creampie adriano zei:prima verwoord
de professionele dame van plezier is maar zelden de oorsprong van een SOA !!
daar is meestal de intieme hygiëne wel op orde !
maar de hygiëne van haar clientele is nog maar de vraag ??
Breek me de bek niet open (letterlijk noch figuurlijk).... ben zelf een mega pijp slet en kan uit de eerste hand (niet mond) bevestigen dat niet iedere mij aangeboden piemel even fris oogt/ruikt. In uitzonderlijke gevallen kom het voor dat zo'n geurkaars al op decimeters afstand te ruiken is. Heb wel eens geblinddoekt op een orgiebed gelegen waarbij ik 6 uur lang de ene na de andere pik in mijn mond geschoven kreeg. Ze waren allemaal welkom behalve die éne die het keer op keer tevergeefs probeerde en er kennelijk maar niet achter kwam waarom uitgerekend hij iedere keer geweigerd werd (terwijl ik hem toch kon zien noch horen). Overigens is het niet gezegd dat hij een soa had (evenmin als dat een goede hygiëne een besmetting bij voorbaat uit sluit) maar het toont wel aan dat niet iedereen even verstandig/empathies/hygiënisch in het leven staat.
Heb jaren geleden een keer een partnerwaarschuwing ontvangen, bleek inderdaad chlamydia onder de leden te hebben en heb op mijn beurt direct mijn contacten gewaarschuwd (voor zover bekend). Een ervan heeft daarna nooit meer een afspraakje met me gemaakt. Helemaal bizar was dat diverse personen aangaven niet te gaan testen "omdat ze zelf geen klachten hadden" of besloten gewoon hun halfjaarlijkse test af te wachten die pas maanden later gepland stond terwijl ze ondertussen wel met jan en alleman het bed deelden. Als je dat met mij vergelijkt, ik heb direct een afspraak gemaakt met de GGD, al mijn sex afspraakjes afgezegd en ben pas weer actief geworden na afsluiting van de antibiotica kuur. Heb ook een keer acute HBV gehad waarvoor ik langdurig onder behandeling moest. Dan staat mijn hoofd niet eens naar sex dus ik heb toen 1 jaar lang helemaal geen sex gehad en daarna af en toe maar met vermijding van elke vorm van slijmvlies contact, direct noch indirect (en dan blijft er maar weinig leuks over zeker met de kennis/alertheid aangaande kruisbesmettingen die ik in huis heb). Laat me overigens zelden of nooit neuken zonder condoom (mij te link) en ben daar alleen toe bereid als er een recente test aanwezig is of ter plekke wordt afgenomen. Daarmee is de kans op besmetting natuurlijk niet weg maar wel een stuk kleiner, je filtert namelijk die mensen er uit die zich NOOIT laten testen en/of willens en wetens met een soa blijven rond lopen (kende eind jaren 80 een (bi) klootzak met HIV die alles en iedereen zonder condoom neukte onder het mom "pakken wat je pakken kan en het liefst zonder want dat is lekkerder"). Er zullen helaas ook wel (verslaafde) sexwerkers zijn die bewust of onbewust klanten in gevaar brengen.