Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nice 1 zei:Als je je stoute schoenen aantrekt dan zijn er wel enkele dames beschikbaar voor een trio en zelfs sloppy als je dit goed onderhandeld. Zoek eens in het Zaventemse![]()
bare-searcher zei:Hey, ik zoek aangezien ik geen vrienden heb die hiervoor open staan, iemand niet te oud, tussen 25 en 30 jaar om een meisje (wie nog te bekijken) samen vol te spuiten vlak na elkaar. Vaak als ik vraag om na de vorige klant niet op te kuisen vind ik toch geen zaad meer terug in het kutje, dus daarom ben ik opzoek naar iemand om het live samen te doen. Interesse? PM!
Voorstellen van dames ook welkom
Gr
Helaas niks ontvangen?Mitchellpk93 zei:bare-searcher zei:Hey, ik zoek aangezien ik geen vrienden heb die hiervoor open staan, iemand niet te oud, tussen 25 en 30 jaar om een meisje (wie nog te bekijken) samen vol te spuiten vlak na elkaar. Vaak als ik vraag om na de vorige klant niet op te kuisen vind ik toch geen zaad meer terug in het kutje, dus daarom ben ik opzoek naar iemand om het live samen te doen. Interesse? PM!
Voorstellen van dames ook welkom
Gr
Hallo bare-searcher als niet erg vindt heb ik je een PM verstuurd
groetjes,
Mitchell
Mitchellpk93 zei:Hallo bare-searcher als niet erg vindt heb ik je een PM verstuurd
groetjes,
Mitchell