Sex onder invloed / Wap

ricketjesdick

Toogplakker
3 apr 2024
135
120
Poh! Radiopim!
Ieder z'n meuk natuurlijk, maar ben je met die combi aan meds op je 68ste niet bang de zoveelste die in het bed van een dvp gevonden word met rigor mortis?
Dat gezegd hebbende.. ga je met je cocktail op achter het stuur en het gaat een keer fout neem je een onschuldig iemand mee de ellende in. Dat je daartoe bereid bent blijkt wel gezien je het geheel normaal vind.
Gewoon lekker niet meer doen. Het rijden met drugs op dan.

radiopim

Snuffelaar
22 feb 2020
19
13
Jullie hebben gelijk, een gewaarschuwd man telt voor twee.
Maar even een blik in mijn tijdschema: Er zit acht uur tussen inname en instappen. Dat relativeert enigszins.

O ja, ik heb me ook verbaasd over hoeveel mijn hart kan hebben. Ik ben in bovengemiddelde conditie, vergeleken met leeftijdsgenoten. Maar ik ben me er van bewust dat ik met vuur speel. En als ik in het verkeer zou moeten sterven, was ik al lang dood geweest.

Even een stapje verder: Ik lees hier dat er mensen zijn die ervaring hebben met lsd in combinatie met damesbezoek. Dat staat ook nog op mijn to-do lijst. Zijn er nog meer mensen die hier iets leuks over te vertellen hebben?

Spijker1

Toogplakker
8 jan 2017
101
89
Of zoek eerst een hotel m voor dat je uit je dak gaat,is goedkoper dan met de wagen onder invloed gepakt worden. En zet nummer in de telefoon van het hotel als laatst gebeld altijd makkelijk op de terugweg.

radiopim

Snuffelaar
22 feb 2020
19
13
In Nederland is dit inderdaad praktisch onmogelijk. Ik woon vlakbij Duitsland, en wip de grens over. (Of wip over de grens)

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Ik zou maar niet lsd doen met een dvp. Een lsd trip kan wel 10 uur duren waarbij je dus echt gaat hallucineren en je niet meer weet wat echt is en wat niet.

En dan heb ik nog maar niet over het auto rijden onder invloed…

Balzaque99

Toogplakker
20 dec 2023
134
103
Jullie hebben gelijk, een gewaarschuwd man telt voor twee.
Maar even een blik in mijn tijdschema: Er zit acht uur tussen inname en instappen. Dat relativeert enigszins.

O ja, ik heb me ook verbaasd over hoeveel mijn hart kan hebben. Ik ben in bovengemiddelde conditie, vergeleken met leeftijdsgenoten. Maar ik ben me er van bewust dat ik met vuur speel. En als ik in het verkeer zou moeten sterven, was ik al lang dood geweest.

Even een stapje verder: Ik lees hier dat er mensen zijn die ervaring hebben met lsd in combinatie met damesbezoek. Dat staat ook nog op mijn to-do lijst. Zijn er nog meer mensen die hier iets leuks over te vertellen hebben?
Wat wil je weten, ik doe vrijwel enkel bezoek met LSD

radiopim

Snuffelaar
22 feb 2020
19
13
Ik wil graag ervaringen van anderen horen, info dus over "do's and dont's"". En dat in combinatie met andere geestverruimende middelen en erectiemiddelen (ik gebruik cenforce100).

radiopim

Snuffelaar
22 feb 2020
19
13
Dank voor je medeleven.
Ja, ik ben bekend met de handleiding voor wat betreft gebruik en nazorg. Ben fit, gezond, en heb een aktieve levensstijl. Rook geen tabak en nuttig nooit alcohol. Ik eet gezond (weinig vlees, wel groenten, fruit, vezels, noten, peulvruchten, en zo veel mogelijk van Hollandse bodem) en slaap goed.
Ik heb ze niet laten testen, ik weet dat degene van wie ik ze heb, dat uitgebreid uitgezocht heeft. Zo puur mogelijke mdma, ik heb ook niet of nauwelijks kunnen waarnemen dat er enige speed in aanwezig was.
Misschien nog een tip, maar de meeste gebruikers weten dat wel: Om enige compensatie om je lichaam te laten kunnen herstellen, neem ik als ik thuis kom een voedingssupplement-pil: "Centrum-("men"). En dat herhaal ik drie dagen. Ik ondervind geen negatieve effecten.
Verder woon ik alleen, vrouwen en kinderen hebben het huis verlaten, dus ik ben gewoon nog een beetje ondeugend...

