Nuchter schrijven precies ook nietBaley187 zei:Ik rook alleen me jointje
Ben well bij veel meiden die van alles op hebben tijdens date
Ik zeg gewoon doen op je Gang gaan , nuchter sex weet ik al jaren niet :twisted: :twisted: :twisted:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nuchter schrijven precies ook nietBaley187 zei:Ik rook alleen me jointje
Ben well bij veel meiden die van alles op hebben tijdens date
Ik zeg gewoon doen op je Gang gaan , nuchter sex weet ik al jaren niet :twisted: :twisted: :twisted:
Kapitein81 zei:Ik rook regelmatig een hash joint samen met mijn vriendin voordat wij seks hebben en dit voelt werkelijk heerlijk omdat
alles gevoelig is. De enige nadeel die ik heb ervaren is dat ik snel een droge mond krijg maar dit is makkelijk op te lossen
met wat drinken bij de hand.
Afgelopen weekend heb ik voor het eerst XTC gebruikt in mijn leven en dit voelde op het feest fantastisch.
Ik was mij alvast aan het verheugen op de geweldige seks die wij die nacht zouden hebben maar helaas lukte het mij niet
op een stijve te houden. Blijkbaar werkt de combinatie, XTX,hash,alcohol en nicotine niet zo goed op mijn lul.
Barelover1963 zei:Ik vond deze dame nog: https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/shirley-30_7251300 Ziet er volgens mij wel lekker uit. Maar ik ben hier nog geen review tegengekomen. Of heb ik gemist?
funmetrichard zei:Kaptein 81,
wat jammer dat t zo liep. Je schrijft niet hoeveel je gebruikt hebt.