Sex onder invloed / Wap

denone

Snuffelaar
24 dec 2016
20
4
pieter zei:
Ik wap geregeld. Met verschillende stellen en vrouwen. En..... Ik vind het zalig. Het is niet vergelijken met een date van een uurtje.
Trek voor een wapdate zeker een uur of 6 uit. Door de middelen is het gevoel en de beleving totaal anders. Veel intenser.

Mocht je meer willen weten, vraag gerust. Mag ook via een pb.

Xx pieter

Pieter, ben wel geintereseerd, ben op zoek naar dit soort contacten.

nachtwandelaar

Snuffelaar
1 jun 2015
14
4
Ik heb inmiddels enkele dames leren kennen die hier voor in zijn regio 010-030. Omdat ze selectief zijn in bare gaan post ik ze liever niet hier. Stuur maar een PM

Flipper

Toogplakker
30 jan 2017
52
16
Ik heb zelf ook een aantal meiden en paren in de regio 020/030 die selectief bare doen. Stuur mij maar een berichtje als je wat contacten wilt ruilen. Wie weet kunnen we elkaar helpen.

nachtwandelaar

Snuffelaar
1 jun 2015
14
4
off-topic: Ik zal eerlijk zeggen dat ik niet zo veel reacties verwachtte. Ik heb met enkelen van jullie adresjes uitgewisseld en wil iedereen nog een antwoord sturen maar aangezien ik geen dagelijkse bezoeker van het forum ben kan dat even duren. Het is dan wel zo fijn om ook een goede tip terug te krijgen. /offtopic

mvg,
Nachtwandelaar

the fucking dutchman

Toogplakker
24 mei 2022
52
21
Hallo mede geilbakken,

Aankomende zaterdag 16/7 heb ik weer een heerlijke wapdate met een ouder slank fris stel 50+(alles bare)in Deventer. Alles zeer goed geregeld en dit stel weet wat ze doen. Je hoeft je dus niet ongerust te maken dat het fout gaat. Ik heb toestemming om nog een leuke frisse schone respectvolle blanke Nederlandse man mee te nemen liefst met wap ervaring tussen 30 en 60 jr. beslist niet jonger), dus heb je interesse stuur me dan even een pb. Het feest duurt van 18.00 uur tot 06.00 uur. Daarna heb je nog een paar uurtjes de tijd om je roes uit te slapen. Ikzelf kom hier regelmatig en geniet hier volop. Kosten 200 euro en dat is voor een wapdate echt weinig en zeker geen fake.
Laat wat van je horen als je zin hebt om mee te doen.

Baley187

Ervaringsdeskundige
23 jun 2021
455
222
I love drugs and sex, i only smoke weed and hash but never say no to the ladies, they can use whatever they like, without feeling away :D :D :D

Friday night to Saturday morning under my weed and chick enjoying her coke and I said why don't you sniff a line off my dick, so she did and she kept saying, please don't cum fast as I like, I said bitch you in my world so shut up and enjoy what you came for :lol: :lol: :lol: :lol:

Sunday to end the weekend another shows up but she smokes so let her smoke and she sucks my dick as if there's isn't any tomorrow :lol: :lol: :lol:

Many chicks enjoy and don't if they think you will judge them or talk bad, not me, and most of those days are always best cause no time checking :D :lol: :lol: :lol:

Baley :cool: :cool: :cool:

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Ik ben zelf ook langere tijd opzoek geweest naar een wapdate omdat ik toch het idee had dat als een dame onder invloed is ze toch geiler en ongeremder wordt en daardoor in de heat of the moment het condoom in de verpakking laat.

Omdat ik zoek in een bepaalde leeftijdscategorie en nationaliteit was de keuze niet snel gemaakt. Uiteindelijk afgelopen vrijdagavond een wapdate gedaan in een hotel in Amsterdam. Date heeft volledig aan mijn verwachtingen voldaan. Dame twee keer volgespoten, en wat was ze geil toen ze onder invloed was.

Lekker uren in bed gelegen, samen gedoucht en echte GFE date gehad. Omdat de dame in kwestie niet met bare adverteert vind ik dat ik haar niet kan vermelden i.v.m. haar privacy en mijn respect naar haar toe.

Maar mijn conclusie is dus juist gebleken, een vrouw onder invloed kan echt maar dan ook ECHT heel geil zijn !

Greetz, Handy

michaelschoefs

Snuffelaar
28 nov 2022
1
0
Hello ikzelf heb nog helemaal geen ervaring met wapdates maar wil dit graag eens uitproberen. Qua materiaal rook ik wel (1 jointje/week) en neem heel soms (max) 1 xtc (3 x/jaar). Ik ben geen grote fan van coke (neus verstopt gedurende dagen erna). Echter er zijn zo weinig dames die dit in de aanbieding hebben. Ik zie alleszins niet veel potentieel op de genkende site redlights, kinky of SJ. NZC is voor mij ook niet nodig. Iemand een idee hoe ik deze droom toch kan realiseren? Ikzelf ken ook geen enkele dame (in vriendenkring) die dit doet. Tsja zal moeilijk worden zeker. Ben 44 jarige man.

IYANBYAG

Ervaringsdeskundige
2 aug 2020
601
1.001
@michaelschoefs: nou ik had jouw tekst wel kunnen schrijven. Kheb precies hetzelfde (behalve dan het nzc gedeelte ;) )

Ben ook echt jaloers als ik de verhalen soms lees en helemaal die van handycarp.

Maar ik weet dat Ashley in Hoorn er voor open staat (ghb) en ze zeker wel betrouwbaar is. Ik ga het met haar hopelijk volgende maand proberen. Wie weet. Afspraak is nog niet gemaakt maar wellicht een tip voor jouw ook (als ze je smaak is). Succes in je zoektocht!

Brabo Bare

Toogplakker
26 mei 2015
98
9
Hier een paar stellen die wap en nzc aanbieden:

Stel Zwolle (Ben en Marijke), staan de laatste tijd regelmatig op SJ:
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/kinky-stel-zoekt-een-man_8152148
Stel Deventer (Elly en Ferdinand). Advertentie staat er meestal vrijdag erop voor de daarop volgende zaterdag, volgens mij het stel dat Lullogrande in een eerdere post beschreef:
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/wapdate-gezocht-in-deventer_7492821
Stel Leiden (Henk en Tineke). Ben hier in het verleden enkele keren geweest. Regelmatig waren er andere (singel) dames bij de ook nzc deden.
Leuke mensen, zij wapten destijds alleen op een iets andere manier dan ik gewend ben. Nemen vooral een ballonnetje met soms wat ghb. Ik ben van het type net andersom :D . En in plaats van dat iedereen op de matrasjes ligt, zit, staat iedereen rondom een grote tafel. (Slaap)banken zijn er wel als je actie wil. Weet niet of dit nu nog steeds zo is:
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/112-tineke-en-gwen-in-leiden_7608420
Stel Weert (Cassandra en John). Zie ik de voorbije weken verschijnen:
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/zaterdag-4-februari-barewapfeestje-met-4-single-ma_8257174
Zelf nog geen wap ervaring met een dame alleen.
De dames die ik via SJ heb gesproken vragen nogal hoge bedragen voor een paar uurtjes of willen een voorschot.

Terug
Naar boven