Sex onder invloed / Wap

jack78

Snuffelaar
18 dec 2016
21
6
michaelschoefs zei:
Hello ikzelf heb nog helemaal geen ervaring met wapdates maar wil dit graag eens uitproberen. Qua materiaal rook ik wel (1 jointje/week) en neem heel soms (max) 1 xtc (3 x/jaar). Ik ben geen grote fan van coke (neus verstopt gedurende dagen erna). Echter er zijn zo weinig dames die dit in de aanbieding hebben. Ik zie alleszins niet veel potentieel op de genkende site redlights, kinky of SJ. NZC is voor mij ook niet nodig. Iemand een idee hoe ik deze droom toch kan realiseren? Ikzelf ken ook geen enkele dame (in vriendenkring) die dit doet. Tsja zal moeilijk worden zeker. Ben 44 jarige man.

Er zijn genoeg dames die dit doen, gewoon bij kinky.nl via "uitgebreid zoeken" en dan bij "Zoek tekst" invullen: "party"
Vooral de zuid-amerikaanse dames doen dit graag, hebben vaak het spul ook liggen.. ;)
Tegenweoordig kun je ook bij optiesop kinky aangeven "wapdate" , maar de meeste hebben dat niet ingevuld.

Hatseflats

Snuffelaar
31 jan 2023
4
1
In Nieuwegein heb je ook stel, adverteren nu wat minder (heb de link ook niet maar zal die posten zodra ze adverteren). Toffe mensen, zij is echt spermageil en houd er zeker van.

jordylove

Ervaringsdeskundige
15 okt 2022
316
424
ik vraag me af hoe die ""wappers"" het uberhaupt voor elkaar krijgen .. volgens mij zijn dit kampioenen .. maar de realiteit zal waarschijnlijk helemaal anders liggen , omdat ze de dag erna er helemaal geen bal meer van herinneren ... ikzelf kan het me niet voorstellen dat ik probeer te biljarten met een stuk touw in plaats een Keu .. dus het gevoel van compleet van de wereld te hangen ..laat ik liever over aan de vrouw NA de sexbeurt .

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Het is wel duidelijk dat je er geen ervaring mee hebt.
Een WAP date is helemaal geweldig maar zoals het met alles is gebruik met mate.
En een kamagra doet wonderen hè….

marc marc marc

Toogplakker
25 sep 2022
71
119
Ik dacht voordat ik dit draadje las dat ik never nooit onder invloed iets doe. Toch moet ik toegeven, bij een gangbang of als een dame lang door geneukt wil worden gebruik ik wel een half pilletje Kamagra. Verder overweeg ik een preworkout.

timtim

Ervaringsdeskundige
26 jan 2016
256
82
Heb onlangs ook eens poppers gesnoven en is niet echt bevorderlijk voor de erectie. En volgens online-info is erbij Kamagra of dergelijke nemen gevaarljk? Schijnt wel goed te zijn voor de lustgevoelens van de vrouw.

Langejaap

Ervaringsdeskundige
2 sep 2019
287
58
Ik combineer altijd die 2 samen (y), nog geen problemen mee gehad, integendeel, is echt retegeil, veel beter en intenser klaarkomen en tegelijk in extase komen:giggle::giggle:

Barelover1963

Toogplakker
28 mei 2019
136
65
ik wil dit weekend eens goed genieten. Heeft iemand nog een suggestie voor een adres waar de dame graag snuift en/of slikt?

Wandering-stranger

Toogplakker
26 jul 2023
105
28
Wie heeft er wel een sex onder invloed?? Ik vind zelf sex met een gtje en een pilletje op heerlijk, klaar komen is alleen wel moeilijk dan. Wat zijn jullie ervaringen?

mijn eerste reactie , geen drank of drugs ! Maar dan herinner ik mij dat ik in mijn jonge jaren met een groep persone die ik kende enkele keren met elkaar in een avontuur ben terecht gekomen die de nacht doorging . En dat daar drank in het spel was , en af en toe enkele jointjes . En niemand van de groep stond toen überhaupt bij iets stil . Maar het is een gegeven , drank is niet behulpzaam voor of tijdens de daad . En die jointjes kunnen ontspannend en bevordelijk werken , mits minimale consumptie . En herinner ik mij ook dat ik ooit vaker bij een ( charmante dienstverlenendste van sociaal en maatschappelijk plezier ) langsging . En dat we bijde een soor van beperkte voorkeur hadden om voor de daad , heel voorzichtig en beperkt aan zogehete flesjes " poppers " te ruiken . En daarmee zowel totaal ontspande , relax en zen werd . Maar het ook een soort tijdelijke roes. Veroorzaakte . En ik heb over onder invloed zijn van wat dan ook onder bepaalde omstandigheden vaak wel een afkeurende mening , of ubberhoud al afkeur over drugs . maar ivb met ervaring met deze middelen , vond en vind ik het zeer beperkt en. Gedoseerd geur ruiken consumptie van poppers voor mij het beste werken om de daad te bevorderen . En ben ik tegen over poppers onder bepaalde omstandigheden wel wat toleranter dan tegenover Alcohol of drugs onder bepaalde omstandigheden .

traveler

Toogplakker
20 sep 2019
52
19
Het is heerlijk om iets van wietje te roken voor de daad. of beetje onderinvloed (gedoseerd) daar heb ik de beste sex mee ervaren, meest geile ook.
Drank remt voornamelijk en bij wiet of heel klein btje mdma oid is dat juist meer intens. iemand samen wappen of trio? let me know ;)

Barelover1963

Toogplakker
28 mei 2019
136
65
Dat is Jay, die je noemt Kawa_75. Die staat bekend om haar wapdates. Helaas moet je wel door de selectie komen en volgens mij is nzc uitgesloten.
Vanmiddag ga ik eens kijken in Almere bij een lekkere dame genieten als we samen een xtc op hebben

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.396
340
Volgens mij doet Jay niet aan nzc. Anders had ik al eerder met haar afgesproken.

4fun

Wandering-stranger

Toogplakker
26 jul 2023
105
28
Het is heerlijk om iets van wietje te roken voor de daad. of beetje onderinvloed (gedoseerd) daar heb ik de beste sex mee ervaren, meest geile ook.
Drank remt voornamelijk en bij wiet of heel klein btje mdma oid is dat juist meer intens. iemand samen wappen of trio? let me know ;)
Klopt , kan me vinden in dit antwoord . persoonlijk prefereerde ik vroeger ( super zilver haze ) was wel duur per gram , maar ik had zelf nooit veel nodig . enkele grammetjes maar , en nooit meer dan 3 gram . ( die ik uiteraad niet in 1 x op 1 avond oprookte . dat was voor meerdere leuke momenten .

timtim

Ervaringsdeskundige
26 jan 2016
256
82
Probleem voor mij is dat deze leuke producten negatief zijn voor de erectie. Veel goesting, maar 'vriendje' wil niet goed mee. En dan met een dosis Kamagra er bij geeft dit branderige rode ogen, rode kaakjes, en... koppijn.
Remmen en gas geven tegelijkertijd is niet gezond.

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Dan rem je of te hard of geef je teveel gas. Beter doseren kan wonderen doen alleen moet je daar wel ervaring voor hebben en je eigen lijf goed kennen.

Terug
Naar boven