Sloppy second

Zeeman

Snuffelaar
16 nov 2015
13
2
geilehenkie070 zei:
PeeweeHerman zei:
Dit is bij vrijwel elke dame die bare gaat mogelijk. Gewoon vragen of je gelijk achter een andere klant mag komen en of ze zich dan niet wil uitspoelen enzo...

Vaak gevraagd, vaak van een koude kermis thuis gekomen. Bleek dat er toch niks meer te vinden was.

Bedankt voor de tips. Greetje lijkt mij zeker wel wat. Mochten jullie nog tips hebben hoor ik deze graag !

Het beste en het gemakkelijkste is samen met een mede wandelaar een DVP bezoeken, die natuurlijk alles zc doet. In de Doub zijn er wel een paar DVP's voor in, ik spreek uit ervaring. Je laat je mede wandelbroeder haar eerst volspuiten en daarna kan jij haar als sloppy secods in haar vol gespoten kut neuken. Het is zeker een bijzondere ervaring.
Suck6.
Grtz.,
Zeeman

fluireflieter

Toogplakker
22 apr 2015
27
3
Als je toch van mijn post een topic maakt, wat ik niet eens heb gevraagd en ook niet goedkeur, leer dan tenminste een foutloze titel te schrijven...

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
fluireflieter zei:
Als je toch van mijn post een topic maakt, wat ik niet eens heb gevraagd en ook niet goedkeur, leer dan tenminste een foutloze titel te schrijven...

En ook niet goedkeur ?? Je komt hier reageren en gaat ook nog eisen stellen. Laat ieder een lekker in zijn waarde, en reageer gewoon niet.
Was heerlijk rustig de laatste tijd. Je doet mij aan iemand denken...

Ps een foutloze topic... Kies dan ook een foutloze gebruikers naam..

A

Anonymous

Guest
CWP zei:
fluireflieter zei:

En ook niet goedkeur ?? Je komt hier reageren en gaat ook nog eisen stellen. Laat ieder een lekker in zijn waarde, en reageer gewoon niet.
Was heerlijk rustig de laatste tijd. Je doet mij aan iemand denken...

Ps een foutloze topic... Kies dan ook een foutloze gebruikers naam..

je zou het zeggen ook zo'n bijdehandje

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
fluireflieter zei:

Wat ik niet goed keur is zon toon aan slaan.
En vooral 10 niet bijdragende berichten posten en alle met een negatieve ondertoon.
Die kunnen we hier missen als kiespijn ga jij maar eens een weekje afkoelen in een ban van een week doei!

tsja

Snuffelaar
3 dec 2015
2
0
Moet ik nu echt onder de indruk zijn van een ban op een hoerenlopersforum?
Ik gaf gewoon mijn mening en iedereen die hier op venten geilt staat gelijk op zijn achterste poten...
Vrije meningsuiting is natuurlijk enkel een privilege voor al wie in de pas loopt.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Het is de manier waarop vriend. Lees je post geschiedenis er eens op na.

A

Anonymous

Guest
CWP zei:

Mooie vrienden heb jij ... :lol:

Volgens mij moet je vriend eens uit de kast komen ..
Hij is bang om bij andere mannen te zijn van wegen zijn gevoelens !!!

ronald030

Ervaringsdeskundige
2 sep 2015
541
125
tsja zei:

Waarom kom je terug onder een andere naam dan als het je toch allemaal niet zo na aan het hart ligt hier? Blijft lekker weg, ik zal je niet missen!

A

Anonymous

Guest
geilehenkie070 zei:
tsja zei:

Waarom kom je terug onder een andere naam dan als het je toch allemaal niet zo na aan het hart ligt hier? Blijft lekker weg, ik zal je niet missen!

Omdat hij het geestelijk vermogen van een peuter heeft

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
creampie adriano zei:
CWP zei:

Mooie vrienden heb jij ... :lol:

Volgens mij moet je vriend eens uit de kast komen ..
Hij is bang om bij andere mannen te zijn van wegen zijn gevoelens !!!

Zit te twijfelen :lol:

image.png

En nu naar de kroeg toe allemaal !! -:)

image.jpeg

tsja

Snuffelaar
3 dec 2015
2
0
Wat ik doe, hoe, wanneer, waar en waarom zijn niemands zaken. Ik zeg wat ik wil. Kunt ge daar niet mee om? Who cares?

A

Anonymous

Guest
tsja zei:
Wat ik doe, hoe, wanneer, waar en waarom zijn niemands zaken. Ik zeg wat ik wil. Kunt ge daar niet mee om? Who cares?

Commentaar leveren kan iedere kleuter maar hier een recensie plaatsen waar we wat aan hebben . Moet je eerst wel 1 x gaan neuken

Arivideci rukker

ronald030

Ervaringsdeskundige
2 sep 2015
541
125
Iemand nog tips voor een dame waarbij het mogelijk is om een creampie te neuken? Dit mag ofwel na een verzoek van mijn zijde zijn, dat ze er rekening mee houdt, maar mag ook een tip zijn van een sletje waarvan je weet dat ze zich niet schoonmaakt nadat je haar hebt volgespoten om vervolgens de volgende klant(en) te ontvangen!

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
449
Ja carmen op de achterdam ging bij mij al 2x niet op het gootsteen zitten om der kutje te wassen.. Ze haalde alleen even een zo'n natdoekje langs en trok der slipje weer aan,, dus als iemand het er diep in spuit komt er zeker nog wat uit of tegen tijdens het neuken :) ..Weet alleen niet of ze regelmaatig wordt gevuld met zaad, ik ben nog niks tegen gekomen bij der :cool:

Terug
Naar boven