Leukejongen
Snuffelaar
- 27 dec 2020
- 18
- 0
Heeft iemand ervaring met neuken en het gebruik van 3mmc?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je kunt beter voor 3-FPM gaan, het verborgen pareltje w.b. wap en in tegenstelling tot 3MMC gewoon legaal verkrijgbaar.Heeft iemand ervaring met neuken en het gebruik van 3mmc?
Enige dat in dit concept voor mij negatief werkt , is nuttige van alcohol voor en tijdends het avontuur . alcohol is echt een boner killer . maar bvb het ruiken van een popper , of roken van een jointje , werkt voor mij uitstekend .Probleem voor mij is dat deze leuke producten negatief zijn voor de erectie. Veel goesting, maar 'vriendje' wil niet goed mee. En dan met een dosis Kamagra er bij geeft dit branderige rode ogen, rode kaakjes, en... koppijn.
Remmen en gas geven tegelijkertijd is niet gezond.
ik raad je aan om of van te voren een jointje te roken ( 1 gr. super silver haze ) of vlak voor en of tijdends de daad , even kort aan een popper ruiken .Coke is voor mij de dooddoener
Een lijntje en er gebeurt gewoon niets meer, ook niet met kamagra of zo.
Wel vijftiger natuurlijk en dan gaat het snel bergafwaarts
Tenminste met mij dan![]()
Ik wap geregeld. Met verschillende stellen en vrouwen. En..... Ik vind het zalig. Het is niet vergelijken met een date van een uurtje.
Trek voor een wapdate zeker een uur of 6 uit. Door de middelen is het gevoel en de beleving totaal anders. Veel intenser.
Mocht je meer willen weten, vraag gerust. Mag ook via een pb.
Xx pieter