Sidney - Amersfoort

Status
Niet open voor verdere reacties.

538douche

Ervaringsdeskundige
16 apr 2015
558
245
GekkeBert46 zei:
Is er iemand die eventueel een mmv met der wil heeft ze een mooi prijsje voor.

Gekkebert is waarschijnlijk niet echt serieus. Hem een pm gestuurd maar reageren, ho maar.

A

Anonymous

Guest
Lijkt mij wel leuk een mmv met Sidney te doen. Liefst eind van de middag nog. Ben serieus. Als iemand zin heeft zo, laat het hier even weten. Zou dan rond 16.30 willen.

A

Anonymous

Guest
Mocht er niemand kunnen straks (het is immers wat kort dag), stuur dan een pb. Ik ben echt serieus en we komen er vast wel uit om een moment te vinden om samen naar Sidney te gaan.

LTW

Toogplakker
26 apr 2015
72
17
Had vandaag een meeting in Utrecht en dacht wel leuk Sidney weer eens te bezoeken.
Gisteravond dus een afspraak gemaakt voor vandaag om 12.00.

Helaas toen ik daar aankwam werden mn apps niet gelezen en ook de deurbel werd niet beantwoord. Na 10 minuten gewacht te hebben, ben ik maar met een volle zak weggegaan . Heb haar nog een berichtje gestuurd dat ik wegging en die is zon kwartier later gelezen, echter geen reactie. Misschien was ze alleen maar wat vertraagd, ik heb geen idee, dus laat dit niet als een negatieve recensie overkomen.

Uiteindelijk weer in de randstad aangekomen en langs Samantha in de Geleenstraat gegaan. Daar is echter al zoveel over gezegd dat ik geen recensie hoef te schrijven (of er moet behoefte aan zijn, maar dan hoor ik het wel).

Amigo1

Ervaringsdeskundige
12 apr 2017
336
19
LTW zei:
Had vandaag een meeting in Utrecht en dacht wel leuk Sidney weer eens te bezoeken.
Gisteravond dus een afspraak gemaakt voor vandaag om 12.00.

Helaas toen ik daar aankwam werden mn apps niet gelezen en ook de deurbel werd niet beantwoord. Na 10 minuten gewacht te hebben, ben ik maar met een volle zak weggegaan . Heb haar nog een berichtje gestuurd dat ik wegging en die is zon kwartier later gelezen, echter geen reactie. Misschien was ze alleen maar wat vertraagd, ik heb geen idee, dus laat dit niet als een negatieve recensie overkomen.

Uiteindelijk weer in de randstad aangekomen en langs Samantha in de Geleenstraat gegaan. Daar is echter al zoveel over gezegd dat ik geen recensie hoef te schrijven (of er moet behoefte aan zijn, maar dan hoor ik het wel).
Heb je ook een linkje naar de recensies van Samantha?
Ik ben nieuw hier en kan haar niet vinden :shock:

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
vanavond bij Sidney geweest voor half uurtje (70€) en ze ontving vandaag in Amersfoort (meestal weekend zegt ze).
Ik schrok mij een beetje dat ze kort haar heeft en haar gezicht zo magertjes is. Zij liep alsof ze iets gedronken had.
Ik denk eerder dat ze beetje last had van stuiptrekkingen (of iets epileptisch). Ze had een badjas aan en ze vraagde of ik iets wil drinken.
Voor een glas water gekozen. Rondgegeken in haar slaapkamer en er lagen een paar niet gevulde condoom op de grond.
Zag nog een groot pak condoom in de kast staan (nog in geopend).
Duurde even voordat ze terugkwam met glas water (ze wilde nog haar tanden poetsen) en
ze had zwart kort rokje aan met zwart lingerie en lange zwarte laarzen. Begon net beetje proberen aan haar tietjes te zuigen,
moest ze naar toilet. Toen ze terug kwam dan snel uitgekleedt en ging liggen. Pijpen met of zonder condoom ? Zonder.
Ze pijp beetje heel kort aan de eikel en inspecteert mijn piemel heel nauwkeurig.
Ze was nooit echt goed in pijpen maar dat was alsof ze het vies vond terwijl ik fris gedoucht had.
Toen kreeg ze ook nog een haartje in haar mond. Vond ze niet zo leuk.
Toen ik dacht dat mijn lul sterk genoeg was, haar in missionaris gelegd en wilde in haar kutje (geen woord van condoom gehoord),
maar ze pakte mijn stijve en wilde het zelf in haar poesje dauwen en toen die binnen was hield ze nog steeds mijn penis vast,
wat ik irritant vond. Toen ik haar ging penetreren leek het alsof ze stuiptrekkingen kreeg. Ik dacht ze krijgt zometeen een aanval.
Was gelukkig niet zo,maar ik ook geen stijve meer.
Na een paar keer pijpen en proberen weer te neuken mislukte omdat ik hem niet meer helemaal stijf kreeg.
De lange zwarte laarzen deed op eind ook nog uit omdat ze ook lastig vond.
Half uurtje was al voorbij en ze bood nog 5 minuten (de volgende klant is onderweg) aan maar dat hielp ook niet meer.
Ik wilde mij opfrissen in badkamer en ze bracht mij waslapje en handdoek.
Ik was geil vandaag maar had wel twijfel of ik niet te moe was. In ieder geval ga ik niet meer terug bij Sidney.
Ik vind ze niet meer aantrekkelijk en geen strak kontje (en buikje) meer.

