Sidney - Amersfoort

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jajoh

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
383
79
Ik ben hier afgelopen weekeinde ook een keer langs geweest. Qua lichaam was het voor mij wel genieten, zo vind ik de dames wel lekker... :D

Afgesproken voor een half uurtje, maar dat werd iets korter (vond ik geen probleem, was al prima zo). Zonder ook maar ergens over gesproken te hebben kon ik 'm bare erin steken en spoot haar behoorlijk vol (zie ook "meer room spuiten", dat heeft bij mij in ieder geval wel resultaat gehad).

Ze praat inderdaad een klein beetje vreemd, maar op zich kon ik prima een gesprekje met haar voeren. Misschien binnenkort nog een keer, even informeren of ze ook aan kortere afspraakjes doet.

hadaka

Toogplakker
5 jun 2015
26
7
Ben een paar jaar geleden eens bij haar geweest.
Ik kwam vandaag in de buurt dus ik dacht even kijken of ze er was.
"Sidney" is nog steeds een lief meisje maar alles doet ze er aan om je weer zo snel mogelijk de deur uit te krijgen.
Beffen en rimmen was bijna niet mogelijk, ze draaid zo dat je er niet bij kan.
Verder was ze zo droog al karton, zoenen zo als eerder gemeld minimaal.
heb haar eerder al eens bare genomen, maar nu was bare echt onmogelijk.

Met 20 min stond ik weer buiten.

maar prijs kwaliteit zijn volledig uit verhouding.

Ik zeg, een NO GO!

nzcaddict

Toogplakker
2 aug 2015
48
7
Ik vond het geen weergaloze date, maar zeker wel de moeite waard om bij haar langs te gaan. En haar prijzen zijn ook zeker onderhandelbaar ;-).

Momenteel biedt ze ook weer openbaar aan met nzc trouwens:

wp_ss_20160124_0001.png

Bareneuker

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
764
118
tim zei:
en ze biedt ook aan, samen met rudy.... voor de liefhebber :shock:
Kijkend naar hun ad zou het haar vader kunnen zijn :shock:

Heb overigens foto's van deze dame gezien met een baby liggend in haar armen.

HermanH

Snuffelaar
13 jul 2015
4
0
Vanmiddag bij Sidney geweest en doet idd alles gewoon bare. je kunt niet echt een gesprek met haar hebben zoals al eerder vermeld hier.
Ik heb lekker haar kontje vol gespoten.
Voor herhaling vatbaar? Zeker!

sexbeertje

Toogplakker
12 jul 2015
44
14
Berichtdoor Bareneuker » 03 Feb 2016, 12:05

But who is his daddy, that's the question :?: :shock:

Joost

Toogplakker
25 jun 2015
52
9
Leuke dame, kletsen kan ook met haar. Goede date veel mogelijk.
Ik vind haar kleiner en slanker in het echt overkomen. Persoonlijk hou Ik van meer vlees op de botten.
Gtz J.

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
ben er 2 weken geleden geweest nadat ik haar sms had (heeft ze liever dan gebeld worden). Na haar betaald te hebben (duurt even een kleine minuut dat ze weer terug is in de kamer om haar het geld in andere kamer te brengen) voor een half uur, ging ze zich langzaam uitkleden en
ik was ook al tot onderbroek uitgekleed. Met haar kontje tegen mijn al bijna stijve pik in mjin onderbrokje aanrijen en
haar tussen de benen strelen en langzaam haar string uitdoen.
Dan op bed liggen en zij mij pijpen maar voelde al snel dat het niet mijn dag zal worden. 2 dagen ervoor zonder problemen een andere dame genomen en lekker snel gekomen. Die avond ervoor vlink aan de bier maar voelde mij die dag ernaar ontzettend geil. Zonde van het geld (70 Euro). Ze heeft wel erg haar best gedaan en hele stam afgelikt en gezogen. Voelde heerlijk aan maar lukte niet echt om hem erin te duwen in haar droge kut.
Ook glijmiddel hielp niet. Ze heeft wel even een condoom gepakt toen hij een beetje hard was maar heb het uit haar handen genomen en onder het kussen gelegd. Geen commentaar van haar en ging gewoon door. Uiteindelijk niet gelukt om klaar te komen. Dan een beetje met haar praten en omdat ze bi is, haar gevraagd hoe het daar aan toe gaat omdat ze zo gevoelig is als ze gebeft wordt. Vrouwen beffen volgens haar veel zachter dan mannen. Gevraagd hoe het gaat met haar advertentie samen met Rudy. Ze wil hem helpen om meer sekservaring op te bouwen. Hij houd van een man pijpen of gepijpt worden en geen interesse in een vrouw. Hij is nog maagd en heeft zelf nog geen man geneukt en werd ook nog nooit genomen van achteren. Schijnbaar erg schuchter. Misschien heeft er een bi-man hier interesse in. Sidney vind ik een lekker lichaam hebben maar wordt er niet helemaal warm met haar. Geef het misschien een andere keer nog een kans.

LTW

Toogplakker
26 apr 2015
72
17
Iemand hier recent nog geweest?

Een bekende vertelde dat ze onze zo geliefde service niet meer aanbied. Nu is het voor mij al erg lang geleden dat ik haar op bezoek had, maar zou toch wel jammer zijn.

Alwayshot

Snuffelaar
18 jul 2015
2
0
Ik weet uit ervaring dat Sidney nog steeds bare neukt. Je kan haar tegenwoordig ook keelneuken. Ze doet in het begin of ze niet wilt maar als je haar gezicht in je kruis drukt neemt je je pik maar wat graag diep in haar keel.

nzcaddict

Toogplakker
2 aug 2015
48
7
Ik heb haar gisteren nog gesproken en ze maakt er gelukkig nog steeds geen probleem van om de condooms achterweg te laten :). Je kunt gerust met haar afspreken, ik geloof niet dat ze je een 'nee' zal verkopen ;)

LTW

Toogplakker
26 apr 2015
72
17
Dank heren! Ga ik binnenkort weer eens een afspraakje met haar maken...

willemdewipper

Toogplakker
16 aug 2015
55
1
Het aanbod van jongere vrouwen in midden Nederland is klein. Aan de rondreizende Bare Balkan Brigade waag ik me zo min mogelijk. Na lange tijd een tweede afspraak met Sidney gemaakt.

Afspraak maken gaat gemakkelijk en doordat ze klein en slank is, ziet ze er nog redelijk uit. Over een condoom hebben we het niet gehad, volspuiten geen probleem. Maar ze maakt wel een suffe, onverzorgde en niet zo frisse indruk. Na tien jaar de hoer spelen en drieduizend liter zaad is de aardigheid er bij Sidney wel af. Wat op zich niet zo gek is. Voor mij in ieder geval geen derde keer.

wceend

Toogplakker
20 apr 2016
122
84
Gisteren bij Sidney langs geweest in Nunspeet.

Wat een teleurstelling. Deze dame moest niks van bare weten. Vertelde mij dat ze sinds 2 weken had besloten om alles veilig te doen.
Voor de rest was ze erg afwezig. Voor mij de eerste en laatste keer geweest.

Gr. J.

538douche

Ervaringsdeskundige
16 apr 2015
558
245
wceend zei:
Gisteren bij Sidney langs geweest in Nunspeet.

Wat een teleurstelling. Deze dame moest niks van bare weten. Vertelde mij dat ze sinds 2 weken had besloten om alles veilig te doen.
Voor de rest was ze erg afwezig. Voor mij de eerste en laatste keer geweest.

Gr. J.

Ik denk dat je bij een ander geweest bent. Sidney zit nog steeds in Bunschoten en doet alles nog ZC voor de vaste klanten.

Voormalig lid 1034

Toogplakker
19 jun 2015
81
9
Heb dezelfde ervaring als wceend, bare was uit den boze. Was er ook voor het eerst.
Wel een leuk koppie en een heerlijk lijfje, én ik heb d'r lekker in haar kontje genomen. Maar helaas met dat vermaledijde rubber erom (knalrood ook nog). Dus hoeft voor mij niet nog een keer, wel jammer.

538douche

Ervaringsdeskundige
16 apr 2015
558
245
Bare nog steeds mogelijk. Gisteren nog volgespoten. Wat ze nu wel doet, en vroeger niet, ze trekt zich terug op het moment dat je klaarkomt waardoor je de sperma niet lekker diep in haar kan lozen. Blijft zij dit doen dan ga ik er niet meer heen.

dutchpapi

Toogplakker
16 feb 2017
32
1
Alhoewel ze een beetje vreemd is is het goed bare sexen met haar. Ze heeft ook een prima lichaam.
Ze kan als de beste pijpen, en de hele mini-me verdwijnt in haar keeltje. Bij anaal kwam er helaas wel viezigheid mee, wat mijn libido enigszins verminderde. Ik ging echter even snel wassen, en heb toen een mooie creampie in haar kut achtergelaten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven