Sex onder invloed / Wap

riamok

Toogplakker
2 apr 2023
202
210
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Het meeste wel zelf. En alle producten zowiezo in mijn aanwezigheid zien gebruikt worden.

Als er dan gebruikt moet worden zou ik het houden op GHB en XTC.

Voor de rest ben ik geen moraalridder en moet iedereen het vooral zelf weten. Belangrijkste is dat we de voor- en nadelen op een rij zetten. En houd ook in het oog dat sommige mensen hard gaan op product X terwijl anderen totaal uit hun plaat gaan van product Y.

Laatst bewerkt door een moderator:

Hmmmm

Snuffelaar
29 aug 2023
14
3
Af en toe zijn drugs bij sex (en alleen dan) zeker een meerwaarde.

Mijn (en mijn sexpartners) ervaring:

Coke > wegblijven, verhoogt je geilheid niet (wel je vrolijkheid), peperduur en slecht voor je erectie.

XTC / MDMA > aanrader, drempelverlagend, verlengt je geilheid, roept positieve emoties op. Goedkoop. Wel alleen halen bij vertrouwde leverancier. Nadeel lichtjes erectie-drukkend.

Kamagra > Als je niet teveel tolerantie hebt werkt dit zeer goed. Je penis blijft maar hard. Zelfs vanaf een halve pil al. Zou niet meer dan 2 pillen pakken op een avond.

Speed > Je wordt niet meer moe. Verhoogde energie en libido. Met mate gebruiken is het verstandigst. Hoger verslavingsrisico.

GHB > Goedkoop, stimuleert het libido en de lust enorm zowel bij man als vrouw. Heel precies doseren! Blijf er dus zelf bij om te controleren! Meeste mensen gebruiken op een speelavond om de anderhalve uur een dosis van tussen de 2 en 3 ml.

GBL > Zie ghb. Maar neem de halve dosering. Dit product is twee keer zo sterk!

Ketamine > Zet je een kwartier tot een half uur lang in een hallucinante wasmachine; Geen stabiel product. De ene keta is de andere niet. soms positief soms negatief vor je erectie. Meestal voordelig voor je sexdrive. Prijzig.

Boze rook. > De ene boze is de andere niet. Soms wordt je wap met 1 trekje, soms gebeurt er weinig. Hier kun je , en je partner, knettergeil van worden. Matig jezelf als je merkt dat de boze rook een sterke variant is.

Ballonnen > Je doet een stuk of 5 slagroompatronen in een ballon (middels een slagroomspuit). Correct inhaleren is iets dat je even moet leren. Geen invloed op erectie. Roesje van een minuut of twee. Aangenaam; Niet goedkoop als je er veel neemt. Er zijn ook mensen die een tank bestellen.

Poppers > Meestal positief voor de erectie. Niet iedereen houdt van de lucht. Brengt een roes van een seconde of 20. Zeer goedkoop.

3MMC > Wordt je bloedgeil van en ook heel langdurig effect. Relatief goedkoop. Goed voor hardheid van je pik. Voor mij te vermijden want je slaapt erg slecht erna.

Crack > gekookte cocaine. Slecht voor je erectie (meestal). Maakt wel erg geil. Werkt maar een kwartier. Heel slecht voor je portemonnee. Moeilijk mee te stoppen na een sessie. Ik zou het vermijden.

De combinatie van mdma en een klein beetje G doet wonderen en ook de slagroomspuit niet vergeten

jordylove

Ervaringsdeskundige
15 okt 2022
316
424
kortgezegd : wappen is neuken met een slappe .. dus net hetzelfde als dat je een biljart tornooi wil gaan spelen met een stuk touw in plaats van een keu . en de dag erna ook niet meer herinnerd wat je eindscore was .

riamok

Toogplakker
2 apr 2023
202
210
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Nee. Wappen is eerder acht negen of tien uur neuken met een harde paal. Leve de kamagra!
Wappen gaat juist vrijwel altijd samen met een erectiemiddel.

Maar tegenwoordig zie je ook mannen op gangbangs die maar doorwippen en geen slappe krijgen. Dat is gewoon dankzij de hulpmiddelen.

Laatst bewerkt door een moderator:

Balzaque99

Toogplakker
20 dec 2023
134
103
Mijn go-to is LSD 😍

Helaas staat mijn budget het niet toe om een volledige trip samen met een dame te doen dus veelal neem ik een lichte dosis zo'n anderhalf uur voor de date. Kamagra niet nodig, doe het wel regelmatig.

Ben nog druk om een afspraak geregeld te krijgen maar morgen weer een lekker tripje+sex :D

Balzaque99

Toogplakker
20 dec 2023
134
103
Hoe bedoel je? Wat wil je weten?
Paddo's zijn al een tijdje verbannen uit de smartshop, truffels niet. Actieve stof is hetzelfde en de trip zeer vergelijkbaar. Zelf nooit gecombineerd met sex.

trgs69

Snuffelaar
20 okt 2024
23
28
Ja wat ik wou weten of iemand al sex heeft gehad met truffels. OF is de trip zo heftig dat je alleen maar blijft zitten of liggen. Btw met cocaine. maximaal 2 lijntjes moet ik snuiven wil ik lang genieten van sex, vanaf het 3e lijntje word ie slap maar dan wil ik door een strapon gepakt worden dan vind ik dat weer heerlijk!

nagash

Toogplakker
20 jun 2015
172
179
Off topic
Ik wist niet dat je sex kon hebben met truffels, neuk liever een dame, lijkt me ook erg lastig en je krijgt er een gratis schimmel bij:ROFLMAO:

man56

Ervaringsdeskundige
26 jan 2018
337
186
Als een dame lichtelijk aangeschoten is door alcohol kan dat bijzonder sexy en opwindend zijn. Zelf ben ik bij een date altijd nuchter. Geen drank of drugs. (Eenmaal gedaan met een joint, dat was wel mooi.)

Barelover1963

Toogplakker
28 mei 2019
136
65
Sex onder invloed is gewoon puur genot. Deze zomer een lange white party gehad in Den Haag. Heerlijk als je wat coke kunt snuiven van een mooi gebronste Roemeense reet die mij een paar uur heerlijk geil heeft gehouden.

Spijker1

Toogplakker
8 jan 2017
101
89
Maya Duisburg doet van alles gebruikt van alle. En geil dat ze wordt niets is regek. Van het weekeinde maar weer gaan knallen…..

Balzaque99

Toogplakker
20 dec 2023
134
103
Maya Duisburg doet van alles gebruikt van alle. En geil dat ze wordt niets is regek. Van het weekeinde maar weer gaan knallen…..
Geen idee of het Maya was maar tijdens mijn laatste bezoek aan Duisburg had ik in de winkelstraat al een meisje aangesproken om te vragen of het goed ging en ik kon helpen. Was flink van het padje maar ze moest niks van me. Uurtje later kom ik haar helemaal waus in een kamer tegen. Ging me iets te ver, die was echt kapot. (Zelf aan de LSD+APB6)
Denk dat er een ruime selectie dames daar te vinden is die wel wat lust.

Zelf zou ik heel graag nog eens een 2 of 3 uur durende wapdate doen maar de hoeveelheid geld die dat kost houd me nog altijd tegen....

radiopim

Snuffelaar
22 feb 2020
19
13
Leuk, dit topic. Spreekt me zeer aan, ik ben ook liefhebber van verruiming van geest en lichaam. Ik gebruik nooit alcohol. Nooit.

Ik heb, na lang speuren, eindelijk fijne xtc kunnen vinden. Lekker zuiver, dus geen speed merkbaar.
Na één en ander uitgeprobeerd te hebben, heb ik een aantrekkelijke modus weten te ontwikkelen.
Ik zorg voor een nuchtere maag, dus moet wel goed plannen. Niet vet of zoet eten. Dan minstens twee uur nuchter. Eerst kamagra (in mijn geval: cenforce), een uur later de kamer op bij een dame, waar je van weet dat ze van een party houd. Met haar deel ik één pil xtc, en we roken een goede weed-joint samen. Dan wil zij coke, maar ik zeg: "Jij wel, ik later".
Tja, je begrijpt het al, die weed maakt je extra geil. Dus eerst geruime tijd flink neuken (ik wil jullie niet jaloers maken, maar deze dame kan ik zonder neuken). Dan gaat die xtc werken, die glijdt geruisloos de atmosfeer binnen. De hoeveelheid kamagra verschilt per persoon, dat moet je zelf even uitzoeken. Dat bepaalt de erectie. En de xtc bepaalt het exclusieve intense genot, bij beiden. Later op de date neem ik dan een weing coke, maar de xtc bepaalt wat mogelijk is. Het kost even oefenen, maar ik heb geleerd dat jezelf je erctie weet te sturen. De dame in kwestie is zeer gelukkig met mij, en ik met haar. Dat dit alles nog mogelijk is op 68-jarige leeftijd. Dit is een sessie van twee uur.
Nu wil het voorkomen, dat ik niet klaar kom. Geen man overboord, er zijn meer dames . en ik heb nog een kamagra (cenforce) op zak. Xtc maakt mij voor veel dames aantrekkelijk, en ze merken dat je anders dan anders bent. Dat geeft feest. En de nacht is nog lang. Het effect van de optelsom van middelen doet mij drie verschillende dames bezoeken, en bij de laatste, meestal een vluggertje, ontlaad ik.
Het wordt dan wel uitkijken op de terugweg, het is nacht en het zicht beperkt. Diepte inschatten is het duiveltje. Blijf binnen de witte lijnen.

Terug
Naar boven