Sloppy second

sandstorm

Toogplakker
11 feb 2019
181
36
Klinkt goed, al val ik met mijn einde de 30 wel buiten je leeftijdscategorie. Gwenny, die cardates doet en soms gb lijkt me daar wel voor te vinden, idem slavin angel uit weert.

nice 1

Toogplakker
26 dec 2018
78
30
Als je je stoute schoenen aantrekt dan zijn er wel enkele dames beschikbaar voor een trio en zelfs sloppy als je dit goed onderhandeld. Zoek eens in het Zaventemse😉

Voormalig lid 14571

Toogplakker
4 nov 2019
163
68
nice 1 zei:
Als je je stoute schoenen aantrekt dan zijn er wel enkele dames beschikbaar voor een trio en zelfs sloppy als je dit goed onderhandeld. Zoek eens in het Zaventemse😉

Heb er daar al een paar geneukt die direct naar de douche vlogen om hun kutje uit te spoelen dus tot nog toe geen succes daar ;)

Mitchellpk93

Snuffelaar
17 apr 2020
17
1
bare-searcher zei:
Hey, ik zoek aangezien ik geen vrienden heb die hiervoor open staan, iemand niet te oud, tussen 25 en 30 jaar om een meisje (wie nog te bekijken) samen vol te spuiten vlak na elkaar. Vaak als ik vraag om na de vorige klant niet op te kuisen vind ik toch geen zaad meer terug in het kutje, dus daarom ben ik opzoek naar iemand om het live samen te doen. Interesse? PM!

Voorstellen van dames ook welkom

Gr

Hallo bare-searcher als niet erg vindt heb ik je een PM verstuurd

groetjes,
Mitchell

Voormalig lid 14571

Toogplakker
4 nov 2019
163
68
Mitchellpk93 zei:
bare-searcher zei:
Hey, ik zoek aangezien ik geen vrienden heb die hiervoor open staan, iemand niet te oud, tussen 25 en 30 jaar om een meisje (wie nog te bekijken) samen vol te spuiten vlak na elkaar. Vaak als ik vraag om na de vorige klant niet op te kuisen vind ik toch geen zaad meer terug in het kutje, dus daarom ben ik opzoek naar iemand om het live samen te doen. Interesse? PM!

Voorstellen van dames ook welkom

Gr

groetjes,
Mitchell
Helaas niks ontvangen?

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Mitchellpk93 zei:

groetjes,
Mitchell

Je kan pas PM/PB sturen en ontvangen als je minimaal 5 gewone berichten hebt geplaatst als ik het goed heb.

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
Ik denk dat Greetje in Antwerpen en Bieke in Heist dit doen, zie op forum. Maar er zullen genoeg zijn dat dit willen, vooral de gangbang-dames.
Ik ben geen fan van sloppy second, trouwens mijn opvolger zou in veel zaad zwemmen want krijg altijd complimentjes dat ik grote ladingen spuit in kutje, kontje of mondje:).

A

Anonymous

Guest
Nog suggesties in België of Zuid Nederland?
Met Greetje heb ik al goede ervaringen, maar zoek wat afwisseling.
GB zitten er nu niet in...

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Lola la rouge in België.. komt als je wil volgespoten naar je to/of wacht op je.. creampie in beide gaatjes..

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Jill kan je ook terecht ,,volgens mij als je het vraag of ze volgespoten op je wacht doet ze het wel.. ;)

Vriendje3

Ervaringsdeskundige
6 mrt 2018
292
83
Hmm vreemd,
Ik heb het hier over gehad met Jill.
En toen gaf ze aan dat ze dat niet wou.
Misschien heb ik het toch verkeerd begrepen

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Oké bij mij ,,zei ik het een keer dat ik dat ook wel geil vond als ik na iemand kon komen na dat ze was volgespotenen dat vond ze geen probleem.. is er alleen nog niet van gekomen.. ;)

Jan-v

Toogplakker
15 sep 2017
230
55
Ik ben hier ook wel een liefhebber van en vind het vaakst mijn gading in een gangbang. Owv Corona zijn er nu bijna geen, dus moest ik eens na een voorganger mogen komen waarbij ik op de kamer al mag komen kijken hoe hij haar volkwakt... Altijd welkom. Zoek in Limburg (BE) of Antwerpen.

marius13

Ervaringsdeskundige
24 jan 2016
255
50
Ik kom regelmatig bij een stel waarvan hij bi. Zij zit boven op mij ,terwijl ik haar bare neuk likt hij haar aars en haalt regelmatig mijn lul uit haar poesie om deze te pijpen . Na een tijdje wordt hij zo geil dat hij zijn vrouw op zn hondjes volspuit. vervolgens druipt zijn sperma uit haar kut en stopt hij mijn lul weer in die volgespoten kut. Ik krijg een live verslag van hem over het sperma wat uit die kut komt terwijl ik aan het pompen ben. vervolgens houd ik het niet meer en geef haar een dubbele lading. andersom hebben wij ook wel gedaan dat ik eerst spuit, maar hij wil liever eerst spuiten.

A

Anonymous

Guest
Ik zou er bij Jill ook niet over beginnen.
Je staat heel snel geblokkeerd.

In Alkmaar bij Carolina maak je goede kans.
Maar dan moet ze net iemand voor je hebben.
Die andere gozer laat je binnen en ze ligt vers
volgespoten op je te wachten.

luc

Toogplakker
22 mei 2018
47
13
denk maar is na hoeveel mannen er al niet in het sperma van een andere vent hun eigen vrouw geneukt hebben

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Stond in der topic dat er iemand langs ging na dat ze was volgespoten,, muchien doet ze het nu niet meer nee maar dat weet ik niet.. ;)

Terug
Naar boven