Travelert

Toogplakker
31 jul 2015
118
35
Helaas een zelfde ervaring gehad als Tim. Veel gefrutsel en gefriemel, precies zo gaan liggen dat ik nergens bij kan, eindeloos misverstanden over standjes, en terugtrekken als je bijna komt. Vroeger was dit een geil ding waar je gerust je gang mee kon gaan. Als dat er af is, ga ik ook niet meer naar haar toe.

harriew88

Ervaringsdeskundige
18 jul 2017
322
8
Was laatst bij sidney. Blijft een beetje rare gewaarwording. We hadden een cardate want ze had even geen ontvangstruimte. In bunschoten. Veel app verkeer en wel uur bezig geweest om uiteindelijk de afspraak te hebben.
We zijn naar afgelegen plek gereden. Lekker op achterbank gezeten. Ze pakte condoom maar liet die in verpakking. Zoenen en voelen. Ze werd aardig nat en wilde op bepaald moment lekker neuken zonder
Geweldig geil allemaal. Had half uurtje afgesproken maar werd uiteindelijk ruim een uur
Ze spreekt overigens alleen af als ze zin heeft

Voormalig lid 1034

Toogplakker
19 jun 2015
81
9
Ofschoon ik eerder had besloten Sidney links te laten liggen na 2 eerdere bezoeken waarbij nzc niet mocht, kon ik het gisteren toch weer niet laten.
En ik had mazzel. Sidney had een goeie dag :) Afspraak maken ging soepel, adres (in Amersfoort zelf) vlot gevonden, en ze deed ook nog open. Dit keer duidelijk vooraf gesteld dat ik alleen zonder wou. Dat kon en was 10tje extra dus 80 voor half uur.
Plaats van handeling was een beetje treurige slaapkamer, nou kom ik daar niet voor maar het windt ook niet op zeg maar.
Sidney daarentegen ontving me in een zwart niemandalletje waar ik haar kleine borstjes al kon zien lonken. Ik vind het toch wel een lekker dingetje hoor, slank, petit, alleen in het gezichtje beginnen de tropenjaren in het vak intussen wel een beetje te tellen.
Afijn, ik betalen, zij tandenpoetsen, ik alvast uitkleden, zij strippen en lekker knuffelen. Pijpen was heel ok, lekker met tandpasta :D. Ze doet een aardige deep throat tegenwoordig. En best lang. Over naar 69, tijdje lekker bovenop me liggen kreunen. Daarna zij lekker bovenop, missio, doggie, en in doggie ben ik meestal snel klaar en nu dus ook. Ze liet het sap lekker uit d'r poesje in een doekje lopen, wel leuk om te zien.
Maar dus een prima halfuurtje gehad bij Sidney. Je moet het treffen he.

538douche

Ervaringsdeskundige
16 apr 2015
558
245
Vorige week weer eens bij Sidney geweest. Ze zit nu in Utrecht.
Op de dag dat ik haar een app stuurde had ze geen ontvangstruimte. Ze stelde een car date voor of in het bos. Ik ging akkoord met het bos, het was toch nog lekker weer en niet koud.
Ik kreeg het adres door waar ik haar moest ophalen waar zij op de afgesproken tijd klaar stond. Ik de auto vroeg zij of ik het probleem zou vinden om even langs de winkel te rijden want ze had geen condooms meer. Ik zei haar dat wij nog nooit een condoom gebruikt hebben waarop ze zei dat we dan meteen aan de slag konden gaan.
Tijdens het rijden naar de Leusder heide zat ik met 1 hand aan het stuur en met mijn andere hand aan haar tieten die zij los in het bakkie had hangen.
Kennelijk raakte zij hier opgewonden van, ze begon te draaien en de gordel achter zich langs te doen. Kort daarop zij ze dat ze het niet meer hield en voordat ik het wist had ze mijn lul diep in haar mond. Heerlijk maar wel lastig om je gedachten bij het verkeer te houden.
Kort nadat we da A28 op draaide zij ik haar dat ik klaar ging komen. Ze stopte even om te zeggen dat ik haar mond moest volspuiten en dat ze alles zou doorslikken zodat de auto niet vies wordt en daar wordt ze geil van volgens haar. Ze ging verder met pijpen en voordat ik het wist zat haar mond vol met mijn sperma. Ik voelde haar slikken en ze bleef door pijpen. Gek werd ik ervan want ik moest het verkeer in de gaten houden.
Aan gekomen in het bos, waar zij heel goed de weg kent, de tweede ronde gedaan.
Ze had duidelijk een goede bui die dag. Ik heb haar ook wel eens anders meegemaakt zoals in eerdere recensies staat beschreven door medewandelaars.
Het is een meid die je op haar goede dag moet treffen. Dan heb je een top meid waar niets te gek is. Tref je haar op een slechte dag is het weggegooid geld.

A

Anonymous

Guest
Wat een geil verhaal :shock: Lijkt mij ook wel wat zo'n autorit.

538douche

Ervaringsdeskundige
16 apr 2015
558
245
Zo goed en geil als de date vorige week was. Heeft ze mij vandaag voor niets naar Utrecht laten rijden. 😥

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven