunt een dame of heer dus hooguit iets verwijten als ze zich onvoldoende vaak laten testen, partnerwaarschuwingen/klachten negeren en/of willens en wetens door blijven gaan met een gekende soa.

Zoals gezegd stoort het me vooral dat een dame met een (vermeende) soa tot in lengte van dagen besmet gebied blijft (terwijl de meeste soa toch goed te behandelen zijn) terwijl de heren van wie ze die soa heeft opgelopen vreemd genoeg geen aangeschoten wild zijn. Hoe zou jij het vinden als je opeens een berichtje las in de trant van "had bij mijn laatste test een soa en volgens mij is Barenzc de bron dus bezint eer ge met hem begint". Als dat bericht zich als een lopend vuurtje verspreidt, tot in lengte van dagen blijft staan en niemand wil je meer ontvangen dan kom ik vervolgens met "hij is inmiddels gestopt met het bezoeken van dames dus kennelijk was het inderdaad meer dan een gerucht". Was het dan niet fijner geweest als de dame in kwestie jou persoonlijk had ingefluisterd om eens even langs de dokter te gaan in plaats van haar vermoedens direct met de wereld te delen ?

prima verwoord

de professionele dame van plezier is maar zelden de oorsprong van een SOA !!
daar is meestal de intieme hygiëne wel op orde !

maar de hygiëne van haar clientele is nog maar de vraag ??

Terug
Naar boven