radiopim

Snuffelaar
22 feb 2020
19
13
Ja, je mag je afvragen of dat dan wel zo gezond is. Maar ja, ik ben niet zo jong meer, en je wilt wel eens wat:cool:

Trogdor

Ervaringsdeskundige
23 dec 2016
306
248
Misschien een bijzondere vraag maar hoe komen jullie aan betrouwbare leverancier voor de WAP middelen?

De patronen voor de ballonnen kan ik wel kopen bij de Makro.
Poppers zijn prima online te bestellen.

Maar de rest van de middelen? Hoe weet je dat het goed spul is?

radiopim

Snuffelaar
22 feb 2020
19
13
Het was voor mij altijd onmogelijk om een betrouwbare verkoper te kunnen vinden. Tot een zoon van een vriend van mij het aanbod op het "darknet" eens grondig doorgenomen heeft. Daar heeft hij een betrouwbare leverancier uit kunnen filteren. Daar heb ik van mee kunnen genieten.
Je kunt alle drugs (kostenloos) laten testen, adressen via internet.

trgs69

Snuffelaar
20 okt 2024
23
28
Ik heb al paar drugs en kamagra soorten geprobeerd en hier mijn ervaringen ermee.

Cenforce 200mg werkt perfect en blijft stijf t enige nadeel eraan is de hoofdpijn ongeveer 5 minuten na het innemen van de pil

Cobra 120mg werkt ook perfect blijft lang stijf en kan flink doorneuken alleen is hiervan het nadeel dat na 5 a 10 minuten ik misselijk word van de pil

Cocaine 2 lijntjes in combinatie met kamagra ga ik lekker op neem ik daarna nog 1 of 2 lijntjes dan word ie slapper van en is de mood wel verdwenen en het opsnuiven van het restant van de 1 gram doe ik de rest van de avond.

Crack ik weet dat het niet goed is en een hoop hebben het mij ook afgeraden maar toch geprobeerd. Eerst met 1 of 2 trekjes ik werd er behoorlijk geil van maar kreeg er geen stijve van. Een andere keer gecombineerd met een lijntje coke dan werkt het wel maar daarna wil je meer ervan roken dus heb ik het maar links laten liggen.

1 keer tusi geprobeerd de columbiaanse roze coke daar ging ik niet lekker op en zweefde meer rond dan dat ik kon neuken

2mmc beetje t zelfde effect als coke en stuk goedkoper, is nu nog online te bestellen maar word binnenkort ook verboden net als 3mmc.

Trogdor

Ervaringsdeskundige
23 dec 2016
306
248
Met de einde jaars bonus in zicht (uitbetaling is bij mij altijd binnen de eerste 2 weken van het nieuwe jaar) heb ik besloten dat ik dit jaar iets nieuws wil proberen met een DVP.

Afstand is even geen probleem, ik ga met OV en taxi/über.

Bedoeling is een DVP te vinden (raam of privé ontvangst) die de Wap spullen al heeft/kan regelen.
Mijn interesses hebben coke snuiven (1 a 2 lijntjes anders doet hij het niet meer ben ik bang) of iets van XTC / Mdma / 3mmc achtigs.

Ik wil dan ook wat langer blijven denk zelf aan een uurtje of 2.

Wie kent er een dame? Mag ook via PB ivm het drugsbeleid in het land.

Carlito69xxx

Snuffelaar
5 jan 2025
1
0
net vers hier maar ervaren swinger wap en nuchter, alle prima waar je op moet letten is als je geen wap ervaring hebt je die heel rustig moet opbouwen en aftasten wat werkt bij jou om je genots beleving genieten te laten worden. met wie je gaat ook heel belangrijk. daarom hele tijd zelf niet clubs om te swingen bezocht in belgie , dus ook stand by voor dame stel begeilding

trgs69

Snuffelaar
20 okt 2024
23
28
Op kinky uitgebreid zoeken en wapdate aanvinken dan kan je kijken wat in jou straatje past.

Terug
Naar boven