GekkeBert46
Toogplakker
- 26 jan 2017
- 100
- 75
Is er iemand die eventueel een mmv met der wil heeft ze een mooi prijsje voor.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
GekkeBert46 zei:Is er iemand die eventueel een mmv met der wil heeft ze een mooi prijsje voor.
GekkeBert46 zei:Is er iemand die eventueel een mmv met der wil heeft ze een mooi prijsje voor.
Heb je ook een linkje naar de recensies van Samantha?LTW zei:Had vandaag een meeting in Utrecht en dacht wel leuk Sidney weer eens te bezoeken.
Gisteravond dus een afspraak gemaakt voor vandaag om 12.00.
Helaas toen ik daar aankwam werden mn apps niet gelezen en ook de deurbel werd niet beantwoord. Na 10 minuten gewacht te hebben, ben ik maar met een volle zak weggegaan . Heb haar nog een berichtje gestuurd dat ik wegging en die is zon kwartier later gelezen, echter geen reactie. Misschien was ze alleen maar wat vertraagd, ik heb geen idee, dus laat dit niet als een negatieve recensie overkomen.
Uiteindelijk weer in de randstad aangekomen en langs Samantha in de Geleenstraat gegaan. Daar is echter al zoveel over gezegd dat ik geen recensie hoef te schrijven (of er moet behoefte aan zijn, maar dan hoor ik het wel).